menu

Overig / Televisie / Hell's Kitchen (US)

zoeken in:
sjano1244
Yes jongens dit keer is het een topic en geen vergissing voor de peeps.

In ieder geval deze topic gaat deze topic over de realityprogamma Hells Kitchen.

het gaat over de sterren chef Gordon Ramsey die namelijk kanditaten heeft uitgekozen om mee te doen aan Hell's Kitchen. Tussen de 12 en 16 kanditaten uit heel Amerika komen om een grote prijs te winnen zoals een eigen restaurant of chef worden in een groot restaurant of hotel.

De kandiaten kunnen het heel zwaar krijgen in Hell's Kitchen zoals werkdruk, gescheld ruzies. Vooral als Gordon Ramsay tekeer kan gaan in de keuken als ze iets fouts doen

De vraag is wat jullie van Hells Kitchen vinden en zouden jullie aan Hell's Kitchen
meedoen.

Gordon Ramsey

Ik heb geloof ik bijna alle seizoenen gezien van Hell's Kitchen, is best een vermakelijk programma. Het gaat natuurlijk nergens over en het is gigantisch over de top, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Maar als je zo'n programma neer moet zetten met een andere kok dan zou het niks geweest zijn, want Ramsey maakt het juist kijkbaar, zonder hem geen Hell's Kitchen.

sjano1244
ziens waarschijnlijk ben je nu bij de 8ste seizoen van Hell's Kitchen of niet??

En ja je hebt helemaal gelijk, zonder Gordon Ramsay is het geen Hell's Kitchen.

Afgelopen zondag is het nieuwe seizoen begonnen op RTL 5 geloof ik. En ik heb het wel gezien ja, geniale opening natuurlijk dat hij zijn vrouw inschakelde als deelneemster en haar dan vervolgens uitgebreid gaat staan zoenen waar iedereen bij stond, en dan heel droog zeggen dat hij wel aardig kan zijn Weet alleen niet of ik het blijf kijken want het komt wel erg laat op tv, maar misschien pak ik de afleveringen wel mee op RTL gemist.nl

sjano1244
ok dat is nice

sjano1244
Rianneke_Dan schreef:
Afgelopen zondag is het nieuwe seizoen begonnen op RTL 5 geloof ik. En ik heb het wel gezien ja, geniale opening natuurlijk dat hij zijn vrouw inschakelde als deelneemster en haar dan vervolgens uitgebreid gaat staan zoenen waar iedereen bij stond, en dan heel droog zeggen dat hij wel aardig kan zijn Weet alleen niet of ik het blijf kijken want het komt wel erg laat op tv, maar misschien pak ik de afleveringen wel mee op RTL gemist.nl

je bedoelde Net 5

AHWA
Wij keken dit wel altijd, maar zijn begin seizoen 7 ergens afgehaakt. Het werd allemaal een beetje te eentonig, maar misschien dat we het nog ooit oppikken. Inmiddels is seizoen 8 alweer aan de gang in Amerika.

Naar aanleiding van mijn gebruikersnaam voel ik mij toch wel verplicht om hier een reactie te plaatsen.

Altijd een groot fan geweest van de serie. De woede uitbarstingen van Ramsay zijn altijd een genot om naar te kijken. Sommige gebeurtenissen vind ik vaak wel erg te toevallig of komen net iets te goed uit. Hierdoor twijfel ik vaak of de serie wel helemaal echt is. Niettemin vind ik het een geweldige serie. Mijn favoriete seizoen is seizoen 6 vanwege Dave.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:26 uur

geplaatst: vandaag om 15:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.