- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pablo Escobar: El Patrón del Mal (Netflix)
Pablo Escobar: El Patrón del Mal (Netflix)
donmarko22
-
- 84 berichten
- 117 stemmen
Nieuw op Netflix. 74 afleveringen over de Colombiaanse kingpin.
Ik ben inmiddels bij aflevering 6. Ik vind de acteer prestaties ronduit beroerd, terwijl deze mini serie op IMDB toch een dikke 8.7 krijgt.
Ben benieuwd wat andere kijkers er over te zeggen hebben....
Gh8st
-
- 668 berichten
- 2008 stemmen
Narcos al geprobeerd? Over hetzelfde onderwerp en daar is het acteerwerk in ieder geval in orde.
donmarko22
-
- 84 berichten
- 117 stemmen
Narcos al geprobeerd? Over hetzelfde onderwerp en daar is het acteerwerk in ieder geval in orde.
Jawel...bij Narcos was het acteerwerk idd wél in orde.
Vdk_Movie
-
- 375 berichten
- 451 stemmen
Hoewel het acteerwerk niet zo perfect is als in Narcos vind ik dit toch wel een serie die lekker wegkijkt, en ook over een goede 'bandidos' sfeer beschikt. Ben inmiddels bij Afl. 24 en kijk uit naar de volgende 50!
ivaro
-
- 19 berichten
- 44 stemmen
Ik heb eerst de serie narcos gekeken en ben nu bezig el patron del mal.ook ik had eerst moeite met de serie en moest er echt inkomen maar ik ben nu bij aflevering 50. Het is toch wel een goeie en verslaafde serie om naar te kijken,ik raad jullie dan ook aan om deze serie af te kijken,de serie narcos heeft veel meer geld dan deze serie,maar deze serie is met het beperkte budget zeker niet minder als narcos.
Wim Heylen
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ok, het is low budget, en Narcos is beter maar heb al.meer dan 20 afleveringen gezien. Het is zoooo verslavend. De verhaallijn over zojn geliefde is in de 2 series anders, dus, welke correct is, weet ik niet. Nu een pak chips en fles coca en bingen maar met Pablo en co
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Helaas, zou willen beginnen maar de serie staat er niet helemaal compleet op. Er zijn geloof ik 119 afleveringen ? maar stopt op netflix bij 74 ?
GuusFlater
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Wij hebben deze serie vorig jaar 'gebingwatched' en zijn nu na ruim een jaar weer opnieuw gestart. Zoals wij destijds door Breaking Bad werden 'meegezogen', gebeurde dat hier ook.
In tegenstelling tot het 'Hollywoodachtige Narcos', berust Pablo Escobar, el patrón del Mal, veel meer op feitelijkheden en daar houden wij van.
Ook wij moesten er even 'inkomen'. Eenmaal gewend liet de serie ons niet meer gaan.
Je krijgt vooral het gevoel anonieme toeschouwer te zijn tijdens Escobar's familieperikelen, kartelontmoetingen, bandeloosheid, het uitvoeren/beramen van aanslagen, en de vele heftige wendingen (de man was 'creatief' in zijn aanpak).
Maar zelfs de criminelen in zijn inner circle weten je te raken. "El Chili" voorop (ik weet niet wat het is..).
Daarnaast veel ruimte voor het perspectief van de slachtoffers, de publieke opinie, media, de politiek; niet alleen waardevol voor het verhaal, maar ook waardevol voor de werkelijke nabestaanden.
De man was een massamoordenaar en een ramp voor het land.
Wel duurden de dramatische afscheidsscène's soms te lang en werden 'ondersteund' door wat kitscherige melodramatische muziek, maar dat spoelen we dan gewoon door.
Narcos is niet beter; verre van dat, vinden wij. (Wát een afknapper om 'Narcos' nog verder te kijken na deze serie; het heeft de sfeer niet, het gevoel niet, het heeft geen "El Chili", het is Colombia niet).
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Waarom staat deze geweldige serie niet op MovieMeter?