• 12.902 nieuwsartikelen
  • 168.984 films
  • 11.071 series
  • 31.725 seizoenen
  • 629.181 acteurs
  • 196.116 gebruikers
  • 9.176.577 stemmen

PC Zapper

zoeken in:

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ik hoor enthousiaste verhalen over de pczapper, een manier om bestanden op je pc en internetstreams via een afstandbediening te kunnen bedienen. Handig voor als je tv in een andere ruimte staat dan je pc.

De software is gratis en bevat een overzichtelijke interface met links naar internetstreams (zoals uitzendinggemist.nl) en de mappen met je mediabestanden.

Voor 89,- euro kun je de hardware kopen. Die bevat in feite niets meer dan een universele afstandsbediening, een IR-sensor en een kabel. Al met al tamelijk handig, maar best veel geld, vind ik. En dan heb ik ook nog niet genoeg aan de 15m kabel in de basisversie, zodat ik nog een tientje extra kwijt ben aan de "XL"-versie.

Hebben er hier ook mensen ervaring mee? Of hebben jullie alternatieven?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.