- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- MTV Asian Screen
MTV Asian Screen

Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4427 stemmen
Japanese Horror Anthology (vol. 2)
Korte horrorfilms.
Inhoud : Horror of Legend: ’Yamamba’ en ’Nurarihyon’ van Kiyomi Yada - Shivering Horror: ’Chain Mail’ van Hiroshi Ikezoe, ’Left Behind in the Mountain’ van Tatsuro Kashihara, ’Tattoo’ van Kazuo Koito en ’Viewfinder’s Memory’ van Eiji Satouchi.
Staat er hier iets van op de site? Wordt vanavond op MTV opnieuw uitgezonden.
nee, zijn allemaal te korte films om op deze site te staan. Zeer afwisselend van kwaliteit, maar toch wel leuk om te zien.

sinterklaas
-
- 11518 berichten
- 3163 stemmen
Ik vind het wel raar dat ze eerst (2 jaar eerder) Battle Royale 2 uitgeven op Asiamania dvd en NU pas Battle Royale 1.

JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Komt er dit jaar opnieuw een Asian Screen serie op MTV?

Artemis
-
- 3867 berichten
- 2200 stemmen
Volgens mij niet anders zou het wel op de Asiamania site staan denk ik.

speedy23
-
- 18926 berichten
- 14043 stemmen
Komt er dit jaar opnieuw een Asian Screen serie op MTV?
Ik heb de laatste twee maanden al genoeg Aziaten, Aziatische films en Aziatische documentaires gezien.
Ik heb er mijn buik van vol. Moest ik nu bij eender welke vrouw gaan, ik 'produceer' haar meteen een Aziatisch kind.

JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Ach ja, er zaten altijd wel wat interessante films tussen. En zoveel Aziatische films halen nu ook weer niet de Belgische tv. Afgezien van die voorbije 2 weken natuurlijk, opvallend veel Chinese films te zien hier

speedy23
-
- 18926 berichten
- 14043 stemmen
Docu's over China en Chinese films waren er op Nederland 2 aan de lopende band.

Donkerwoud
-
- 7854 berichten
- 3419 stemmen
Docu's over China en Chinese films waren er op Nederland 2 aan de lopende band.
Maar altijd op onmogelijke tijdstippen geprogrammeerd, zodat ik nooit de behoefte had om het daadwerkelijk te zien. Ze zouden bij de publieke omroep eens guts moeten hebben en dingen primetime uitzenden...