- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dead Like Me
Dead Like Me
niethie
-
- 7312 berichten
- 6723 stemmen
Ja dat las ik ook. Iemand een idee waneer die uitkomt?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3178 stemmen
17 February 2009 in de USA volgens IMDb. Daar las ik ook dat als de film een succes wordt de serie weer opgepikt kan worden.
niethie
-
- 7312 berichten
- 6723 stemmen
Denk niet dat dat zo zal zijn aangezien het een direct to video project betreft.
niethie
-
- 7312 berichten
- 6723 stemmen
Ik las zonet dat de beide seizoenen, samen met de film (op 22 april) een Nederlandse dvd release zullen krijgen. Dan heeft het verschijnen van de serie op Comedy Central waarschijnlijk toch zijn vruchten afgeworpen.
Melig_xD_Maf
-
- 11 berichten
- 1 stemmen
Ik heb oowk bíjna alle afleverihngen van Season 1 gezien LOVE IT =D
En idd jammer dat niemand het kent. Maar dat heb ik met bijna al mijn series -__-"
Ik heb er een paar gemist,, maar als Season 1 ooit nog op TV komt, ga ik 'm ZEKER! weer kijken!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is Ellen Muth briljant als George . Toch jammer dat dergelijke inventieve komedie projectjes uitsterven. That's very Zen of you, you must smoke pot.
niethie
-
- 7312 berichten
- 6723 stemmen
Goed zo Naomi, redt dit uit de vergetelheid, jij hebt meer invloed op de site dan ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We hebben niet allemaal de luxe een wereldreis te maken .
Zal de komende weken (als ik er niet sneller doorheen ben) de boel hier wel weer tot leven wekken. Zelfde geldt voor Pushing Daisies.
The Oceanic Six
-
- 59829 berichten
- 3993 stemmen
Dit weekend mee begonnen. De pilot is best wel positief, ben benieuwd naar de rest.
Is de serie wat?