- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Madiwodovrijdagshow
Madiwodovrijdagshow

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Paul de Leeuw twijfelt over Madiwodovrijdagshow
(Mediacourant.nl) Paul de Leeuw weet nog niet of hij na de zomer verder wil met zijn dagelijkse Madiwodovrijdagshow. Dat heeft De Leeuw gezegd in de radioshow van Giel Beelen.
De tv-show van De Leeuw werd vorig jaar geplaagd door zeer lage kijkersaantallen. Sinds januari zitten de kijkcijfers in de lift. "Of ik door wil gaan, weet ik nog niet. Hoewel iedereen het nu opeens leuk blijkt te vinden, werd ik in oktober nog dood verklaard. Ik moet wat dingen verwerken", zegt de VARA-presentator.
De Leeuw voelt zich momenteel als een vis in het water in De Madiwodovrijdagshow. "Ik vind het nu leuker dan het was in oktober. Ik doe het met veel plezier. Je merkt aan de redactie en productie dat het leuker is dan een paar maanden geleden."
De Madiwodovrijdagshow gaat in elk geval door tot eind mei. "Dat is het contract. Verder weet ik het niet. We moeten nu proberen om een goed programma te maken."

The Oceanic Six
-
- 57676 berichten
- 3776 stemmen
Stop er maar mee. Wat een treurig, niet grappig programma zeg. En je ziet het gewoon 5 dagen per week voorbij komen

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb nooit iets met Paul de Leeuw gehad. Maar de man is nu heel duidelijk op zijn retour. En dan die Filemon Wesselink. Wat een aanfluiting.

The Oceanic Six
-
- 57676 berichten
- 3776 stemmen
Ik zapte er gister toevallig nog eens langs en toen zaten er 2 bejaarden van boven de 100 jaar waarvan er 1 weer ging studeren en de andere wilde wel met de auto een slipcursus doen
Dat was op zich wel grappig.

Nicolage Rico
-
- 20089 berichten
- 2165 stemmen
Het programma moet het ook van de onderwerpen (het nieuws) en de gasten hebben. Helaas is Paul de Leeuw vaak te flauw om een serieus gesprek aan te knopen.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het probleem is dat hij zichzelf veel te leuk vindt. Het zich kunnen verdiepen in een ander is hem niet gegeven.

Nicolage Rico
-
- 20089 berichten
- 2165 stemmen
Mjwah, dat wil ik niet zeggen. Dat kan hij wel, maar hij doet het te weinig.

jumpstylemovie
-
- 6199 berichten
- 1221 stemmen
Paul de Leeuw stop met de Madiwodovrijdagshow. 27 Mei is de laatste aflevering.
Shame, keek het de laatste tijd dagelijks.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Keek het niet dagelijks, maar vond de nieuwe insteek na de winterstop wel veel beter.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er niet meer naar gekeken. Ben benieuwd of Paul de Leeuw nog iets anders gaat doen.

Elineloves
-
- 24024 berichten
- 3580 stemmen
Moet het nog stoppen? Dacht dat het al een tijdje van de buis was, nadat dat 'hulpje' (niet Filemon, maar die ander, kom even niet op zijn naam) er mee kapte. Mis niet veel dan, vond het in het begin wel leuk maar daarna steeds minder.

The Oceanic Six
-
- 57676 berichten
- 3776 stemmen
Groot verlies voor de Nederlandse programmering