• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

Everwood

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

wie volgt deze serie ook ?

iedere dinsdag 20.30 op NET 5

ik vind dit zo'n mooie serie en voor mij het enige wat ik nog op tv kijk (CSI koop ik op dvd allemaal)

zo'n boeiende personages met realistische onderwerpen en uitstekend acteerwerk.

5 * deze serie , hoop echt dat ie binnenkort op dvd komt hier

edit: verkeerde forumonderdeel, dacht toch echt dat ik hem onder tv en radio had gezet, iets fout gegaan blijkbaar

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Heb het altijd al eerder willen kijken,maar vorige week pas echt een aflevering helemaal uit gekeken. En ik moet zeggen dat ik het een leuke serie vind die ik zeker ga (proberen) te volgen,mits ik het niet vergeet.

Lotteke

• 247 berichten
  • 566 stemmen

Is idd een mooie serie, af en toe wel heel erg Amerikaans, met ouders die zich iets te veel met het seksleven van hun tieners bemoeien enzo, maar zitten goede verhaal lijnen in. Overgens heeft Ephram, één van de belangrijkste figuren, de serie verlaten en keert tot op heden niet terug en dat vind ik wel een verlies voor de serie. Vanavond is volgens mij de laatste serie van dit seizoen, of anders volgende week.

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Klopt,vandaag was de laatste. Volgende week komt er Gilmore Girls voor in de plaats. Helaas! Begin ik het net te kijken,is het seizoen alweer afgelopen.

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Heeft iemand enig idee wanneer Net 5 weer terug is met nieuwe afleveringen van Everwood?!

EDIT: Inmiddels al gevonden! Pas in het voorjaar van 2006,duurt dus nog wel even. NET5 wist nog niet of ze de serie in de tussenliggende tijd gaan herhalen.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

In Overigen > Televisie > Release Datum eerste seizoen Everwood??:

Hallo mensen,

Ik ben een op dit moment verslaafd aan verschillende serie's zoals:

The OC

Dawson's Creek

Gilmore Girls

Maar zoals jullie zien mis ik Everwood in mijn lijstje!!

Ik heb redelijk veel op internet gezocht naar een release datum van Everwood, maar helaas...

Wel heb ik gezien dat het eerste seizoen in het buitenland al wel tekoop is.

Mijn vraag dus weet iemand wanneer het eerste seizoen van Everwood in Nederland uitkomt??

Oh en wanneer precies komt het weer op tv?want ik hoor zoveel verschillende dingen.

thanx

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Sinds kort heb ik seizoen 1 gepindakaasd en gekeken met m'n vrouw en dat was werkelijk een prachtig seizoen. Indrukwekkende scenes met Treat Williams en z'n zoon, maar ook met Ephram en Amy.

Ook leuk om de prachtige Nora Zehetner te zien.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

Ja Everwood is een geweldige serie. Heb het zelf gekeken tot het derde seizoen, want helaas was het laatste seizoen niet te pindakazen. Maar goed nieuws want het eerste seizoen is eindelijk te koop bij bol.com. En dat heeft lang genoeg geduurd naar mijn mening, nu nog hopen dat ze de andere 3 seizoenen ook gaan uitbrengen hier

Maar goed het is een hele mooie serie, ik was ook gelijk verslaafd en genoot van alle discussies tussen vader en zoon, en tussen Ephram en Amy. Later in de serie komen er ook nog geweldige personages langs, en krijgt Delia ook een grotere rol. Hoe langer je kijkt hoe meer je gaat meeleven met de personages, en je komt ook te weten waarom ze zo geworden zijn door het verleden, vooral bij Ephram speelt dat een grote rol. Klein minpuntje vond ik het personage van Madison, ik heb me wat aan haar geërgerd zeg. Voor de rest was het erg mooi, een van mijn favorieten series.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Mooi dat S1 op dvd uitkomt. Zal ie ook vast wel te pindakazen worden. Madison ken ik nog niet. Ik zie op IMDb dat ze gespeeld wordt door Sarah Lancaster uit Chuck en Scrubs. Kan ik moeilijk nee tegen zeggen natuurlijk

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

Ligt ook meer aan het personage dat ze speelt dan als zij als actrice

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3580 stemmen

Gisteren samen met mijn vriend, die helemaal into deze serie is, de eerste 4 afleveringen gekeken en tot nu toe bevalt het best goed. Aardige dosis sarcastische humor gemixed met wat drama. Er gebeurde nog niet echt heel veel, de opbouw is vrij traag, maar dat past wel bij een serie als deze.

Snel verder kijken dus.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Is dit die serie waar op het einde van iedere aflevering een 'wijze les' of 'moraal' wordt verteld?

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat is Run's House

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

BlueVelvet schreef:

Is dit die serie waar op het einde van iedere aflevering een 'wijze les' of 'moraal' wordt verteld?

Lol

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.