• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.568 stemmen

The Last Man on Earth

zoeken in:

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Inmiddels is 'Got Milk?' uitgezonden en het is zonder twijfel één van de leukste episodes van dit seizoen. De serie blijft het best als het de titel ervan eer aandoet, dus als er iemand in zijn of haar uppie de apocalyps door moet brengen. En ook 'The Spirit of St. Lewis' is genieten. Lewis die gewoon even wegvliegt, neerstort en uit de serie geschreven is. Hilarisch en duister tegelijk. Jammer dat de afleveringen zo enorm verschillen in kwaliteit, want wanneer ze het goed doen, doen ze het ook enorm goed.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

2.5* of 3.0*
Het derde seizoen van 'The Last Man on Earth' (2016-2017) heeft één van meest wispelturige seizoenen die ik ooit heb gezien. Waar baseer ik mijn cijfer op? Op het ijzersterke begin, midden en eind waarin de serie onverwacht duister uit de hoek komt voor een sitcom? Of vertaal ik mijn ergernis om in een laag cijfer voor de eindeloze filler en het inconsequente plot? (En het plot is zinloos, want tegen het einde besloten de makers zelfs om de belangrijkste verhaallijnen gewoon op te lossen door vooruit te spoelen met een goedkope fast forward ) Ik moet bijna terugdenken aan de tijd dat ik als 17-jarige Naruto en Dragon Ball Z volgde, en dat je lijstjes kon vinden op internet met de episodes die je moest kijken om het hoofdplot te begrijpen. Het vreemdste is dat ze me, door de bizarre ontknoping, toch weer enthousiast hebben gemaakt voor het vierde seizoen.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Eens kijken hoe lang Kristen Wiig het volhoudt, aangezien de serie er bekend om staat personages vrij abrupt eruit te schrijven. Het goede nieuws is in ieder geval dat seizoen vier is aangekondigd, ondanks de niet zo hoge kijkcijfers.

Donkerwoud

• 8660 berichten
  • 3940 stemmen

Ik denk dat we in ieder geval nog een flashback krijgen van haar avonturen met Pat. Maar ik denk wel dat ze een regular blijft, al weet je het bij deze serie echt nooit.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

'The Last Man on Earth' is jammer genoeg toch gecanceld. Je zag het lichtelijk wel aankomen, maar om met zo een cliffhanger te eindigen... Ik hoop echt dat een ander netwerk deze serie oppikt. Wat rest is een luchtige serie die onconventioneel zijn eigen plan heeft getrokken. Ik zal de vele woordspelingen en running gags, zoals die met 'The Shawshank Redemption' missen.

https://media.giphy.com/media/3oriNMyKaxwRJHaIGA/giphy.gif

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Heh jammer. Wat je zegt een lekker luchtige eigenzinnige serie, die ik toch wel meestal wekelijks bleef volgen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.