• 155.512 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.452 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.171 stemmen

Coolcast

zoeken in:

Yak

• 4945 berichten
  • 827 stemmen

Iemand die BNN's CoolCast heeft gevolgd? Ik in elk geval niet, maar daarstraks zag ik er een stukje van bij BNN University en ik heb me helemaal blauw gelachen. Vijf jochies en twee meissies draaien in tien dagen een rotslechte act in elkaar (lees: playback met pruiken, brillen en tuinbroeken) en gaan daarmee op tour in de hoop dat ze met die bezopen act hun tour kunnen bekostigen. Geniaal was het moment dat ze (met succes!) probeerden eten te krijgen bij restaurant Spitz met een idiote freestyle rap van dertig seconden, terwijl de eigenares stond toe te ginnegappen en er natuurlijk geen ene reet van verstond: We staan nu bij de Spitz, het eten is hier is shit, dat mens kijkt me aan maar ik weet dat ze stinkt.

Hier zijn alle afleveringen te zien. Vanaf aflevering 5 zijn ze op tour met alle hilariteit van dien, maar ook de 'studio'-afleveringen daarvoor zijn vaak super.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.