- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Wat boeit mij dat nou?Ik vind het wel jammer maar ik had het verwacht
Als je normaal niet kijkt boeit het je niks ja. Maar je hoort het wel ergens of ziet het ergens en dan denk je toch van: 'Oh nou jammer'
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Wat boeit mij dat nou?
Wel leuk om naar te kijken hoor 
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Dan gaan ze vrolijk verder zonder ons en ontneem je mensen dus wel plezier. Nederland is een van de 42 (en volgend jaar waarschijnlijk 47), zo'n "statement" maakt 0,0 indruk, waarom zou het ook indruk moeten maken.
Welke NL mensen hebben er dan nog echt plezier aan het songfestival op homo's en turken na
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Welke NL mensen hebben er dan nog echt plezier aan het songfestival op homo's en turken na
Drama queen.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Jij met je homo''s en turken 
Ik hoef het niet uit te leggen lijkt me..
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Mooi..
Alleen moet je dan geen vraagteken smilie achter je bericht zetten want dan kon ik wel eens gaan denken dat je het niet zou begrijpen
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Homos en turken mogen geen plezier hebben ? Fijn toch dat die mensen een leuke avond hebben.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Het songfestival is niet alleen een happening voor homo's en turken lijkt me
Alhoewel je er wel steeds meer aan begint te twijfelen
R_D_C
-
- 65 berichten
- 29 stemmen
ik ben geen homo en ik kijk ook graag naar het songfestival.
elk jaar kijken miljarden mensen over heel europa naar het songfestival kan me niet voorstellen dat het allemaal homo's en turken zijn?
het songfestival is gewoon een leuk gebeuren en kijk je er niet graag naar dan kijk je er niet naar. ieder zijn mening vind ik.
natuurlijk zitten er elk jaar wel weer draken van liedjes in en travestieten enzo, maar dan kun je nog eens lachen
.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
ik ben geen homo en ik kijk ook graag naar het songfestival.
elk jaar kijken miljarden mensen over heel europa naar het songfestival kan me niet voorstellen dat het allemaal homo's en turken zijn?
het songfestival is gewoon een leuk gebeuren en kijk je er niet graag naar dan kijk je er niet naar. ieder zijn mening vind ik.
natuurlijk zitten er elk jaar wel weer draken van liedjes in en travestieten enzo, maar dan kun je nog eens lachen
.
ja dat kun je wel zeggen en tot nu zijn er erg goede nummer ook die travestiet met een vrolijk nummer.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Haha! Apocalyptica nu met een nummer. Blaast zowat alle echte deelnemers weg...
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Haha! Apocalyptica nu met een nummer. Blaast zowat alle echte deelnemers weg...
wie was dat ook al weer 
maar de show tijdens de stem ronde was weer eens super gaaf/
en de winnaar is terecht.
en de nummer 2 was ook erg lachen
heb genoten
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Eindelijk na vele jaren een fatsoenlijk lied dat het evenement wint. En ook geen barbiepop of verklede travestiet. Er is nog hoop.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Het enige positieve wat we aan deze avond hebben overgehouden is dat er al vier Sovjetlanden en 4 Balkanlander zeker zijn van de finale en dat we daar dus volgend jaar geen last meer van hebben in de halve finales.
Ik vind het overigens wel vreemd dat landen als Engeland, Spanje en Frankrijk een carte blanche hebben om de grootst mogelijke onzin te sturen omdat ze toch zeker zijn dat ze volgend jaar meedoen.
Voor de rest vind ik het gewoon jammer dat echte topsongs zoals die van Duitsland en vooral Hongarije zo weinig punten kregen en die valszingende sletten uit Rusland met een tekst om van te janken gewoon in de top 5 eindigen. Iemand had het hier over een kermis en daar wil ik mij gaarne bij aansluiten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik vind het overigens wel vreemd dat landen als Engeland, Spanje en Frankrijk een carte blanche hebben om de grootst mogelijke onzin te sturen omdat ze toch zeker zijn dat ze volgend jaar meedoen.
