• 13.404 nieuwsartikelen
  • 170.644 films
  • 11.249 series
  • 32.082 seizoenen
  • 632.636 acteurs
  • 196.651 gebruikers
  • 9.198.250 stemmen

Keyzer & De Boer Advocaten

zoeken in:

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Nieuwe serie op NED 1

Lijkt me wel grappig

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik ben het nu half MM half tv aan het kijken. Het verhaal is wel leuk, de acteurs ook. Het is alleen nog allemaal slecht geacteerd. Maargoed, het is de eerste aflevering. We zullen zien.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ja ik ben het ook half om half aan het kijken , inderdaad tot nu toe niet al te best geacteerd maar het verhaal is inderdaad wel aardig

ellen haan

• 53 berichten
  • 29 stemmen

inderdaar geen super acteer prestaties, maar op zich ben ik toch wel zo geboeid dat ik ga kijken naar de tweede aflevering. verhaal is wel aardig.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik heb het gisteren niet gekeken, had er geen zin in

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

Iedere keer weer bij welke advocatenserie van Nederlandse makelij dan ook moet ik denken aan Bob de Rooij's uitspraak in Filmpje!: "objection your honor". Maar dan wel uitgesproken als "opschekschjun jor onnor".

Ik moet altijd lachen om die gloedvolle betogen met name in strafzaken. Veel te veel naar de Verenigde Staten gekeken waar de juryrechtspraak mede oorzaak is van een dergelijke manier van procederen. In Nederland gaat het er toch wel een stuk rustiger aan toe.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11709 berichten
  • 5094 stemmen

Gisteren in Amsterdam opnames van het tweede seizoen in het Vondelpark. Lekker als figurant op het terras een beetje van de zon genieten, met een leuk clubje mensen. Ben met Daan Schuurmans op de foto geweest: relaxte gozer, helemaal geen kapsones. Mogen anderen (ik noem geen namen!) een voorbeeld aan nemen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.