- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ghost Whisperer
Ghost Whisperer

stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ook een nieuwe seire in Amerika wat ik zeker ga kijken
Ik zit vaak op www.tv.com en dan vind je allerlei series
Over de serie kan ik tot nu toe nog niks zeggen want ik heb het de laatste tijd een beetje druk, dus als ik de 1e aflevering gekeken heb laat ik meer horen

jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Korte samenvatting van het plot, Hewitt kan sinds haar jeugd geesten zien van mensen die overleden zijn. Hierdoor is zij (ongewild) de boodschapper tussen de geesten en de levenden.
Heb de pilot hiervan paar weken geleden terug gezien, kon mij totaal niet boeien. Welke een paar leuke vondsten zoals dat de geesten van doden overal op dezelfde plek blijven rondhangen tot ze hun boodschap kunnen doorgeven aan hun geliefde (Hewitt komt hier dan in beeld natuurlijk) maar bij lange na niet interessant om een hele serie mee te vullen. Heb ook het gevoel bij deze serie dat ik het allemaal al eerder gezien had (knap meisje met bovennatuurlijke krachten en verantwoordelijkheden waar ze niet om vroeg, da's een nieuwe). Enige reden dat ik de serie nog een kans gaf was natuurlijk omdat Hewitt erin voorkwam.

alexis
-
- 381 berichten
- 489 stemmen
de eerste aflevering beloofd wel wat voor de opvolgende afleveringen... de eerste was in iedergeval goed

BlueSword
-
- 1725 berichten
- 0 stemmen
balen, heb het gemist... ik hou wel van dit soort serie's.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weinig berichten hier zeg . Toevallig een episode meegepikt vorige week op de Sci-Fi channel en wekte mijn interesse. Gelukkig had mijn vriendin het eerste seizoen, en best een fijne serie.
Wat vooral fijn is aan deze serie vind ik hoe zij het geesten concept benaderd. Nergens de geesten overdreven monsterlijk maken (en zo wel, dan is daar een plausibele verklaring voor) en het drama element vind ik heel erg subtiel en effectief gebracht. Ook wel wat traantjes moeten wegpinken. JLH is ook een erg fijne hoofdrolspeelster, sympathiek voorkomen, erg sterk en geloofwaardig in de drama sequences en het is gewoon een erg mooie vrouw ook. En toegegeven haar enorme boezem (en de garderobe department speelt daar ook enorm op in) vind ik ook een meerwaarde . Wat nou vrouwenserie?!
Fijne ontdekking en na een paar episodes weet ik genoeg. Seizoen 2,3,4 en 5 ook maar even aanschaffen. Op basis van de under-exposure van deze serie hier durf ik Ghost Whisperer behoorlijk onderschat te noemen.

sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
de eerste seizoenen zijn zeker geweldig maar de laatste anderhalf vond ik echt niks, met belachelijke verhaallijnen....toen heb ik het wel afgekeken maar was bijna afgehaakt.....vond het ook terecht dat de serie is stopgezet en medium wel doormag, dat vind ik een betere serie....maar je hebt wel een aantal kippenvel momenten nog tegoed!!!!!!!!!!!!!

Elineloves
-
- 24062 berichten
- 3620 stemmen
Ik ben ergens halverwege seizoen 3 afgehaakt. Jammer, want kon van het eerste seizoen erg genieten. Staat me nog een episode bij van weesjongetjes, waardoor ik tot tranen geroerd was. Emotionele lading, maar erg natuurlijk gebracht. Jammer dat het daarna voor mijn gevoel bergafwaarts ging..

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
maar je hebt wel een aantal kippenvel momenten nog tegoed!!!!!!!!!!!!!
Alles wat ik weten wil, bedankt. Houdbaarheid van dit soort emotioneel geladen series is nooit al te lang. Het is moeilij kdat niveau vast te houden, vooral als je veel al gedaan hebt. Ik verwacht dat JLH mij er in zware tijden in de serie wel doorheen slaat.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Crossing en Ghost, Interrupted zetten de lijn voort na de sterke pilot. Er worden eindelijk wat relationele development in gang gezet maar is nog niet echt op gang gekomen, maar dat komt wel. Vooral Ghost, Interrupted vond ik erg sterk. En het weer niet droog kunnen houden, 3 episodes, 3 keer het niet droog weten te houden . Sterk. JLH komt ook steeds meer in haar rol, leuke momenten voor Tyler ook. Het bevalt me prima, en noem me voorbarig maar seizoen 2 t/m4 staan al in bestelling.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
3 episodes, 3 keer het niet droog weten te houden . .
Jij ouwe jankerd

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mended Hearts was ook weer sterk, alleen wel iets minder dan de voorgaande episodes. Wel een erg mooie cross over scene weer, sowieso het hoogtepunt van de serie. Wel komt er nu wat meer vaart in de storyline, eerste cliffhanger werd ingezet (een entiteit waar JLH in de toekomst mee van doen krijgt) en ben nu toch wel erg benieuwd naar in welke episode we meer van deze entiteit gaan zien.

ibendb
-
- 4645 berichten
- 2877 stemmen
Hoi, ik wil weten in welk seizoen ik ben.
Ik heb net de aflevering bekeken met diemoeder die kanker heeft en doodd ging en haar kinderen verzegen haar dood.
In welk seizoen kijk ik? ik kan het niet vinden.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat je deze aflevering bedoeld, dan ben je dus in seizoen 3.

ibendb
-
- 4645 berichten
- 2877 stemmen
ja, dat is deze!
dan heb ik gelukkig nog veel te gaan!
bedankt

miss_efron
-
- 195 berichten
- 132 stemmen
Echt een zeer goede serie! Jennifer Love hewitt is onlangs verkozen tot één van de slechtste actrice's.Wie zo een rol neerzet in Ghost Whisperer kan acteren!Hou daar wel zo van geesten en vampieren het hiernamaals.Misschien minder leuk dat het aparte verhalen zijn maar je moet zeker van in het begin hebben gevolgd om te kunnen volgen.Spijtig dat ik alle 5 seizoenen al heb bekeken.Weet iemand of er een 6de komt.Heb gelezen van niet??

sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
nee het is gestopt dus er komt geen vervolg meer, maar ik vond het laatste seizoen toch al niks meer dus was daar niet rouwig om, het werd te vreemd en belachelijk allemaal vond ik, in het begin was het mooi en ontroerend en soms kippenvel, maar vanaf die verhaallijn met haar man werd het te belachelijk vond ik

filmamator
-
- 109 berichten
- 250 stemmen
Keek het vroeger altijd stiekem, mocht het nooit kijken. Heeft me veel slapeloze nachten bezorgd. Kijk nou zo nu en dan nog weleens een aflevering op het internet. Jennifer alleen al is het kijken waard .

TragieStar.*
-
- 3436 berichten
- 1495 stemmen
Begonnen aan Ghost Whisperer en nu bij seizoen 3! Wilde al heel lang geleden met de serie beginnen, maar het kwam er nooit van en nu sinds een tijdje geleden wel!
Het valt me enigszins nog wel mee, er zitten een aantal erg emotionele afleveringen tussen, maar het eerste seizoen vind ik niet echt spannend of buitengewoon en pas het tweede helft van dat seizoen word beter! Seizoen 2 daarintegen vind ik wel een stuk beter en de afleveringen zijn naar mijn idee veel boeiender. Ben benieuwd naar seizoen 3!
Al met al dus een aardige serie dat makkelijk wegkijkt, maar het zal niet mijn favoriete serie worden.