Dat is opgenomen in de reglementen. Deze landen zijn medestichters én nog steeds de grootste geldschieters. En zoals men weet, voor geld moet alles wijken.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Spanje en Frankrijk heb ik niet gezien. Weet wel dat Engeland een ongelooflijk kitcherig nummertje had, dat wél leuk uitgevoerd was en ook gewoon grappig was. Waarom dat walgelijk boertig oostblok schijnbaar humoristisch carnavalsliedje van Ukraine wel zo populair blijkt te zijn snap ik dus echt niet hoor!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
[boertig oostblok schijnbaar humoristisch carnavalsliedje van Ukraine wel zo populair blijkt te zijn snap ik dus echt niet hoor!
ik wel ik vond het echt LOLLIG klonk goed en de lol sprong er van af.
ze vonden het zelf ook leuk ze hadden er echt zin in.
en ja de winnaar is terecht al hoe wel ik bulgarije het ook erg goed vond met het safri duo achtig nummer.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
ik wel ik vond het echt LOLLIG klonk goed en de lol sprong er van af.
ze vonden het zelf ook leuk ze hadden er echt zin in.
Misschien wel ja, maar waarom werden de lolbroeken van UK dan zo afgebroken?
Heb trouwens een stuk op BBC gekeken en moet zeggen dat de presentator er met veel sarcasme toch nog zonder tranen is doorgekomen. Ze verdienden gewoon beter!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Misschien wel ja, maar waarom werden de lolbroeken van UK dan zo afgebroken?
omdat het net als nederland veel te zacht aardig klinkt.
en Ukraine veel meer pit inzit.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
En de Oekraïne een travestiet had ingezet wat schijnbaar goed werkt op het festival (Dana International) .
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Volgende keer kunnen ze beter eerst de punten geven. Als alle Oosteuropese landen tot een akkoord zijn gekomen en alle Turken keurig netjes op hun Heimat hebben gestemd, de uitslag bekend maken en de winnaar huldigen.
Daarna gaan zingen, alhoewel... laat dat eigenlijk ook maar zitten.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En de Oekraïne een travestiet had ingezet wat schijnbaar goed werkt op het festival (Dana International) .
[mierenneukmodus] Dana International is geen travestiet. [/mierenneukmodus]
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
[mierenneukmodus] Dana International is geen travestiet. [/mierenneukmodus]
wat is dat toch met dat modus gedoe en dan ook nog mierenneuk.
dat is niet gepast op een film site 
sorry dat ik het zeg
en dana is wel degelijk een travestiet
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
1) mierrenneuken is gewoon Nederlands
2) modus gedoe: internet-idioom
3) Dana International is een transseksueel (iets geheel anders dan een travestiet).
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
1) mierrenneuken is gewoon Nederlands
2) modus gedoe: internet-idioom
3) Dana International is een transseksueel (iets geheel anders dan een travestiet).
ja ok maar toch vind ik het niet gepast en nee ik vind het niet gewoon nederlands 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
wat is dat toch met dat modus gedoe en dan ook nog mierenneuk.
dat is niet gepast op een film site 
sorry dat ik het zeg
Ik neem aan dat je weet wat "mierenneuken betekent? Ik zie niet in waarom een woord wat in de Van Dale is opgenomen, niet op een filmsite gebruikt mag worden.
en dana is wel degelijk een travestiet
Dat is ze niet. Ze is een transseksueel, Dat is een wezenlijk verschil.
Dat is in diezelfde Van Dale na te lezen.
Edit: Ik zie dat Mug me al voor was. Bedankt Mug. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik neem aan dat je weet wat "mierenneuken betekent? Ik zie niet in waarom een woord wat in de Van Dale is opgenomen, niet op een filmsite gebruikt mag worden.
Dat is ze niet. Ze is een transseksueel, Dat is een wezenlijk verschil.
Dat is in diezelfde Van Dale na te lezen.
laat me nou bijstaan dat ik geen van dale heb en toch vind ik het niet netjes maar goed.
hier laat ik het bij te off topic nu