• 143.868 films
  • 7.116 series
  • 21.636 seizoenen
  • 486.692 acteurs
  • 286.940 gebruikers
  • 8.252.895 stemmen

Take me out

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Oppervlakkigheid ten top dit koppelprogramma voor tieners. Het enige goede aan dit programma is de presentator aan wiens gezicht je kunt zien dat hij het programma zelf ook helemaal niets vindt.

narva77 (crew films)

• 11621 berichten
  • 6062 stemmen

Aan dit soort domme programma's besteed ik liever geen bits en bytes en minuten van mijn leven om er überhaupt een reactie op te geven...

Oeps! Dus toch...

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

Oppervlakkigheid ten top dit koppelprogramma voor tieners. Het enige goede aan dit programma is de presentator aan wiens gezicht je kunt zien dat hij het programma zelf ook helemaal niets vindt.

Inderdaad weer een belachelijk marginaal concept, maar wel een hoop mooie vrouwen en de omhooggeblazen of foute mannen die hieraan meedoen zijn vaak ook een attractie op zich. Dieptepunt was wanneer die verwaande dikkerd zijn status van zijn bankrekening (of een begin zoals hij zei) op het grote scherm verscheen om te imponeren. Echt erg.

Kijk er wel graag naar verder, maar ik heb dan ook een zwak voor 'slechte' televisie.

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3529 stemmen

Programma is ondertussen van de buis, toch? De meeste vrouwen zijn nog niet eens zo mooi, i.m.o. En anders gaat het mooi zijn direct over wanneer ze hun mond opentrekken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het was gisteren nog op TV bij RTL 5. Heel even naar gekeken.

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3529 stemmen

Oh dan zijn het wellicht herhalingen (laat op de avond?), ik keek wel vaker rond 20.00 maar dat was/is dus niet meer? Of ik heb 't gemist.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dan heb je het gemist. Ik heb het gisteren namelijk rond 20.00 uur heel even bekeken.

Nicolage Rico

• 20058 berichten
  • 2073 stemmen

Het is inderdaad te triest voor woorden. Soms best lekker om oppervlakkige tv te kijken, maar dit is té plat en te slecht.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Programma is ondertussen van de buis, toch?

Bij ons in België is dit culturele duidingsprogramma nog bezig op 2BE.

Minotaures

• 7794 berichten
  • 1991 stemmen

Heb de eerste 40 afleveringen ofzo gezien. Af en toe grappig, maar het idee daarvan vind ik gewoon niets.

Spartaan1986

• 3539 berichten
  • 1904 stemmen

Ik ben 2x bij de opnames geweest op uitnodiging. Je zit 2,5 uur lang op een blok met 8 andere mensen waarbij je je reet nauwelijks kan keren. Het is geen aanrader in ieder geval.

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3529 stemmen

Hehe, Eddy is op dreef. Ben weer een beetje 'into' TMO door Echte meisjes in de jungle, en Britt blijft toch wel de bekendste.

FillumGek

• 8985 berichten
  • 2819 stemmen

Ja dat filmpje is baas. Verder kijk ik het eigenlijk nooit. Erger me vaak aan de dames, behalve aan Britt natuurlijk

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Zag laatst toevallig ook dat Sterretje van Oh Oh Cherso/Tirol ook mee heeft gedaan aan TMO.

Elineloves

• 23943 berichten
  • 3529 stemmen

Echt waar? Die moet ik dan eens terugkijken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.