menu

Overig / Televisie / Expeditie Robinson

zoeken in:
Wat zou jij doen met zo'n Orang-oetan als leider?
"Go human,not ape."

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

stinissen (crew)
pjotr schreef:

Wat zou jij doen met zo'n Orang-oetan als leider?
"Go human,not ape."

Daar heb je ook gelijk in maar dit markante figuur staat los van die ma... vrouw..

puck schreef:
(quote)
Wat is er nou zo hysterisch aan haar dan? Graag een diepgaande psychologische analyse a.u.b.

Ik zal ff een voorbeeld geven in de aflevering van twee weken geleden gingen ze kip eten en zij wilde niet kip eten omdat ze het zielig vond hoe het dier aan zijn eind was gekomen. Ik bedoel doe dan niet mee aan die show, je moet alles doen om te overleven en vervolgens wil ze niet eten omdat het dier geslacht wordt. Wat het helemaal erg maakt is dat ze normaal niet eens vegetarisch is. Waarom dat haar niet alleen hypocriet maar ook hysterisch maakte, is omdat ze erg overdreven vond dat ze helemaal gelijk had en het belachelijk vond dat andere mensen het wel gingen eten. Oh ja en ze was al hysterisch dus daardoor werd ze ongelofelijk hysterisch.

stinissen (crew)
dttom schreef:
(quote)

Ik zal ff een voorbeeld geven in de aflevering van twee weken geleden gingen ze kip eten en zij wilde niet kip eten omdat ze het zielig vond hoe het dier aan zijn eind was gekomen. Ik bedoel doe dan niet mee aan die show, je moet alles doen om te overleven en vervolgens wil ze niet eten omdat het dier geslacht wordt. Wat het helemaal erg maakt is dat ze normaal niet eens vegetarisch is. Waarom dat haar niet alleen hypocriet maar ook hysterisch maakte, is omdat ze erg overdreven vond dat ze helemaal gelijk had en het belachelijk vond dat andere mensen het wel gingen eten. Oh ja en ze was al hysterisch dus daardoor werd ze ongelofelijk hysterisch.

En ze lust ook geen hagedis , wat moet ze dan een Hamster?

waarom deed ze eigenlijk mee??? net zoiets als mensen die aan fear factor mee doen om vervolgens bij ronde twee af te haken omdat ze geen gore dingen gaan eten. Doe dan niet mee, weet je toch van te voren!!!!!

stinissen (crew)
dttom schreef:

waarom deed ze eigenlijk mee??? net zoiets als mensen die aan fear factor mee doen om vervolgens bij ronde twee af te haken omdat ze geen gore dingen gaan eten. Doe dan niet mee, weet je toch van te voren!!!!!

Ze had ook geen nagel remover en een magnetron.

stinissen (crew)
Ik zou een schoenedoos meenemen en een tafelpoot natuurlijk

Zitten jullie niet teveel chips te eten tijdens de serie?
Ze at de kip niet mee omdat Bjorn alleen de beslissingen neemt en niets democratisch besluit...
Bovendien was het absoluut niet nodig om de kip te slachten....er was immers voldoende voedsel...

pjotr schreef:

Ze at de kip niet mee omdat Bjorn alleen de beslissingen neemt en niets democratisch besluit...
So f*cking what? Daar heb je toch een leider voor? Als je alles democratisch gaat besluiten kan je net zo goed geen leider hebben.

Welke idioot vangt er een hagedis als er meer dan voldoende voedsel op vooraad is? En hoeveel vlees zit er aan zo'n beest? Niet meer dan 1 á 2 hapjes, dus poeh... wat een noodzaak...
In mijn ogen was die actie van Bjorn vooral in de trant van 'kijk eens hoe stoer ik ben'.

IamBernie schreef:

Als je alles democratisch gaat besluiten kan je net zo goed geen leider hebben.
Hahaha, briljante opmerking
Jij bent zeker het slimste jongetje van de klas...

stinissen (crew)
puck schreef:
(quote)
Hahaha, briljante opmerking
Jij bent zeker het slimste jongetje van de klas...
Puck ben jij familie van die dame

IamBernie schreef:

Als je alles democratisch gaat besluiten kan je net zo goed geen leider hebben.
Dat wordt dan een enkeltje Siberië voor meneertje IamBernie : heropvoedingskamp 736.

Haha, familie... gevat hoor. Zou wel makkelijk voor je zijn hè, met zo'n hokjesgeest?

Sjezus... kijken jullie allemaal naar dit programma... Ik heb het één aflevering geprobeerd, maar voor mij blijft het Big Brother in het wild... ook niks dus.

Ik kijk ook nooit.
Maar als ik maar gewoon dit topic blijf lezen, kan ik op t werk er gewoon over meepraten.

geronimo
Over die kip gesproken (de letterlijke kip, niet Esther)... je kop zal maar tergend langzaam van de rest van je lijf gezaagd worden...brrrr...arm beestje.
Maar goed, hij zal wel gesmaakt hebben.

Is goed voor de smaak, wat extra adrenaline in het bloed .

Tjee verhitte discussies zijn hier aan de gang zeg.
Maar laten we het vooral ook een beetje gezellig houden: elkaar beledigen is iets heel anders dan discussieren hoor.

Annyway:
Ten eerste vindt ik Fatima juist erg cool. Ze heeft echt een goede leiderschapsslijl. Ze heeft het eiland gewoon erg tegen. Wel een beetje oneerlijk dat het zo is verdeeld. Het zou toch eerlijker zijn als op beide eilanden evenveel te vinden zou zijn. Het zou me niks verbazen als ze toch op het "manneneiland" gaan ingrijpen.

De autoritaire stijl van Bjorn staat mij behoorlijk tegen, en Esther blijkbaar ook. Ik geef haar groot gelijk om zo te reageren, en om haar gelijk hysterisch te noemen vindt ik wel een beetje ver gaan. Maar ik vind ook dat ze een beetje doorschoot in haar "opstandige gedrag" op die manier werd het ook niet echt gezellig voor de rest. Daar zou ik nou helemaal gestoord van worden. Oke dat je elkaar niet mag, prima als je dat een keer naar elkaar uitspreekt, maar hou er daarna gewoon over op.

Ben verder erg benieuwd hoe Robin de psycholoog het gaat doen! Ik studeer (sociale) psychologie en als je de groepsdynamica goed hebt bestudeerd zou je best ver kunnen komen. Nu maar hopen dat het fysiek ook een beetje meezit.

geronimo
Wie is er gister eigenlijk uit gegaan? Heb 't gemist.

Fatima is eruit gestapt. Nadat ze zich had laten onderzoeken door een dokter bleek dat ze zwanger was.
Vervolgens heeft Eric op de eiland-raad de meeste stemmen gekregen - en neemt deze extra 'tegenstem' mee naar de volgende eiland-raad.

geronimo
Thanx, Pjotr!

Beetje rare actie dat ze alle teams door elkaar gingen doen. Hadden ze beter niet kunnen doen

Voor de rest over de serie, ik ga steeds meer in Aliens geloven.

Hoezo, hadden ze beter niet kunnen doen? Vond het juist wel een grappige actie... vooral Bjorn is daardoor flink door de mand gevallen.

Bjorn=Alien.

Ja, en nu weten we het zeker, net als die andere luitjes op het eiland... dat is toch alleen maar grappig? Weten zij trouwens ook eindelijk waar ze aan toe zijn...

Bjorn heeft toch veel sympathie verloren bij mij. Hij heeft soms twee gezichten en speelt het spel op een erg harde manier.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:55 uur

geplaatst: vandaag om 04:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.