- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Homeland
Homeland
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Blijkbaar is er een versie van 301 uitgelekt. Voor de hardcore fans, denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Seizoen is dus weer klaar? Nice, even de boel binnenhalen.
Wat later dan gepland maar kan prima een maand voordat seizoen 3 begint.
Blijft toch onaangenaam opvallend hoe slecht het schrijfwerk is ivm het vorige seizoen. Enorm zwaktebod dat je zo angstvallig vasthoudt aan convenience. Die scenes met Morgan Saylor blijven wel top.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niemand nog de start van seizoen 3 gezien? Best weer een goede aflevering. En wat blijft ons blondje toch een lekker ding zeg 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
En wat blijft ons blondje toch een lekker ding zeg
Je houdt het voor onmogelijk maar ze wordt elk seizoen lelijker.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dan moet je toch maar eens naar de Hans Anders gaan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens dat iemand naar Hans Anders moet gaan, maar diegene is niet Apollinisch
.
nilserr
-
- 158 berichten
- 636 stemmen
Tweede aflevering van seizoen 3 ook weer een topper!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Prima serie hoor, in drie weken tijd alles vakkundig er doorheen gejaagd. Mandy Patinkin en Damian Lewis onderscheiden zich wekelijks. Maar waarom dat irritante blondje overladen wordt met Golden Globes en andere prijzen is beyond me.
Thorak
-
- 6354 berichten
- 1884 stemmen
En wat blijft ons blondje toch een lekker ding zeg
Zoals anderen ook al zeiden, ga eens naar een opticien en bij voorkeur een betere dan Hans Anders, je hebt het echt nodig!
Laten we maar gewoon hopen dat je het sarcastisch bedoelde... 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zoals anderen ook al zeiden, ga eens naar een opticien en bij voorkeur een betere dan Hans Anders, je hebt het echt nodig!
Laten we maar gewoon hopen dat je het sarcastisch bedoelde...
Wat is dit voor overdreven aanvallend toontje? Laat mensen lekker zelf hun voorkeuren hebben. Of dien ik bij jou toestemming te vragen wie ik leuk mag vinden?
Zowel Carrie als Brody's dochter vind ik er leuk uit zien in Homeland.
AmazingPP
-
- 2523 berichten
- 1858 stemmen
Ik heb net het eerste seizoen gekeken en ik moet zeggen dat ik een andere voorstelling van de serie had. In de pers las ik : "het nieuwe "24"", maar dat niveau wordt nergens gehaald. Je kunt eigenlijk de series ook niet zo goed vergelijken met elkaar, maar qua tempo is "Homeland" een stuk minder. Dat wil niet zeggen dat ik de serie niet goed vond, integendeel: ik vond het een zeer spannende serie en ik heb het tweede seizoen al gekocht op Blu Ray, dus daar gaan we snel mee beginnen. Een aanrader deze serie, kan niets anders zeggen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Interessante aflevering 304. Goed geschreven, goed geacteerd, vooral Claire Danes.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Er komt sowieso een vierde seizoen.
"Homeland" renewed for fourth season - CBS News - cbsnews.com
Op zich niet verkeerd. Al haalt seizoen 3 voorlopig nog niet het niveau van bijvoorbeeld seizoen 1.
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
Waarom die dochter doorlopend door de centrale verhaallijnen moet denderen, ontgaat mij volkomen.
Dat tienergeleuter was ik in het vorige seizoen reeds zo beu als koude pap. En nu gaat het gezanik met dat kind gewoon door, onbegrijpelijk.
Illum Sphere
-
- 538 berichten
- 904 stemmen
In het vorig seizoen was het inderdaad overdreven en irriterend, maar nu is het relevant en is ze zelfs één van de vele pluspunten van de serie geworden. Nu kun je het, buiten die relatie dan, niet meer bestempelen als tienergeleuter. Of neem je een dergelijk onderwerp niet serieus en minimaliseer je dergelijke dingen? 
Norman Mailer
-
- 873 berichten
- 657 stemmen
In het vorig seizoen was het inderdaad overdreven en irriterend, maar nu is het relevant en is ze zelfs één van de vele pluspunten van de serie geworden. Nu kun je het, buiten die relatie dan, niet meer bestempelen als tienergeleuter. Of neem je een dergelijk onderwerp niet serieus en minimaliseer je dergelijke dingen?
Een suïcidale, tevens ietwat theatrale, tiener zou ik wellicht wel serieus kunnen nemen. Echter ontgaat mij – de hoofdlijnen van Homeland in acht genomen – de relevantie. En ervaar ik het meer als dissonante onderbrekingen.
Peter C
-
- 31 berichten
- 229 stemmen
Waar blijft Brody??
Ik vind seizoen 3 tot nu toe een prima seizoen, al snap ik sommige keuzes qua montage van afleveringen niet.
Brody die in 1 aflevering te zien is, maar dan ook direct het enige is wat er in de hele aflevering te zien is.
Het verhaal van Dana wat in een aantal aflveringen sterk naar voren komt, en dan zijn er ook weer afleveringen waarin ze helemaal niet naar voren komt.
De verhaallijn met Carrie, Quin en Saul vind ik erg sterk, maar ik ben erg benieuwd wat ze nu nog met Brody gaan doen.
jokemeistah
-
- 121 berichten
- 741 stemmen
Het niveau zakt een beetje in. Ook Brody wordt gemist.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zakt een beetje in? Het is werkelijk geen reet meer aan. 0 spanning zonder Brody. Ik kijk het nog uit routine, maar niet omdat ik er nou naar uit zit te kijken.
knusse stoel
-
- 3284 berichten
- 4307 stemmen
Dat lees ik meer, men mist Brody.
Wat is het toch met die Brody? Wat heeft hij, wat ik niet heb?
Toch krabbelt het weer omhoog, ben nu in seizoen 3 episode 5.
Toch nog steeds een serie die het waard is om naar te kijken!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Onderhoudend tweede seizoen. Sterk geacteerd vooral, al had ik graag wat meer benadruk gezien op realisme en niet evrvallen in simpele trucjes. Maar toegegeven, serie is toch behoorlijk spannend ondanks dat het schrijfwerk niet al te best is. Kijkt toch erg goed en makkelijk weg.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Damn! Al die zwangerschapstesten in een la...weird!!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Vanavond begint aflevering 1 van Seizoen 3 op NED3. Had ik totaal nu nog niet verwacht. Seizoen 2 begon ergens rond januari / februari.
debruute
-
- 5 berichten
- 7 stemmen
De eerste paar afleveringen van Seizoen 3 is even doorbijten. Maar het wordt echt heel spannend. Zit nu bij afllevering 10. Echt de moeite waard!
Them
-
- 9 berichten
- 154 stemmen
Aflevering van afgelopen maandag was echt fan-tas-tisch. Deze serie maakt na het wat trage begin van seizoen 3 echt heel, heel veel goed met de afgelopen drie/vier afleveringen.
eppo349
-
- 874 berichten
- 4063 stemmen
Ik vond de eerste drie/vier afleveringen juist sterk qua verhaal/intriges. Dit seizoen is sowieso een beter seizoen als het vorige.