menu

Overig / Televisie / The Event

zoeken in:
sara-pezzini

Bedoel je dat je hem hebt gedownload of is hij ook gewoon bij de videotheek te krijgen?

Ajax&Litmanen1 schreef:
Goedkoop?

Snap wel dat ze een sci-fi serie als The Event interessant vinden.

Blijft jammer dat de serie erg goed begint maar al snel helemaal in kakt tot saaie zooi.

Vreemd inderdaad. En als je dan een gecancelde serie koopt koop dan een goede .

ben al jaren niet meer in een videotheek geweest.....

De flashbacks irriteren me wel redelijk, blijft dit de hele serie zo door gaan?
Ook is het aan te raden de serie niet in HD te kijken, er vallen dan erg veel slechte SFx op...

Nee die flashbacks worden gedurende de serie steeds minder.

Hmmm gisteren halverwege aflevering 7 toch besloten dat we gingen afhaken met deze serie, we konden geen van 3en ook nog maar enige interesse behouden in de serie. Het verhaal word alleen maar warriger en de flashbacks helpen ook niet bepaald mee aan de sfeer, integendeel zelfs. Volgens velen zakt de serie halverwege aardig in, en wij vonden het nu al niet boeiend meer, en ook word het verhaal niet afgemaakt, reden te meer dus om er maar mee te stoppen.

Ik ben begonnen met het kijken van 'The Event' door de reclame van de uitzending op tv. Ik had grote interesse gezien het thema. Begonnen aan de eerste paar afleveringen vond ik het niveau voldoende maar met lichtelijke voorspelbare situaties en af en toe een beetje amateuristisch in elkaar gezet en gespeeld. Ik lees in dit topic vergelijkbare bevindingen / meningen waarbij dit genoemd wordt tot ongeveer aflevering 7. Het verhaal lijkt in te kakken en te veel rare wendingen te krijgen die niet nader worden uitgewerkt of te langdradig worden uitgewerkt.

Toch besloten om verder te kijken en met grote voeldoening. Ik begon me minder te 'ergeren' aan het stelletje Sean en Leila en het bijna ergelijke acteerwerk van de ex CIA agente. Na verloop van tijd in de serie moet ik erkennen dat ik het verhaal zeer spannend en goed in elkaar vind zitten. Ik baal dan ook behoorlijk dat er onzekerheid is over het vervolg in een mogelijk seizoen 2.

Een echte aanrader zal ik dit niet noemen gebaseerd op het gehele eerste seizoen. Maar bij de opkomst van een nieuwe serie als deze moet je rekening houden met dat de zaken op gang moeten komen. De basis voor een zeer sterk vervolg is gelegd en ik ben dan ook benieuwd of er hier iets van gemaakt gaat worden. Vergelijk het einde met het eind van de film 'I am number four'. Een vervolg is zeer wenselijk en er liggen sterke kansen, maar mocht het er niet van komen dan heb ik een toch wel leuke en spannende serie achter de rug.

Beoordeling: voor het totaal bij elkaar krijgt deze serie een mooie 7 ofwel 3,5 ster!

Veel plezier aan degene die de serie aan het volgen zijn!

diffaroff schreef:
Ik baal dan ook behoorlijk dat er onzekerheid is over het vervolg in een mogelijk seizoen 2.
Onzekerheid? De serie is gecancelled dus een 2e seizoen komt er niet.
Mischien moet je overigens je stukje over het einde even tussen spoilertags zetten!

Mensen die na een paar afleveringen stoppen met kijken maken in mijn ogen een grote fout. Het zijn een paar mindere afleveringen,maar daarna is het weer elke aflevering spannend. In mijn ogen top serie !

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.