- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Keyzer & De Boer Advocaten
Keyzer & De Boer Advocaten

stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Nieuwe serie op NED 1
Lijkt me wel grappig

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik ben het nu half MM half tv aan het kijken. Het verhaal is wel leuk, de acteurs ook. Het is alleen nog allemaal slecht geacteerd. Maargoed, het is de eerste aflevering. We zullen zien.

stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja ik ben het ook half om half aan het kijken , inderdaad tot nu toe niet al te best geacteerd maar het verhaal is inderdaad wel aardig

ellen haan
-
- 53 berichten
- 29 stemmen
inderdaar geen super acteer prestaties, maar op zich ben ik toch wel zo geboeid dat ik ga kijken naar de tweede aflevering. verhaal is wel aardig.

stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik heb het gisteren niet gekeken, had er geen zin in

roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
Iedere keer weer bij welke advocatenserie van Nederlandse makelij dan ook moet ik denken aan Bob de Rooij's uitspraak in Filmpje!: "objection your honor". Maar dan wel uitgesproken als "opschekschjun jor onnor".
Ik moet altijd lachen om die gloedvolle betogen met name in strafzaken. Veel te veel naar de Verenigde Staten gekeken waar de juryrechtspraak mede oorzaak is van een dergelijke manier van procederen. In Nederland gaat het er toch wel een stuk rustiger aan toe.

BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11709 berichten
- 5094 stemmen
Gisteren in Amsterdam opnames van het tweede seizoen in het Vondelpark. Lekker als figurant op het terras een beetje van de zon genieten, met een leuk clubje mensen. Ben met Daan Schuurmans op de foto geweest: relaxte gozer, helemaal geen kapsones. Mogen anderen (ik noem geen namen!) een voorbeeld aan nemen!