- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dallas
Dallas
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Dallas is terug.
Zelfs met een aantal acteurs en actrices van de originele cast: Larry Hagman, Patrick Duffy en Linda Gray.
Leuke toevoeging aan de cast is Jordana Brewster 

sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
ik was hier vroeger verslaafd aan maar of het nog zo leuk is betwijfel ik, weet nog niet of ik dit ga volgen......wel grappig dat een aantal van de originele cast erin zitten....
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Beste serie allertijden ben benieuwd
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
En Sue Ellen
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Met de beste cliffhanger ooit,
Who shot JR. Ewing.
Kan gtst nog heel wat van leren. 
mar007
-
- 1151 berichten
- 949 stemmen
vanaf dinsdag 4 sept op net 5 te bewonderen,ben benieuwd.
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Beste serie allertijden ben benieuwd
Meen je dat nou 
Decec
-
- 6741 berichten
- 8581 stemmen
O spannend joh, heerlijk terug te zien...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen

Eergisteren op het Vlaamse VIJF de eerste aflevering van de nieuwe reeks gezien. Zucht... fan van de eerste reeks, maar nu is het voor mij hopeloos. Net alsof je een oud lijk opnieuw probeert leven in te blazen. Necrofilie is het.
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Ik ben het vaak met je eens Luc maar geef het nog even een kans ik heb inmiddels het eerste seizoen gezien en ik moet zeggen een dikke 8 een 10 zoals de oude serie zal het niet halen maar echt hij wordt nog heel spannend met vele verrassingen 
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Meen je dat nou
Ja met afstand er was en er is geen betere serie als de orginele serie Dallas.
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
De oude serie was al geen bal aan, echt meer iets voor mijn moeder en haar vriendinnen.
Geef mij maar De Wrekers, de Saint en De Versierders.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik ga hier binnenkort maar eens aan beginnen. Ik ken de oude serie niet dus dat is misschien alleen maar een pluspunt. Cast is wel goed, en ik de storyline spreekt me ook wel aan 
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ik ken de oude serie niet dus dat is misschien alleen maar een pluspunt.
Dat is heel goed mogelijk. Ik vond het vroeger wel leuk maar nou niet meer.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Mijn moeder belde me speciaal op om te vertellen dat ze genoten had van de dubbele aflevering die onlangs op TV was. Zij kent de oude serie natuurlijk ook, maar vond deze 'vernieuwde' serie echt geweldig. Misschien maar eens een kans geven.
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
De oude serie was al geen bal aan, echt meer iets voor mijn moeder en haar vriendinnen.
Geef mij maar De Wrekers, de Saint en De Versierders.
Ieder zijn smaak ik persoonlijk kijk nooit series met geen rode draad het moet maar doorgaan heerlijk en ja de oude serie is nog steeds top heb ik pas weer herzien en nog steeds een tien 
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Dat is idd ieder zijn smaak, ik houd juist niet van series met een doorlopend verhaal, die je dus bijna verplicht bent iedere week te kijken. Dat houd ik altijd maar een x-aantal weken vol en wanneer ik het dan een paar keer heb overgeslagen, heb ik er geen zin meer in.
J.R. vond ik trouwens altijd het enige leuke aan de serie.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dat is idd ieder zijn smaak, ik houd juist niet van series met een doorlopend verhaal, die je dus bijna verplicht bent iedere week te kijken.
Dat wil bij mij nou ook niet meer, maar vroeger was het anders. Dan keek je tv of je deed wat anders, muziek luisteren ofzo. Nu heb je internet en series kan je kijken vanaf dvd wat een stuk sneller gaat.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Dallas is niet mijn ding (of het zou de gelijknamige western moeten zijn
)
Toch(ongewild) wel het e.e.a. van meegekregen vroeger, via mijn ex, die er aan verslingerd was.
En er waren een stuk of wat afleveringen die ik zelfs aandachtig bekeken heb, omdat er een acteur in meedeed (in een kleinere rol) met wie ik al jaren correspondeer, en als een verre vriend beschouw.
Tegenwoordig meer dan ooit zelfs.(internet maakt e.e.a. natuurlijk ook een stuk makkelijker dan zo'n moeizame briefwisseling van vroeger)
Decec
-
- 6741 berichten
- 8581 stemmen
Ja ja echt western overal hoedje erop..
paardrijden... 
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Dallas was intertijd een hele goede serie,die volgens mij nog steeds de hoogste kijkcijfers allertijden heeft in de VS.
Ik koop de serie wel op DVD...Heb geen zin om elke week te gaan kijken.
Wat ziet Linda Gray (Sue Ellen) er nog goed uit,zeg!
Ze is 72 en is eigenlijk (bijna) niets veranderd.
Hier een clip van een paar maanden geleden van Linda Gray met Linda Evans (Krystle uit Dynasty)
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Nou zag ik van de week op de belg dallas old school maar dat staat echt als een huis, volgens mij zou je zelfs met een re-run hogen kijkcijfers scoren, hoop dan ook niet dat het eenmalig was.
schumacher
-
- 4554 berichten
- 4257 stemmen
Dallas was weer top, helaas stoppen ze der alweer mee.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen