menu

Overig / Televisie / Feuten

zoeken in:
Vanaf 1 november bij BNN op Ned 3.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=QZQtwlgR1Ko

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Lichtelijk overdreven, maar wel goede kapsels en veel bloot!

Ja, ziet er wel grappig uit.

Te korte afleveringen eigenlijk, zonde.

Vind er weinig aan, staat heel ver van het echte studentenleven af.

Waarschijnlijk puur omdat het door BNN is gemaakt, maar ik hoopte een beetje op zoiets als Finals. Dat was geweldig vroeger. Helaas is dit heel anders. Er is wel wat acteertalent te zien, maar de serie mist goed uitgewerkte personages. Het zijn allemaal gewoon echte typetjes, na de eerste aflevering van een half uur was die rolverdeling al aardig duidelijk. Zonde. Je krijgt ook niet echt het gevoel dat de serie het studentenleven echt in beeld brengt. Je zou bijna denken dat het allemaal slechts als decor gekozen is voor de nodige bier en tieten.
Wel fijn trouwens dat je de boel in goede kwaliteit op internet terug kunt kijken, zelfs voorlopend op waar men op televisie is.

Deze serie is nogal simpel van aard: zeg keirel jij heurt in ons huiws!!!

Hmm, twee afleveringen gezien. Ontgroening opzich was erg geloofwaardig, zo gaat het. Alleen lijkt het wel of alle excessen van de afgelopen twintig jaar die plaats vonden bij een ontgroening in 1 dag gebeuren. En dat dat er gewoon bijhoort. Onzin natuurlijk. Nu is de serie gewoon goedkoop scoren met bier, tieten en de slechte reputatie van studentenverenigingen.

kos
the new guy schreef:
Hmm, twee afleveringen gezien. Ontgroening opzich was erg geloofwaardig, zo gaat het.

Niet echt.

kos
Stiekem toch best aardig. .

Het begint nu wel echt leuk te worden ja

Uit bovenstaande reacties leid ik af dat het naaktgehalte omhoog is gegaan?

kos
Nee dat niet.

Naakt en biergehalte heeft nu wel zijn top bereikt; het slaat nu om naar een soort thriller..

kos
Aflevering 6 ook weer . Het begint bijna een mafia-verhaal te worden.

Vind Feuten eigenlijk een hele toffe serie, goede spanningscurve en loopt aardig wat acteertalent rond. Jammer dat de afleveringen zo kort zijn, kijk uit naar het laatste deel!

Had het idee dat het bij ong. aflevering 6 nog weleens leuk en spannend kon worden bij het slot. Maar nee, het einde was echt van een belachelijk laag niveau.

speranza
Meteen bij het zien van de eerste fragmenten voorafgaand aan deze serie besloten links te laten liggen. Het ordinaire taalgebruik hoeft van mij niet.

Het taalgebruik vind ik juist het goede aan de serie. Al die leuke en originele uitdrukkingen. Sfeertje vind ik leuk om naar te kijken en er wordt redelijk goed geacteerd en de serie is goed gecast. In Amsterdam zie je idd zulke types rondlopen. Heb tot aflevering vier gezien en ben benieuwd hoe het verder loopt. Ik vind het een top-serie en origineel Nederlands drama. Vind de acteur die Wachtmans speelt er erg goed uitzien.

kappeuter (crew)
BNN komt met tweede seizoen Feuten

BNN werkt aan een tweede seizoen van Feuten. De jongerenserie over een studentencorps keert in januari terug op de buis, heeft de omroep dinsdag bekendgemaakt.

Het eerste seizoen Feuten werd eind vorig jaar uitgezonden. De hoofdrollen in de serie werden vertolkt door Manuel Broekman, Hanna Verboom en Tim Murck. Zij keren allen terug in de tweede reeks.

Seizoen twee van Feuten is vanaf 30 januari te zien op Nederland 3. De opnamen gaan binnenkort van start. Studenten die het wel zien zitten om te figureren in de serie kunnen zich aanmelden via de website van de serie. (Novum)

Eigenlijk best een leuke serie. De uitwerking is misschien niet altijd even goed (het doet wel een beetje aan onderweg naar morgen en gtst denken kwa verhaalstructuur). Maar het blijft wel nonstop boeiend. Toch had ik liever wat langere afleveringen gezien waarin er net wat meer tijd is om het allemaal wat beter uit te werken. Je gaat nu echt in een sneltreinvaart door een heel jaar heen (seizoen 1), waarin eigenlijk zoveel gebeurt.

Ben wel geinteresseerd.. Maar wie laat in godsnaam zo over zich heen lopen in een studentenvereniging? En dan ook nog door een stelletje kakkers.

Net gezien en nog best aardig voor een Nederlandse serie.

Ergens lijkt de film op de sopranos... dat einde bijvoorbeeld wanneer de kutfeuten weer eens hebben gewonnen en hoe dat gefilmd/ ge-edit is. Hmm Alleen is die andere serie 100x zo geloofwaardig en intelligent natuurrrlijk. Terwijl zo'n eed van de advokatuur (or whutever) weer typisch Godfather was.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=BFQuixOcBbA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Feuten: Het Feestje (2013) - vanaf 24 oktober in de bioscoop

Inmiddels ben ik, na vorige maand ergens begonnen te zijn met kijken, helemaal bij. Hoewel het steeds minder wordt, blijf ik wel kijken. Al is het maar voor Olivier.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.