menu

Overig / Televisie / Echte Meisjes in de Jungle

zoeken in:
En nog een.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=St6CLpD-UgQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

melvddonk
Dat is toch geen muziek meer? Moet een beetje aan DGK denken met de liedjes Fucking niet normaal, Nooit meer naar huis en die Para Song.

melvddonk
De zomer van Britt & Ymke is volgens mij alleen online te zien. Heb een paar afleveringen gezien via RTLgemist, maar vind het allemaal een beetje tegenvallen. Oké, Britt heeft weer een paar leuke opmerkingen als: 'Ymke, hoeren bestaan echt wist je dat?' , maar Ymke is zo irritant dat het de hele show verpest. Jammer.

Waar kan je het zien dan? Want ik krijg het niet gevonden .

melvddonk

Dankje wel !

Kijkt iemand het vervolg?
Aflevering 2 is er nu op op RTL 5.

Hiero!

Ik zit er weer klaar voor hoor. Zit me ontzettend te ergeren, maar toch kijken hè.

Haha ja soms lig ik wel dubbel, maar er zitten idd ergernissen bij. Tessa bijvoorbeel die constant loopt te zeiken met d'r arrogante kop maar vooral Daniella die continu met dat vreselijke accent praat. Man man man Maar ben nu eenmaal een sucker voor dit soort onzinprogramma's

Wat voor accent is dat dan van Daniella?

Dat is toch geen accent, lijkt wel of ze expres als een Amerikaan praat die naar Nederland is verhuisd.

Volgens mij heeft ze het zichzelf aangeleerd ja.

Dat is niet voor te stellen dat iemand dat doet maar goed ze is nou eenmaal van de glitter en glamour en kleine restauraaantjeees.

Of het komt door die botox lippen van haar.

Of door de champi.

Een beetje Googlen leert dat ze is geboren in de VS en sinds haar tiende in Nederland woont, dus dat accent is niet zelf aangeleerd:

klik

Ik moet nog beginnen met het nieuwe seizoen. Hoe is het tot nu toe? Kan het tippen aan het eerste seizoen?

Ach, het is wel leuk, maar de kandidaten zijn gewoon nog erger dan vorig jaar vind ik. Veel irritatie dus van mijn kant. Seizoen 1 vind ik tot nu toe wel leuker, maarja er zijn ook nog maar 2 afleveringen geweest van het nieuwe seizoen dus.

Wat ik erger vind is dat ze 29 jaar is en zich gedraagt als een 17 jarige.

Zit bij dit soort programma's toch altijd wel te wachten dat er opeens een meedogenloze killer a la Texas Chainsaw massacre opeens tevoorschijn komt die hun allemaal bruut afmaakt.

SelmaDuim schreef:
Een beetje Googlen leert dat ze is geboren in de VS en sinds haar tiende in Nederland woont, dus dat accent is niet zelf aangeleerd:

klik

Na 17 jaar het nog steeds zo dik gebruiken lijkt me wel een beetje expres gedaan eigenlijk. Maar goed het moeten natuurlijk ook wel maffe figuren zijn om het programma leuk te maken.

Ik had na dertien jaar ook gehoopt dat ik van mijn zachte "g" af was, maar niets is minder waar.

Macmanus schreef:
(quote)

Na 17 jaar het nog steeds zo dik gebruiken lijkt me wel een beetje expres gedaan eigenlijk. Maar goed het moeten natuurlijk ook wel maffe figuren zijn om het programma leuk te maken.

Dat bedoel ik.

SelmaDuim schreef:
Ik had na dertien jaar ook gehoopt dat ik van mijn zachte "g" af was, maar niets is minder waar.

Tsja Maar zij spreekt nog hele woorden in het Engels uit. Lijkt me een beetje aanstellerij, wat ook wel erg past bij haar hele doen en laten.

kos
Fortune schreef:
Wat ik erger vind is dat ze 29 jaar is en zich gedraagt als een 17 jarige.

Zit bij dit soort programma's toch altijd wel te wachten dat er opeens een meedogenloze killer a la Texas Chainsaw massacre opeens tevoorschijn komt die hun allemaal bruut afmaakt.

. haha, idem!

Of dat Britt plots helemaal doordraait en de kettingzaag tevoorschijn haalt. Zou leuk zijn, zolang ze zwijgt.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:41 uur

geplaatst: vandaag om 08:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.