- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Films op commerciële tv-zenders
Films op commerciële tv-zenders
Knisper
-
- 13015 berichten
- 1261 stemmen
Het probleem is ook dat je helemaal niet weet of er (en welke) stukken uit de film zijn geknipt.
rep_robert
-
- 27430 berichten
- 3946 stemmen
Sorry, ik quote dat bericht eigenlijk gewoon. Was niet eens zozeer een reactie op jou. Al blijf ik het een eeuwige zonde vinden. Zelfs als er niet in wordt geknipt o.i.d. fuck je toch met de originele filmervaring. Not done wat mij betreft.
Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2924 stemmen
Het probleem is ook dat je helemaal niet weet of er (en welke) stukken uit de film zijn geknipt.
Precies, zelfs al laten ze de film wel intact dan nog blijf je achterdochtig.
The Oceanic Six
-
- 60231 berichten
- 4047 stemmen
Serieus, Das Boot met Engelse synchronisatie uit durven te zenden?
Gelukkig kijk ik al heel veel jaren geen films en series meer via de tv. Je wordt doodziek van aangepaste/geknipte versies, reclames, banners in beeld of andere ongein. Denk dat alleen de wat oudere generatie dat nog massaal doet, de jongere mensen zetten wel een dvdtje op. En terecht.
Mescaline
-
- 7027 berichten
- 2924 stemmen
de jongere mensen zetten wel een dvdtje op. En terecht.
& een Blu-raytje natuurlijk..
Basto
-
- 10944 berichten
- 7104 stemmen
Bij Amsterdamned:
Schandalig! Al is het voor mij echt meer dan 10 jaar geleden dat ik nog een film op tv kijk. En wat betreft de commerciële zenders meer dan 20....
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8430 stemmen
Is gewoon het 25 FPS verhaal volgens mij ...
Zandadder
-
- 2563 berichten
- 2937 stemmen
Schandalig! Al is het voor mij echt meer dan 10 jaar geleden dat ik nog een film op tv kijk. En wat betreft de commerciële zenders meer dan 20....
Ik las het. Schandalig inderdaad. Als "fan" van deze film heb ik de Blue Underground versie aangeschaft nadat de Dutch Filmworks versie er doodleuk fragmenten uit heeft geknipt.
Voor mij is films op tv kijken ook al lang verleden tijd.
The Oceanic Six
-
- 60231 berichten
- 4047 stemmen
Commerciële tv in een notendop. Fuck de kijker, als het uitzendschema maar vol zit.
Maar goed, welk persoon die niet 50+ is kijkt vandaag de dag in hemelsnaam nog naar films op de reguliere (commerciële) tv met zoveel andere alternatieven...ik doe het zelf al 10 tot 15 jaar niet meer.
kos
-
- 46406 berichten
- 8633 stemmen
Dat gebeurt bij zowat elke film op de commercielen.
Beertje45
-
- 815 berichten
- 513 stemmen
In vroegere tijden en dan doel ik op ergens de 2e helft van de jaren 70 tot eind jaren 80 bleven we in belgie (verplicht) om eventuele reclameboodschappen te kijken op de Nederlandse tv kanalen, leeuw Loeki was de held! Na de komst van VTM was het kwaad geschied en worden we gewoonweg doodgeknuppeld door commercials. Wie durft het vandaag nog aan om Ben Hur op een comm. zender te kijken?
Basto
-
- 10944 berichten
- 7104 stemmen
In vroegere tijden en dan doel ik op ergens de 2e helft van de jaren 70 tot eind jaren 80 bleven we in belgie (verplicht) om eventuele reclameboodschappen te kijken op de Nederlandse tv kanalen, leeuw Loeki was de held! Na de komst van VTM was het kwaad geschied en worden we gewoonweg doodgeknuppeld door commercials. Wie durft het vandaag nog aan om Ben Hur op een comm. zender te kijken?
Hahaha, 4 uur film en 5 keer 16 minuten reclame (want door de reclame duurt het ruim 5 uur) die qua tijdsbeeld totaal niet past bij die film. Het hele idee is al totaal idioot.