• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.556 stemmen

Jiskefet

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Voor zover ik weet zijn de herhalingen op zaterdagnacht.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vond die aflevering van gisteren wel erg leuk, leuk om de evil-Sinterklaas van Maassen weer terug te zien

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vind de laatste tijd die stukjes met Peter R. de Vries wel leuk.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jordy schreef:

Ik vond die aflevering van gisteren wel erg leuk, leuk om de evil-Sinterklaas van Maassen weer terug te zien

Was t niet Teeuwen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja die bedoel ik idd

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Ha, Jiskefet is gaaf ja, vooral de oudere sketches. Het materiaal wat ze tegenwoordig maken neigt naar mijn smaak toch iets teveel naar artistieke masturbatie, maar nochtans zitten ook daar bij tijd en wijlen geslaagde dingen tussen.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Goed na een vorig seizoen wat het meest briljante naar mijn mening was met de neppe glimlachende presentator en de camping tips, nu dus een ander concept. Eerste aflevering was totaal niks. Gelukkig was deze van net stukken beter. De fransman, de irritant sprekende clown, de beesttemmer Jammer alleen van die muziekstukken die ik bij cabaret ook altijd zo vervelend vind.

Zachery Glass

• 575 berichten
  • 584 stemmen

neo schreef

Eerste aflevering was totaal niks

Nou - ik lag plat van het lachen. Vooral die scène met de halfnaakte vrouw in het raam - camera zoemt uit - op het bed een kantoorklerk-achtige Kees Prins met een kind naast zich. Hij kijkt naar de bips van die vrouw, waar radiogeluiden uitkomen: Kijk, jongen - daar kom je nou vandaan

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Jiskefet is geniaal.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Begin jaren '90 toen bijna niemand keek was het geniaal. Wat ik nu zie is een slap aftreksel van wat ze al eerder veel beter deden.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik vond de laatste twee nieuwe afleveringen leuk, maar niet veel meer dan dat. Het lijkt alsof de invloed die Jiskefet had op de (geniale) tv-show van de Vliegende Panters nu door henzelf wordt herkauwd.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Zachery Glass schreef:

(quote)

Nou - ik lag plat van het lachen. Vooral die scène met de halfnaakte vrouw in het raam - camera zoemt uit - op het bed een kantoorklerk-achtige Kees Prins met een kind naast zich. Hij kijkt naar de bips van die vrouw, waar radiogeluiden uitkomen: Kijk, jongen - daar kom je nou vandaan

Dat was ook het enige leuke. Zo en zo is Prins voor mij favoriet van de groep.

Sjan

• 777 berichten
  • 2748 stemmen

Ik moet zeggen dat de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen me ook tegenvielen. In de eerste aflevering was het enige leuke idd dat stukje op die slaapkamer met die kont van die vrouw. In de tweede aflevering was de clown in de auto nog wel lachen en die zanger die ontzettend slecht engels zong. Hopelijk gaat het niveau nog wat omhoog.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Die slecht man in het ''engels'' zingend moest dacht ik Danny Christiaan voorstellen

GFM

• 1116 berichten
  • 1536 stemmen

Ik hoop dat het Danny Christian voorstelde...dan stelde het nog iets voor...De eerste 2 afleveringen waren dermate slecht dat ik de laatste aflevering zelfs heb overgeslagen....en dat voor een Jiskefetofiel als ik....zondag een nieuwe kans!!

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik mis Henk Mul!!!

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

GFM schreef:

Ik hoop dat het Danny Christian voorstelde...dan stelde het nog iets voor...De eerste 2 afleveringen waren dermate slecht dat ik de laatste aflevering zelfs heb overgeslagen....en dat voor een Jiskefetofiel als ik....zondag een nieuwe kans!!

Erg zonde. Ze waren afgelopen zondag weer ouderwets goed namelijk.

GFM

• 1116 berichten
  • 1536 stemmen

oke ik moet toegeven, die aflevering van afgelopen zondag met die Twello-army-gasten was weer ouderwets!!

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Ja die was zo goed! Moest gelijk weer aan dat stuk uit een vorige serie denken met dat Peter Gabriel gedoe enzo

Moity

• 50 berichten
  • 93 stemmen

ik zat te denkn aan brommerpark, brommerparadijs, brommerland ofzoiets. Haha geniaal was dat. En dan dat stuk met die puch, ik heb hem doodgeschoten, want hij bleef maar doorzeuren. whaha echt super

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

De laatste aflevering was één van de absurdste ooit; maar wel erg goed...

GFM

• 1116 berichten
  • 1536 stemmen

En dat ik dan weer door Twello loop...en dat mensen kijken en zeggen: Kom jij niet altijd bij de bakker?? Nou en dat klopt dan ook........:D

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Henkie Flits

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Allemaal tv afstemmen op Nederland 3, nu!! Debiteuren/Crediteuren wordt herhaald.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ik zit voor de tweede keer mee te luisteren c.q. 'kijken', maar ik vind er écht niks aan

Waarschijnlijk moet je zelf op een kantoor werken om dit grappig te vinden

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

EN DE DIERENWINKEL!!!!

Wat een avond!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Bij vlagen hilarisch ("zit er soms een traan klem?"), maar eigenlijk ook ontzettend triest. Juffrouw Jannie staat er aan het einde zo sneu met haar gebak. En alhoewel ik die sketch van de Dierenwinkel al kende, wordt je ook niet echt blij van dat einde. Die gekke man met zijn fret. Ik wil niet weten hoeveel andere dieren hij al 'versleten' heeft.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Heb me weer doodgelachen. Net als "De Vliegende Panters" geweldig...

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Ja Jannie& Co zijn weer terug

(Henkie Flits was afgelopen zondag ook weer briljant)

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Shit, dat menen jullie niet, heb ik Jos en Edgar gemist?Mijn helden zijn er weer!!!

De dierenwinkel heb ik nooit echt super gevonden, Debiteuren/Crediteuren en uiteraard Kerstens&co blijven favoriet.

Toedeledoki!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.