- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Bobo's in the Bush
Bobo's in the Bush

Horrorfanaat
-
- 231 berichten
- 0 stemmen
Wat vinden jullie ervan? Het gaat mij af en toe echt te ver (geitjes opengesneden enzo, kip zijn strot om gedraaid)

kappeuter (crew films)
-
- 69439 berichten
- 5537 stemmen
Wat vinden jullie ervan? Het gaat mij af en toe echt te ver (geitjes opengesneden enzo, kip zijn strot om gedraaid)
Geen echte horrorfanaat dus.

kos
-
- 45735 berichten
- 8267 stemmen
De titel schrikt mij al dermate af, dat ik er nooit vrijwillig een seconde van zal zien.

mikey
-
- 27824 berichten
- 4731 stemmen
Wie zijn die bobos eigenlijk? weer die mental theo?

mikey
-
- 27824 berichten
- 4731 stemmen
En Jody slacht een geit voor de camera??? Gekte!
Doet me denken aan de discussie bij cannibal holocaust.

Captain Pervert
-
- 4236 berichten
- 1982 stemmen
Hehe, er zitten echt goede TV momenten tussen, maar het algehele niveau is toch vrij laag.
Opmerkelijk was hoe Jody Bernal als een slingeraapje in een bamboe paal klom.

Horrorfanaat
-
- 231 berichten
- 0 stemmen
Geen echte horrorfanaat dus.
Jij kan blijkbaar echt en fake niet van elkaar scheiden.

Horrorfanaat
-
- 231 berichten
- 0 stemmen
Gister die dikke man van Sixpack eruit.

Captain Pervert
-
- 4236 berichten
- 1982 stemmen
Ik gok dat 's nachts Jody Bernal het schandknaapje van Ruud is.

Horrorfanaat
-
- 231 berichten
- 0 stemmen
Echt raar. Gister ging er niemand weg maar je zag dat de mannen een vrouw mochten wegstemmen en andersom ook. En viola en Menno komen volgende week ook terug

TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Einde van het programma. Uiteindelijke winnaar is Ferri Somogy (schrijf je het zo?) geworden die net iets beter was dan Jessica Gal (judokampioene). Jessica was erg sterk in dit programma,echt een beresterke vrouw.
Ferri had het in de finale ook behoorlijk lastig,maar doordat Jessica het vuurtje niet aankreeg,verloor ze teveel tijd,waardoor Ferri in kon lopen en uiteindelijk toch de overwinning kon pakken.
Ik vind dit toch altijd een vermakelijk programma. Ik meen dat dit het derde jaar was. En heb ze alle drie met veel plezier gekeken. Ligt natuurlijk ook aan de kandidaten,maar die waren ieder jaar toch wel oké. Neem aan dat het komend jaar weer komt en zal ook dan wel weer kijken.

Spartaan1986
-
- 3559 berichten
- 1984 stemmen
Dit jaar geen 1 geweest.
Misschien in 2007 de volgende.
Vanaf vanavond trouwens wel de herhaling op RTL 5 weet alleen niet van serie 1 of 2.

Spartaan1986
-
- 3559 berichten
- 1984 stemmen
Dit voorjaar terug op RTL5. Ze wilden het toch gaan proberen aangezien het in veel landen een grote hit is.