menu

Overig / Televisie / Animaniacs

zoeken in:
Is iedereen ze vergeten ofzo
Animaniacs: Een van de weinige tekenfilmserie's met kwaliteit
Eerst kwam het bij ons op Telekids maar dat moeten ze weer van de buis afhalen
Toen op Nickelodeon (in het Nederlands,maar goed) en nu lijkt het of iedereen die serie al is vergeten.

(Voor je geheugen op te frissen: YouTube - Animaniacs opening with second chorus replacement line en natuurlijk het landenlied: YouTube - Animaniacs

sjano1244
sorry hoor maar ik ben die serie echt niet vergeten. Vroeger ging ik helemaal stuk met die mensen. Dat ze het in het Nederlands op Nickelodeon uitzenden vind ik echt zo idioot dat ze het sfeer echt verknallen. Dat dit het 2de bericht is vind ik ook een beetje raar.

Deze serie moet meer gewaardeert jongens vinden jullie ook niet

Ja vind ik ook.
Heb er nog 3 video's van.
Nederlands is niet slecht,maar liever Engels.

dominion
Vond die film Wackko's Wish wel heel erg leuk .

Insgelijk.
Toch is de serie leuker.

Leuke serie ja . Lekker chaotisch en anarchistisch, veel leuke inside-jokes en verwijzingen.

dominion
Was toch ook gemaakt door Steven Spielberg ?

Good old times. Vond Pinky en the Brain altijd wel erg leuk.

Een tijd geleden nog het einde van Wakko's Wish meegepakt maar dat leek toch een tikkeltje minder dan de reeks. Favorieten waren inderdaad ook Pinky and the Brain en de Animaniacs zelf natuurlijk.

Ja Pinky and the Brain zijn wel leuk alleen wakko yakko en dot zijn da bomb

en ja de serie is gemaakt door Steven Spielberg die ook Tiny Toon Adventures en Freakazoid maakte

En dat meisje met die hond was ook wel leuk. Alleen die gigantische kip was redelijk stom.

Die Gigantische Kip (Chicken Boo),vind ik ook stom. Net als die Hip Hippo's.

De absurde filmpjes van Chicken Boo waren juist altijd erg droog.

:l
Ik hoop dat dat voor zich spreekt.

Ach ja,ieder zijn eigen smaak

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.