- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Seinfeld
Seinfeld
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
In DVD en VHS > Titels > Seinfeld:
Seinfeld is eindelijk op dvd! 4 november komen seizoen 1 t/m 3 in Nederland uit.
Seizoen 1+2 voor 49,99
Seizoen 3 voor 49,99
Bij Rodisc beide voor 79,99.
De andere seizoenen zullen waarschijnlijk in de komende jaren volgen.
edit: Post even als je ze ergens gooedkoper ziet! Ik vind ze nog net iets te duur nu.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Over 5 minuten op Veronica: een herhaling van Sinfeld vanaf seizoen 1 (volgens mij begint het met de pilot).
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heb seizoen 4 gewonnen via een prijsvraag van van Leest.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Leuk man, zit er ook zo'n gift setje bij (met Monk's peper en zout stel o.a.)?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Door een prijsvraag heb ik seizoen 4 gewonnen, en na een paar afleveringen gezien te hebben, heb ik seizoen 1/2 ook gekocht, en binnenkort ga ik drie halen.
De situaties waarin ze verzeilen, zijn standaard, maar de alledaagse stand-up-humor en de superdroge humor van Jerry vind ik geweldig.
Vooral bij z'n rant over pony's in The Pony Remark kwam ik niet meer bij.
Nog meer Seinfeld-fans hier?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ja, maar ik vind curb your enthousiasm ook wel leuk. Ik vond de aflevering over die BH die gedragen werd als haltertopje het geniaalst. Haha, moet alweer lachen..
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Yeah, Seinfeld is geweldig. Er wordt druk gespaard voor seizoen 4, de eerste twee boxen liggen hier al.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7938 stemmen
Huge fan! Ik heb ooit alle afleveringen op videobanden opgenomen (kostte echt gigantisch veel banden
), mooiste comedy serie ooit!
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Zoveel memorabele afleveringen.
Festivus, Soup-Nazi, Puffy Shirt, George als T-Bone etc. etc.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Geniaal, ik kan er geen ander woord voor bedenken. En de karakters, van Mr. Pitt (de stem van Larry David himself, je ziet nooit z'n gezicht) tot Newman zijn super.
Er zijn zoveel memorabele afleveringen, ik kan er moeilijk enkele tussen uit pikken die er bovenuit steken. Trouwens die zelfbevrediging weddenschap aflevering is wel werelds!
Ik hoef er maar aan de denken en ik schiet weer helemaal in de lach. En Kramer in die Woody Allen film (aflevering weet ik niet meer, ook erg sterk!)
Curb your Enthousiasm vind ik ook erg sterk, gisteren helaas gemist!!
Seizoen 2 (dat er nu op is) is beter dan seizoen 1.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Mr. Pitt (de stem van Larry David himself, je ziet nooit z'n gezicht) tot Newman zijn super.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hier nog een fan. Ik heb de dvd's gekocht van seizoen 1-4, veel leuke extras. Er was trouwens al wel ergens een topic over Seinfeld dacht ik.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Uiteraard Kos, Steinbrenner!
Do I smell a calzone pizza? 
ps ik dacht ook al eens een topic tegen gekomen te zijn..
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Deze topic: http://www.moviemeter.nl/forum/10/2223/
Die gaat echter om de DVD's en wanneer ze uitkomen..
aryan
-
- 986 berichten
- 1752 stemmen
Fantastische serie. De beste comedy ooit. Al die personages die erin voor komen zijn zo goed bedacht. Ik heb seizoen 1, 2 en 3 op DVD. Ik vind de prijzen toch nog iets aan de hoge kant om seizoen 4 er ook nog bij te kopen.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Vandaag voor het eerst Seinfeld bekeken: seizoen 1 gehuurd, na drie uurtjes meteen om seizoen 2 gerend. Ik verwachtte veel en kreeg nòg meer. Seinfeld is gewoon hilarisch (Jerry: I have to say something... With all due respect ... I just never... I can't imagine anyone in any walk of life, under any circumstance, wanting to make their own pizza pie... But that's me. Kramer: That's you. ) , past zeker in het rijtje van Cheers... But nothing can beat the Simpsons.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Ik ben jaloers op je, je hebt nog 6 seizoenen te goed die je nog nooit gezien hebt! 
alexis
-
- 381 berichten
- 489 stemmen
nu bij bol.com seinfeld voor €30 t/m seizoen 6
toffe gozer
-
- 21 berichten
- 713 stemmen
Ik heb alle 6 jaargangen op DVD , heerlijke comedy , hoeveel jaar heeft die serie gedraaid eigenlijk (ik dacht zelf 9 )
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Inderdaad 9 seizoenen. De serie draaide tot 1998 en stopte op een hoogtepunt. Ik heb thuis de eerste 6 seizoenen op dvd liggen. De eerste 5 heb ik al gezien, en kan nu beginnen aan het 6e. Ook de specials met interviews van de acteurs, bloopers en shows van Seinfeld zijn geweldig. Qua komedie staat die bovenaan de top op het niveau van Simpsons en Friends (als we jaren '90 apart beschouwen)
toffe gozer
-
- 21 berichten
- 713 stemmen
Inderdaad die bloopers zijn hilarisch (vooral wanneer Elaine weer eens de slappe lach krijgt en dat gebeurt gelukkig erg vaak)
Heeft iemand ook een idee wanneer de laatste siezoenen uitgebracht worden ?
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Ik ben jaloers op je, je hebt nog 6 seizoenen te goed die je nog nooit gezien hebt! 
Ja, als ik ze vind ben ik inderdaad te benijden. Tot op heden niet dus. Alleen de videotheek met het hoogste aantal beschadigde dvd-schijfjes heeft ze natuurlijk liggen. 
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
- Am I Grazy? Or Am I So Sane That I Just Blew Your Head?
- I Would Drop Myzelf In Velvet If It Was Socially Acceptable.
- I'ts A Show About Nothing. Nothing? Nothing!
Gaat werkelijk nergens over maar is geweldig. Ik heb 5 seizoenen thuis liggen en wacht nu op de rest.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Na Friends, Off Centre, Scrubs en Every Loves Raymond is nu Seinfeld aan de beurt. Ik ben inmiddels ergens halfweg seizoen 2 en helaas valt het mij tot nu toe flink tegen. Het kan geen moment in de buurt komen van een Friends, Scrubs of Everybody Loves Raymond. Ik lig zelden helemaal dubbel van het lachen. Hopelijk komt Seinfeld gewoon een beetje langzaam op gang, anders is het in mijn ogen erg overgewaardeerd.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
De series die je noemt mogen niet eens in de schaduw staan van Seinfeld.
Smaken verschillen
.