menu

Overig / Televisie / Mr Sunshine

zoeken in:
AHWA

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://images.buddytv.com/articles/mr-sunshine.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nieuwe comedyserie met Matthew Perry, Andrea Anders en Allison Janney. Eerste aflevering op zich wel aardig, maar door de aanwezigheid van Perry en vooral Janney wil ik dit nog wel een kans geven.

AHWA
Gelukkig heb ik de tweede aflevering een kans gegeven, want die was al stukken beter. Perry speelt af en toe een tikkeltje over the top, maar er zaten genoeg leuke oneliners in om dit nog even te blijven volgen.

AHWA
Aflevering 3 was redelijk. Het begint een beetje een wacky serie te worden, en dat is denk ik de juiste keuze. Het is geen serie die van het de serieuze kant moet hebben, dus dan moet het maar voluit wacky worden.

AHWA
Aflevering 4 ook weer redelijk. Paar leuke oneliners van Perry en een heerlijk droge Janney weer. Wat een geweldige vrouw is het toch.

Ik zal je wat steun geven AHWA.
Ik heb de eerste 5 afleveringen ook gezien en vind het wel een behoorlijke serie, vooral omdat ik Perry wel een grappige vent vind (en de korte rokjes van Andrea Anders) en op z'n best is in dit soort rollen (hoewel hij geloof ik alleen maar dit soort figuren speelt).

De titelsong is trouwens ook geweldig.

Die Roman begint me trouwens behoorlijk de keel uit te hangen. Die mag er wat mij betreft uit.

Wanneer komt de 1e aflevering op Comedy Central?

AHWA
Vanaf 20 maart bij Comedy Central

Ok zondag dus. Thanks ga hem zeker een kans geven.

AHWA
Terecht gecancelled denk ik. Zo goed was het helaas niet.

ace leader
De eerste aflevering gezien en vond het niet onaardig, maar ook niet echt boeiend genoeg...

Aflevering 9 vond ik nog de beste van seizoen 1. Hoop dat het wel terug komt. Vind het niet bepaald hilarisch maar het verveeld zeker niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:21 uur

geplaatst: vandaag om 17:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.