menu

Overig / Televisie / One Night Stand (Nieuwe Nederlandse Films)

zoeken in:
kappeuter (crew)
Vanavond op tv, helaas maar 40 minuten dus niet toevoegbaar op MM:
One Night Stand X - Patagonia | Nederlands Film Festival - filmfestival.nl

22.55 uur op NPO 3

Dacht ik al hi hi andere twee zit in al wachtrij 50 minuten komt deze week op tv

kappeuter schreef:
Vanavond op tv, helaas maar 40 minuten dus niet toevoegbaar op MM:
One Night Stand X - Patagonia | Nederlands Film Festival - filmfestival.nl

22.55 uur op NPO 3
Dat klopt niet hoor, ik heb gekeken gisteren, en de uitzending duurde zo'n 48 minuten.
Volgens de site Cinemagazine.nl duurt hij ook 48 minuten.

Edit: volgens Uitzending Gemist duurt hij 46.13 minuten.

Dus foutje van NFF, en alsnog toevoegbaar...?

kappeuter (crew)
narva77
Goed dat je het aankaart.
Als de informatie van het NFF aantoonbaar niet klopt, dan is de film inderdaad wel toevoegbaar.

Site van het NFF gaat hier wel vaker mee de mist in. Veelal van te voren aangegeven richttijden die achteraf niet meer worden aangepast.

kappeuter (crew)
Omdat 'ie gisteren op tv was heb ik 'm even tussendoor behandeld:
Patagonia (2015)

Top, bedankt Gotti en Kapp!

kappeuter (crew)
Zes nieuwe films in 11e serie One Night Stand — Mediafonds

De elfde serie One Night Stand films gaat in productie. De volgende projecten zijn geselecteerd:
- Cas, scenario Bastiaan Tichler, regie Joris van den Berg
- Hoe het zo kwam dat de Ramenlapper Hoogtevrees kreeg, scenario Matthijs Bockting & Eva M. C. Zanen, regie Eva M. C. Zanen
- In vrijheid, scenario Jaap-Peter Enderlé, regie Floor van der Meulen
- Messias, scenario Anne Hofhuis, regie Rob Lücker
- Planet Beauty, scenario Sarah Arnolds & Emma Westenberg, regie Emma Westenberg
- Vlinderslag, scenario Willem Hietkamp, regie Giancarlo Sanchez

Deze One Night Stand films worden eind 2016 op NPO 3 uitgezonden.

Ligt het nou aan mij of wordt er veel minder reclame gemaakt voor deze serie als voorheen? Dit is al het tweede achtervolgende jaar dat ik pas half in de serie val of er een maand later pas achter kom dat ze geweest zijn. Gelukkig kan ik ze via Uitzending Gemist nog inhalen...

Nieuwe serie is al begonnen, vorige week blijkbaar al. Te vinden onder 'Nieuwe film" op NPO gemist.

vr 03 nov: Limburgia (2017)
vr 10 nov: Jungle (2017)
vr 17 nov: Malik
vr 24 nov: De Dag Dat Mijn Huis Viel (2017)
vr 15 dec: Avondland (2017)
vr 22 dec: Chimère (2017)

kappeuter, kan jij de titel van de topic aanvullen met Nieuwe Nederlandse Films op NPO3?

Zo lijkt de serie nu te gaan heten: Makers geselecteerd voor ONE NIGHT STAND | One Night Stand - onenightstand.ntr.nl

PatrickB (crew)
mjk87 schreef:
Nieuwe serie is al begonnen, vorige week blijkbaar al. Te vinden onder 'Nieuwe film" op NPO gemist.

vr 03 nov: Limburgia (2017)
vr 10 nov: Jungle (2017)
vr 17 nov: Malik (niet op de site nog, te kort allicht?)
vr 24 nov: De Dag Dat Mijn Huis Viel (2017)
vr 15 dec: Avondland (2017)
vr 22 dec: Chimère (niet op de site nog, te kort allicht?)

vr 17 nov: Malik (niet op de site nog, te kort allicht?): Volgens de website van de producent duurt deze film 43 minuten en dus niet toevoegbaar: https://www.pupkin.com/project/malik/
vr 22 dec: Chimère (niet op de site nog, te kort allicht?): Volgens de website van de producent duurt deze film 40 minuten en dus ook niet toevoegbaar: CHIMÈRE • BALDR Film Amsterdam - baldrfilm.nl

kappeuter (crew)
mjk87 schreef:
kappeuter, kan jij de titel van de topic aanvullen met Nieuwe Nederlandse Films op NPO3?

Hmm, heeft de publieke omroep weer eens een nieuwe weinig pakkende term geïntroduceerd (en eerder het treffende 'uitzending gemist' weggehaald)...
Nou ja, vooruit dan maar.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.