- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jiskefet
Jiskefet

rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Crediteuren vond ik helemaal geweldig.
Sinterklaas, de hijger...lachen!!

Gonzo8000
-
- 480 berichten
- 10 stemmen
Nou, nou, nou, Daar wordt Sinterklaas nou niet bepaald vrolijker van

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Er zit een haar in m'n glas is geniaal!

alcapachino
-
- 293 berichten
- 108 stemmen
ONS GENOEGEN!
Lik de cake van men broek!

Hakunamatafaka
-
- 629 berichten
- 1711 stemmen
Iemand die naar de voorstelling gaat?

stephan73
-
- 6239 berichten
- 14276 stemmen
Net de voorstelling gezien op TV en die viel me enigzins tegen. Teveel dezelfde tekst "Heb je nog gen**kt" en te weinig echt absurdisme. Jammer!

Hakunamatafaka
-
- 629 berichten
- 1711 stemmen
Klopt het oude niveau is niet meer behaalt.

Quido
-
- 14641 berichten
- 6076 stemmen
Als je niet beter wist zou je zweren dat het echt was, vooral die interventie van Jan Mulder op het eind die inhoudelijk nergens op slaat maar geniaal is:
Kent iemand hem van tv; is dit de gehele sketch?

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1712 stemmen
Mooie club man dat BUVOVV!

Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Gewoon de beste humor en droogheid allertijden!

madmax2011
-
- 162 berichten
- 188 stemmen
zojuist goedesmorgen de musical gezien en deze vond ik echt goed 10 keer beter als heb je nog geneukt tour

Lv92
-
- 278 berichten
- 0 stemmen
Grote schoonmaak op youtube. Ik word 'r treurig van.

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen
Grote schoonmaak op youtube. Ik word 'r treurig van.
Vervelend idd.
Merkwaardig dat nu ook veel geschrapt is op het officiële YouTube kanaal van Jiskefet.
Ik begreep dat de publieke omroep iedereen geforceerd naar de centrale NPO site wil hebben, misschien heeft dat er iets mee te maken. Idioot gedoe.

mjk87 (moderator films)
-
- 13977 berichten
- 4245 stemmen
Vervelend idd.
Merkwaardig dat nu ook veel geschrapt is op het officiële YouTube kanaal van Jiskefet.
Ik begreep dat de publieke omroep iedereen geforceerd naar de centrale NPO site wil hebben, misschien heeft dat er iets mee te maken. Idioot gedoe.
Uiteraard, want dan met eigen reclame. Helemaal absurd, daar betaal ik al belasting voor. Dan niet ook nog eens daar reclame.
Of laat ze een site bouwen die qua gemak en snelheid op YouTube lijkt, komt men vanzelf wel daarheen.

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen
Vanaf 1 maart op Prime Video:
'Jiskefet'-duo komt met trailer comedyserie 'TRECX' op Amazon Prime Video

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen
https://www.boekmeter.nl/images/cover/96000/96836.200.jpg?cb=1629613807
We gaan het hopelijk toch niet over Jiskefet hebben, hè?” zegt Michiel Romeyn, terwijl hij aanschuift op het terras van De Ysbreeker aan de Amstel. Aanleiding voor het interview is het boek Michiel Romeyn – Bepaal jij dat?, een boek over de komiek/acteur/beeldend kunstenaar, aangevuld met persoonlijke verhalen door hemzelf geschreven. Uiteraard gaat een belangrijk deel van het boek wél over de Jiskefetperiode; het satirische programma van Herman Koch, Kees Prins en Romeyn, dat van 1990 tot 2005 werd uitgezonden door de VPRO, was immers razend populair. Zó populair dat Romeyn, ruim vijftien jaar na dato, op straat nog altijd wordt herkend en aangesproken op zijn legendarische personages en sketches.

Splinters
-
- 2514 berichten
- 1372 stemmen
Geniaal. Zonde dat de scene wordt afgebroken na het woord sinaasappel. Dat kan natuurlijk niet.
Onderstaand de volledige scene:

kappeuter (crew films)
-
- 74630 berichten
- 5941 stemmen
Elk jaar weer genieten met deze classic: