• 12.306 nieuwsartikelen
  • 166.110 films
  • 10.731 series
  • 30.936 seizoenen
  • 623.900 acteurs
  • 195.086 gebruikers
  • 9.109.063 stemmen

Dead Like Me

zoeken in:

niethie

• 7312 berichten
  • 6723 stemmen

Ja dat las ik ook. Iemand een idee waneer die uitkomt?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3178 stemmen

17 February 2009 in de USA volgens IMDb. Daar las ik ook dat als de film een succes wordt de serie weer opgepikt kan worden.

niethie

• 7312 berichten
  • 6723 stemmen

Denk niet dat dat zo zal zijn aangezien het een direct to video project betreft.

niethie

• 7312 berichten
  • 6723 stemmen

Ik las zonet dat de beide seizoenen, samen met de film (op 22 april) een Nederlandse dvd release zullen krijgen. Dan heeft het verschijnen van de serie op Comedy Central waarschijnlijk toch zijn vruchten afgeworpen.

Ik heb oowk bíjna alle afleverihngen van Season 1 gezien LOVE IT =D

En idd jammer dat niemand het kent. Maar dat heb ik met bijna al mijn series -__-"

Ik heb er een paar gemist,, maar als Season 1 ooit nog op TV komt, ga ik 'm ZEKER! weer kijken!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is Ellen Muth briljant als George . Toch jammer dat dergelijke inventieve komedie projectjes uitsterven. That's very Zen of you, you must smoke pot.

niethie

• 7312 berichten
  • 6723 stemmen

Goed zo Naomi, redt dit uit de vergetelheid, jij hebt meer invloed op de site dan ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

We hebben niet allemaal de luxe een wereldreis te maken .

Zal de komende weken (als ik er niet sneller doorheen ben) de boel hier wel weer tot leven wekken. Zelfde geldt voor Pushing Daisies.

The Oceanic Six

• 59829 berichten
  • 3993 stemmen

Dit weekend mee begonnen. De pilot is best wel positief, ben benieuwd naar de rest.

Is de serie wat?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.