menu

Overig / Televisie / Expeditie Robinson

zoeken in:
puck schreef:
(quote)

Dus als je als vrouw voor jezelf opkomt, ben je een feminist? Hoop maar dat ik de verkeerde conclusie trek uit je bericht, zo niet, dan heb jij ze volgens mij niet helemaal op een rijtje zitten...

Damn, ik moet dat mens toch op EEN manier beschrijven? Dit was dacht ik zo'n beetje de beste omschrijving die voor haar te vinden is!!! Niet zo sirieus zeg! Shit!

Ik volg het nu ook al een aantal seizoenen en vind ook dat Richard de beste Robinson was. Steeds komen ze toch met originele startpunten. Nu ook weer : 7 vrouwen op een eiland met als leider 1 man. En wat voor één. In het begin vond ik hem nog sympathiek omdat hij vooruit wou en steeds aan het werk was. Intussen is mijn sympathie toch ook al in irritatie omgeslagen. Hij IS de leider en gedraagt zich daar ook volkomen naar. Het gaat inderdaad wel om overleven maar de vrouwen hebben meer dan voldoende voedsel en hout. Dan mag er toch ook al eens genoten worden zeker.

aSMoDeuS schreef:

Dit was dacht ik zo'n beetje de beste omschrijving die voor haar te vinden is!!!
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.

Bjorn schreeuwt volgende week:
IK BEN ZE BEU !!!
:evil hihihihihihihi! :evil

Bjorn schreeuwt volgende week:
IK BEN ZE BEU !!!
:evil hihihihihihihi! :evil

Die mannen toch! Laten ze de rijst aanbranden!

O, wat hebben ze lekker levende larven zitten eten.

Ze is er eindelijk uit, dat irritant mormel!

Dat wel .....maar wel met opgeheven schouders en een miezerig verslagen leidertje achterlatend...

stinissen (crew)
killalot schreef:
Ze is er eindelijk uit, dat irritant mormel!

Ik vond het ook een lui en iritant schepsel om te kotsen zulke vrouwen ba ba en nog eens ba.

stinissen (crew)
stinissen schreef:
(quote)

Ik vond het ook een lui en iritant schepsel om te kotsen zulke vrouwen ba ba en nog eens ba.
Als er alleen zulke vrouwen waren zou je echt gaan overwegen om homo te worden.

Jij hebt zeker zo'n onderdanig meegaand typje....

...en dat geldt, aan de reacties te zien, voor de meeste mannen hier... tjongejonge, zijn jullie soms bang voor sterke vrouwen?

stinissen schreef:

Als er alleen zulke vrouwen waren zou je echt gaan overwegen om homo te worden.
Als ik jouw vrouw was zou ik dolblij zijn als je homo werd.

stinissen (crew)
Ik heb een echte top vrouw al 22 jaar en ze is echt niet altijd meegaand, ze heeft (zoals het hoort) een heel eigen mening

puck schreef:

...en dat geldt, aan de reacties te zien, voor de meeste mannen hier... tjongejonge, zijn jullie soms bang voor sterke vrouwen?

hahaha ik zou dat blonde mens geen sterke vrouw noemen eerder een ongelofelijk hysterische vrouw. Psychiater voer!!! Maar goed dat soort mensen moeten er ook zijn, denk ik

Ik heb 'r niet zien schreeuwen hoor.....:)
Oh ja Jester.....Bjorn kon nog steeds niet weggestemd worden. Hoe zat het nu ook alweer?

dttom schreef:

ongelofelijk hysterisch
Wat is er nou zo hysterisch aan haar dan? Graag een diepgaande psychologische analyse a.u.b.

stinissen (crew)
puck schreef:
(quote)
Wat is er nou zo hysterisch aan haar dan? Graag een diepgaande psychologische analyse a.u.b.
Als je een man bent is geen verdere uitleg nodig, ik zie dat u een vrouw bent dus .......

idd. ik bedoel alle vrouwen zijn hysterisch. zij is alleen ook nog is ongelofelijk hysterisch.

Is Esther er al uit ?. In vlaanderen zitten we op de donderdag van deze week nog maar aan de derde aflevering.

jup,die is er uit..:)

Zijn de heren dttom en Stinissen naar zo'n privékliniek geweest?
..jeweetwel voor een brain-o-suction....;)

Ha, dat verklaart alles...

stinissen (crew)
pjotr schreef:

Zijn de heren dttom en Stinissen naar zo'n privékliniek geweest?
..jeweetwel voor een brain-o-suction....;)

Nee hoor we hebben een tafelpoot aan een schoenedoos gebonden zonder te hoesten

stinissen schreef:

Als je een man bent is geen verdere uitleg nodig, ik zie dat u een vrouw bent dus .......

Inderdaad, ik ben een vrouw... dus waar blijft mijn uitleg? Als je die nog kan geven tenminste... :evil

stinissen schreef:

Nee hoor we hebben een tafelpoot aan een schoenedoos gebonden zonder te hoesten

Aha, er waren dus sowieso al geen hersenen aanwezig?

stinissen (crew)
puck schreef:
(quote)

Aha, er waren dus sowieso al geen hersenen aanwezig?
De vrouw waar we het over hebben is voor mijn persoonlijk het stereotype van een kenau, ik vond haar brutaal, iritant, naar een ruzie zoekend lui en een zeikerig wijf ook zo een type die het nog geen dag uit, houdt bv in de arme kant bij BB. O ja ze kwam ook nog zeer onsympathiek over.

stinissen (crew)
En een tafelpoot aan een schoenedoos binden zonder te hoesten is een stuk makelijker dan naar zo een bitch te kijken of te luisteren (dat heb ik dus ook gedaan)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:09 uur

geplaatst: vandaag om 21:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.