• 155.442 films
  • 9.298 series
  • 27.662 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.570 gebruikers
  • 8.762.566 stemmen

Cartoon Network

zoeken in:

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > Ed Edd 'n Eddy:

Ed Edd N Eddy, een van de vetste tekenfilms van Cartoon Network en als ik me niet vergis de langsgelopen tekenfilmserie van Cartoon Network.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Een persoonlijk favorietje. Briljante serie! Moet er eigenlijk maar weer eens een aflevering van opzoeken .

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > Cow and Chicken:

kwam niet meer bij met die lui.

Topserie

The Oceanic Six

• 57692 berichten
  • 3779 stemmen

Je kan ook 1 Cartoon Network topic aanmaken hoor...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Kan dat niet hier?

Madecineman (moderator films)

• 7481 berichten
  • 1681 stemmen

Ja of ik maak hier een algemeen Cartoon Network topic van, lijkt me een beter idee.

The Oceanic Six

• 57692 berichten
  • 3779 stemmen

Gast, ga je nu van alles van CN een topic openen? Je hebt er al 1 over Ed Edd n Eddy, Cow and Chicken etc. Wordt een beetje zinloos.

The Oceanic Six

• 57692 berichten
  • 3779 stemmen

Madecineman schreef:

Ja of ik maak hier een algemeen Cartoon Network topic van, lijkt me een beter idee.

Dat lijkt me een beter idee ja.

Misschien zou je al zijn andere topics dan ook in willen voegen?

Madecineman (moderator films)

• 7481 berichten
  • 1681 stemmen

Lijkt me wel een goed plan inderdaad. Dus bij deze.

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

Cartoon Network is jarenlang mijn favoriete zender geweest. Favoriet was altijd Courage The Cowardly Dog

Verder Johnny Bravo, Ed, Edd & Eddy, Dexter's Laboratory, Hong Kong Phoey en in mindere mate The Powerpuff Girls.

Toen ze gingen nasynchroniseren, ben ik gekapt met kijken.

The Oceanic Six

• 57692 berichten
  • 3779 stemmen

Veel gekeken altijd. Dexter, Johnny Bravo, Cow and Chicken en Iam Weasel waren mijn favorieten.

Tegenwoordig heb ik digitale tv en daar zit nog Cartoon Network en Boomerang op, die ieder geval die 1e 3 titels die ik noemde nog uitzenden. Soms kijk ik weer, gewoon leuk!

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gast, ga je nu van alles van CN een topic openen? Je hebt er al 1 over Ed Edd n Eddy, Cow and Chicken etc. Wordt een beetje zinloos.

weet ik daarom doe ik het

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

Heb me echt suf gezocht naar Nederlandse intro's of fragmenten van alle shows op Cartoon Network. Kan er iemand zeggen of hij al een Nederlandse versie van o.a. Cow en Chicken, I Am Weasel, Samurai Jack of Johnny Bravo is tegengekomen?

Verdomme, ik wou dat ik het had opgenomen in 2000, toen deze shows nog liepen.

sjano1244

• 75 berichten
  • 0 stemmen

dave schreef:

Heb me echt suf gezocht naar Nederlandse intro's of fragmenten van alle shows op Cartoon Network. Kan er iemand zeggen of hij al een Nederlandse versie van o.a. Cow en Chicken, I Am Weasel, Samurai Jack of Johnny Bravo is tegengekomen?

Verdomme, ik wou dat ik het had opgenomen in 2000, toen deze shows nog liepen.

jammer he zou wel tof zijn geweest

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Cow and Chicken, Samurai Jack en Johnny Bravo zijn alleen in Amerika verkijgbaar maar I Am Weasel is volgens mij wel in het Nederlands verkrijgbaar maar heel moeilijk te vinden.

Marcellus

• 136 berichten
  • 825 stemmen

Tip voor alle (ex)-CN kijkers: Adventure Time

Beste (en enige goede Amerikaanse) cartoon sinds jaren. Sta er elke ochtend mee op laatste weken.

Niet op de Nederlandse CN kijken though; nasynchronisatie is zoals altijd verschrikkelijk...

TheLionKingFan

• 904 berichten
  • 127 stemmen

Adventure Time is geniaal ja

Geen kinderserie eigenlijk :A

Kijk hem in het Nederlands.

Teunnis

• 769 berichten
  • 487 stemmen

Jemig, wat is Adventure Time de laatste tijd sterk! Het afgelopen (en vijfde) immens lange seizoen (52 afleveringen) was echt grandioos en de dubbele openingsaflevering van het nieuwe seizoen zet die lijn door. Tot dusver antwoordde ik altijd zonder twijfel "Twin Peaks" op de vraag wat de beste tv-serie ooit is, maar nu zou ik het niet meer durven zeggen. Ondertussen zou ik het eerder vergelijken met dat soort "serieuze" series dan andere "kinder"-series.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.