menu

Overig / Televisie / Nip/Tuck

zoeken in:
iemand die hier kijkt naar Nip/Tuck,iedere dinsdag om 23.00 op Kanaal2 we zitten nu aan de laatste afleveringen,spijtig genoeg want deze serie is mijn numero 1 op mijn lijst,voorlopig tot charmed terug is

Ik vond het well cool, maar nadat ze die Dealer te pakken hadden genomen vond ik het minder worden.

Van Nunen
!Megabump!

Ik heb net de pilot gezien op Ned. 3.
Goeie eerste aflevering. Er zit wel potentieel in.
Nog meer mensen die dit net hebben gezien of al langer volgen?

Ik heb drie seizoenen van Nip/Tuck op DVD. De eerste twee seizoenen vond ik echt super, het derde seizoen vond ik nogal vergezocht, dus een stuk minder super. Toch is het een serie die me pakt. Het is allemaal wel heerlijk over de top, maar op een manier die me wel bevalt. Dus seizoen 4... Kom maar op!!

HBO is hier op MM een wel gerespecteerd tvserie leverancier, erg vreemd dat Nip/Tuck bijna geen exposure heeft.

Geweldige serie. Geweldige rol van Julian McMahon als Dr. Troy, ongenadige galbak. Eén van de weinige series die uitblinkt in drama en comedy, en weet de perfecte balans te vinden.

Hilarische situaties, leuke bijrollen door een frisse cast, veel mooie mensen maar de serie weet vooral onverwacht de juiste snaar te raken. Elke keer weten de writers weer te verrassen met in-depth storylines inzake de hoofdrolspelers. Ook met bezieling gespeeld overigens.

Ik zal de komende seizoenen i neen raptempo er door heen jagen. Nu al één van mijn favoriete series en met afstand de beste HBO show.

Ik neem aan dat je HBO producten als Entourage en The Wire nog niet hebt aangezet?

The Wire nog niet, Entourage wel. Het beste wat ik tot nu toe zag dan. Entourage is leuk maar echt geweldig vindt ik het niet. Vind de humor vaak nogal simpel.

Ik kijk eigenlijk nooit televisie, maar Nip/Tuck heb ik vanaf het begin gevolgd. Heerlijk over the top! Inmiddels heb ik tot en met het vijfde seizoen alles gezien. Niet alle seizoenen zijn even sterk, maar het blijft smaken naar meer!

Inmiddels net seizoen 6 gezien en het wordt tijd dat deze serie gaat stoppen. Het gaat nu allemaal wel heel erg ver. Sommige verhaallijnen pik je nog wel, maar sommige ook echt niet. En kunnen ze die zoon er niet uitschrijven met zijn lelijke smoel? Wat een misselijke kop heeft dat joch! Maar goed, seizoen 7 schijnt er aan te komen. Ik hoop dat dat het laatste seizoen is.

Op 3 maart 2010 is de 100ste en allerlaatste aflevering op de buis verschenen in de V.S.. Dat is geen moment te vroeg. De hoop miserie die elke aflevering op de kijkers werd gestort was een beetje te groot om nog een beetje realistisch en leuk te blijven. Dan heb ik het niet over de medische gevallen die volgens de makers voor 90% op feit zijn gebaseerd, maar meer over de onophoudelijke huwelijksproblemen, ziektes, familieruzies, enz...
Vooral Matt, Kimber en Julia beginnen mateloos te irriteren na een paar seizoenen. Ik snap niet hoe ik ooit tot seizoen zes ben geraakt, blijkbaar is er toch nog steeds iets goeds aan de serie, zodat de kijker de volgende aflevering blijft kijken. Ik kan er alleen niet mijn vinger op leggen wat dat zou kunnen zijn.
Ik zou iedereen aanraden de eerste seizoenen te kijken, maar zodra de irritatie er komt (als die er komt) maak er dan een einde aan, want vanaf dat punt gaat het alleen naar beneden.

AC1
S2 en S3. Het wordt hoe langer hoe meer 'over the top'. Lekker brainless entertainment. S4 reeds aangeschaft.

Sibelius schreef:
Vooral Matt, Kimber en Julia beginnen mateloos te irriteren na een paar seizoenen. Ik snap niet hoe ik ooit tot seizoen zes ben geraakt, blijkbaar is er toch nog steeds iets goeds aan de serie
De enorme zelfspot natuurlijk. Brainless entertainment? De vele, vele krankzinnige personages en verhaallijnen ten spijt, ik vind dit een intelligente serie met twee onweerstaanbare hoofdpersonen. Mooi en logisch einde ook.

Een van de beste eindes die ik tot nu toe in serieland heb gezien.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.