- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Cape
The Cape

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Agent Vince Faraday was een uitstekende agent die probeerde de corrupte stad Palm City schoon te vegen. Een moord wordt in zijn schoenen geschoven en hij ziet zich genoodzaakt onder te duiken, weg van zijn vrouw en zoon. Geïnspireerd door de favoriete stripheld van zijn zoon besluit hij de wet in eigen handen te nemen als de superheld The Cape. Faraday hoopt de waarheid boven tafel te krijgen en ooit herenigd te worden met zijn familie. The Cape heeft maar één boodschap voor criminelen: ren.
Cast:
David Lyons (Sea Patrol, ER, Blue Heelers)
Summer Glau (Dollhouse, Terminator: The Sarah Connor Chronicles)
James Frain (The Tudors, Invasion, 24)
Keith David (Gargoyles, ER, The Job)
Jennifer Ferrin (Life on Mars, The Kill Point, As the World Turns)
Ryan Wynott (FlashForward, Tell Me You Love Me)
Dorian Missick (Six Degrees)
Anil Kumar (24)
Martin Klebba (Scrubs)
Vinnie Jones
Een serie waar ik erg naar uit kijk. Niet bijster origineel, valt in het straatje van de average superhero verfilmingen en comics maar ik ben wel een sucker voor dit subgenre. Al vind ik het vooral in serie vorm eigenlijk behoorlijk interessant. Fijne cast ook met Jones, David en Glau.
Preview:

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer wat nieuw materiaal .
Plus wat Summer Glau footage.

Amel M.
-
- 85 berichten
- 0 stemmen
"Say hello to dorothy bitch!"
Dit lijkt me een mooie vervanger voor Smallville, die eindelijk in zijn laatste seizoen zit....

Amel M.
-
- 85 berichten
- 0 stemmen
Eerste aflevering was wel ok, een beetje fast-paced maar dat is niet al te erg.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
The Cape was begonnen natuurlijk. Thanks voor de reminder.

eppo349
-
- 853 berichten
- 3790 stemmen
Heb de eerste aflevering gezien en deze serie gaat het niet worden voor mij. Erger me aan de snelheid van het verhaal, te makkelijk.

dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Dat snelle tempo vond ik dus net heel goed, ze blijven ni te lang stilstaan bij het hele begin en het drama rond familie enzo. Afgaande op de trailer zag ik al de hele aflevering voor me maar zo is het gelukkig niet gegaan, de humor vond ik ook heel goed en onverwacht. Ik ben heel,positief over de pilot maar de meningen zijn overal nogal verdeeld dus het is weer afwachten hoelang de serie zal meegaan!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
You're a superhero. What's your name?
- The Cape
You work on it.
.
Na al de lauwe tot negatieve reacties eindelijk de pilot gezien. Toch behoorlijk onder de indruk. Fijne superhero serie tot nu toe, fijn costume design, fijne superheld ook die The Cape, fijne villain, leuke humor en oneliners (had de serie toch erg serieus verwacht maar gelukkig toch niet het geval) en lekekr fast paced. Geen melodramatisch gemekker maar het drama gedeelte wordt erg klein maar effectief gehouden. Fijn. Lyons is ideaal als protagonist, Glau een geweldige sidekick, Frain een karakteristieke villain en keith Davis is altijd fijn. Leuke rol ook van Vinnie Jones. Benieuwd hoe de serie verder gaat, straks de overige twee episodes kijken.

mrdig
-
- 499 berichten
- 2581 stemmen
1e 3 afleveringen gezien, ik vind het eerlijk gezegd wat tegenvallen, erg cheesy en kinderachtig en die acteur voor The Cape (David Lyons) vind ik nogal een miscast. Alleen Summer Glau weet me te boeien en zal vanwege haar ws ook wel verder kijken.

Amel M.
-
- 85 berichten
- 0 stemmen
De serie is ingekort naar 10 afleveringen, niet verrassend...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tweede seizoen lijkt me ook een no-go. De kijkcijfers dalen enorm en om eerlijk te zijn ook erg begrijpelijk. Het schrijfwerk laat ook nogal te wensen over.

louisvf
-
- 1462 berichten
- 2520 stemmen
Dit kon je toch echt wel al op voorhand weten...
Visueel ziet het er ook maar vrij cheap uit...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Makkelijk praten nu Rasta Rostelli.