• 13.899 nieuwsartikelen
  • 171.855 films
  • 11.451 series
  • 32.500 seizoenen
  • 634.973 acteurs
  • 197.276 gebruikers
  • 9.234.189 stemmen

r.a.m. Cannes filmjournaal

zoeken in:

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Ik zat vanavond (zondagavond) te kijken naar het r.a.m. Cannes-verslag. Daar was een interview met Hanif Kureishi die de nieuwe film The Mother schreef. Ik was te laat met zowel inschakelen als opnemen maar zag nog net dat hij iets zei over een bepaalde 'ironie' betreffende die film. Heeft iemand het verslag opgenomen en kan diegene mij vertellen wat er volgens hem ironisch was? Als het enigszins mogelijk is zou ik Kureishi's letterlijke woorden willen weten. Bij voorbaat dank.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

*zucht* Ik vergeet het elke dag te kijken, ik heb 't nu al nul keer gezien.

kappeuter (crew films)

• 74654 berichten
  • 5943 stemmen

Renske, op cinema.nl zijn alle (tot nu toe uitgezonden) R.A.M. Cannes journaals te bekijken! Die van gisteren staat er op het moment dat ik dit schrijf nog niet op, maar dat zal in de loop van de dag wel gebeuren vermoed ik. Ik hoop dat het met je telefoonlijntje een beetje te doen is.

Zie cinema.nl Cannes dossier

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Bedankt voor de tip, Kapp, maar het lukt inderdaad niet met mijn computer.

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

nu op tv! stukje over nieuwe lars van trier..

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

weet 1 van jullie of een zender (maakt niet uit welke) de uitreiking live gaat uitzenden?

stinissen (crew films & series)

• 22901 berichten
  • 75830 stemmen

damon schreef:

weet 1 van jullie of een zender (maakt niet uit welke) de uitreiking live gaat uitzenden?

Arte

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.