menu

Overig / Televisie / Iedereen Is Gek Op Jack

zoeken in:
606
Iedereen Is Gek Op Jack is gebaseerd op de populaire Amerikaanse comedy reeks ‘Everybody Loves Raymond’. De Nederlandse remake gaat over de kleine, herkenbare dingen uit het leven van een hedendaagse familie.

Het koppel Barbara en Jack vormt een doorsnee gezin samen met de drie kinderen. Ze wonen in Almere naast de ouders van Jack, die te pas en te onpas hun privé-leven binnenlopen. Jacks broer Marco is bijna veertig en woont na zijn scheiding weer bij zijn ouders. Hij benijdt Jack en geniet wanneer zijn broer en vrouw ruzie hebben.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://amusementtips.nl/wp-content/uploads/Iedereen-is-gek-op-Jack-logo.jpeg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit is me een partijtje slecht zeg, niet te zuinig. Het bronmateriaal is ook niet best maar als je dan nog eens gigantisch gaat miscasten kan het alleen maar nog meer tegenvallen.

Ook de slechtste lachband die ik ooit gehoord heb trouwens.

Ik vond Jeroen echt geweldig in De Lama's en in draadstaal, vandaar dat ik dit WEIGER te kijken. Die vervelende Linda dr bij die denkt dat ze leuk is, dan laat maar helemaal.

Pffff .. wat is dit ontzettend slecht zeg.
Zelfs die irritante lachband moet moeite gehad hebben hierom te lachen.

606
Ik heb ook nog niet gekeken en ga het ook niet doen.
Na apen van een top Amerikaanse serie, en daar dan proberen mee te scoren.

IcU
Erg matige grapdichtheid en een slechte vertaling naar het nederlands. Dat de makers scenario's moesten aankopen over gehaktballen die niet lekker zijn laat maar weer eens pijnlijk zien hoe slecht de creativiteit van de top van televisie land kan zijn.

van Koningsbrugge altijd

In Draadstaal, Ik Hou van Holland en De Lama's was die erg goed bezig en zijn muziek (JURK!) is ook te pruimen Nederlandse muziek.

Maar verder kijk/volg ik geen andere show's.

Mescaline (moderator)
Waarschijnlijk is deze serie na 1 seizoen alweer van de buis, of Nederland moet wel een hele slechte smaak hebben.

Kom eens met wat origineels aub!

Haalde gisteren naar het schijnt 1,5 miljoen kijkers. Dat zal dus wel op de buis blijven.

Serieus? Zeker omdat het na (of voor?) Ik Hou Van Holland valt dan.

Domme programma's doen het sowieso goed in Nederland . Ook is die Jeroen natuurlijk behoorlijk populair bi jde Nederlandse tv kijker (ook het volk van Ik Hou Van Holland), zal ook wel helpen.

Mescaline (moderator)
BoordAppel schreef:
Haalde gisteren naar het schijnt 1,5 miljoen kijkers. Dat zal dus wel op de buis blijven.

Dat ga je niet menen, 1,5 miljoen kleuters zeker?

606
Ik val er niet onder die 1,5 miljoen

Ik zie het elke week wel en ik vind het vermakelijk. Erg grappig is het echter niet. Het gaat mij om Jeroen, waar ik wel altijd om kan lachen. Ik erger me er aan dat het net een groot toneelstukje lijkt.

Vorige zaterdag was trouwens de minst bekeken uitzending tot nu toe met ongeveer 1.1. miljoen kijkers.

606 schreef:
Ik heb ook nog niet gekeken en ga het ook niet doen.
Na apen van een top Amerikaanse serie, en daar dan proberen mee te scoren.

Dat gebeurt al eeuwenlang en overal. Het Zonnetje in Huis is qua format ook gestolen. Sam Sam, en ga zo maar door.

Neemt niet weg dat dit ongelooflijk slecht is, met die benauwde setting, grauwe kleuren en ongrappige personages.

Hier is niet alleen het format gestolen (al kan je moeilijk van gestolen spreken bij een serie over een gezinnetje, die heb je miljoenen) maar ook de scripts. Het zijn gewoon vertalingen van de afleveringen van Everybody Loves Raymond.

Het is niet de leukste serie ooit, maar heb tot nu toe alle afleveringen gezien en vind het eigenlijk best aardig .
Linda vind ik eigenlijk altijd goed, en Jeroen vind ik ook wel leuk. De ouders zijn ook soms lachwekkend goed, en dat is waar de serie omdraaid.
Meer moet je er niet van verwachten, en ze moeten de dochter van Barbara en Jack laten vervangen door iemand anders. Wat kan zij totaal niet acteren zeg. Oke, ze is nog vrij jong maar dan nog . Er zijn betere te krijgen. Dat haalt de serie meteen weer naar beneden.
Ook al zijn ze er bijna nooit. Leuk om terug deze serie terug te kijken, maar ik ga er niet van huilen als ik het mis.

@Mescaline, er zijn ook mensen die dit gewoon leuk vinden hoor, dat jij het niks vind betekent nog niet dat dit voor iedereen zo is.

Ik ben het wel een beetje met jumpstylemovie eens.

Ik kijk het meestal wel even tussendoor. Ik vind het leuk om te zien, maar ook ik moet er niet echt om lachen. Het acteerwerk vind ik wel meevallen.. Linda en Jeroen zijn wel in orde maar de rest valt me wat tegen soms. De situaties doen vaker ook wat kinderachtig aan. Maar ik probeer daar me niet zo aan te storen en gewoon met verstand op nul te kijken. En dan vind ik het best wel aardig.

606
Vanavond komt een aflevering die ik gister heb gezien bij Everybody loves Raymond.
Precies een kopie.

606 schreef:
Precies een kopie.
Dat kan kloppen, aangezien Everybody Loves Raymond er het eerst was.

Ja, want het progamma is ook afgeleid van Everybody Loves Raymond. Waarschijnlijk zijn dus bijna alle afleveringen een beetje hetzelfde.

606
TragieStar.* schreef:
Ja, want het progamma is ook afgeleid van Everybody Loves Raymond. Waarschijnlijk zijn dus bijna alle afleveringen een beetje hetzelfde.

Dat weet ik maar wist niet dat ze het precies zouden kopiëren.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.