• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.957 films
  • 10.904 series
  • 31.284 seizoenen
  • 626.371 acteurs
  • 195.674 gebruikers
  • 9.159.989 stemmen

Oz

zoeken in:

Shinobi

• 4298 berichten
  • 2521 stemmen

Erg zonde inderdaad JustMike, hij was ook één van mijn favorieten.

Ik blijf me trouwens wel afvragen hoe Adebisi die muts op zijn hoofd hield.

http://img7.imageshack.us/img7/6559/w291.png

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

Ja, dat vroeg ik me ook steeds af, ik vond die vraag wel geniaal Jammer genoeg kwam er toen geen antwoord op. Ik heb een tijdje geleden wat erover op internet opgezocht en dit had ik gevonden:

"But the weirdest thing about Adebisi was how he wore his trademark knit hat. The thing stayed perched on the corner of his head and seemed to never move. Anyone who ever watched the show had to wonder how he kept it up there. Turns out, there wasn’t much of a secret to be revealed.

'I just put it on my head and it stays there,' he says. 'People think it's Velcro or whatever. All it is is my bald head. You just stick it on the corner. I could do a backflip and that baby wouldn't move.'

Just another reason why Adebisi was the most badass character on Oz. He defied the laws of physics.”

Shinobi

• 4298 berichten
  • 2521 stemmen

Top.

Charmides

• 414 berichten
  • 1272 stemmen

ja had hem een hele tijd geleden gezien, was wel een goede gevangenis serie.

Geweldigde serie. Absolute no-brainer, maar de vele characters maken het absoluut de moeite waard. Tijd voor een remake of beter nog een vervolg?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.