- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Hard Times Of RJ Berger
The Hard Times Of RJ Berger

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Hung, maar dan voor tieners. RJ Berger is een nerdy tiener in deze MTV-serie, die uiteraard wordt bijgestaan door een dikkere tiener die denkt dat hij wel eens even wat meisjes gaat versieren, maar daar uiteraard jammerlijk in faalt.
Het enige wat RJ onderscheidt van de echte nerds is dat hij bijzonder groot geschapen is.
Ik heb de eerste aflevering gezien en daar zaten alle schoolcliches in, maar Amber Lancaster is erg mooi, en er zaten een paar leuke grappen in, dus dit is een aanrader voor mensen die van luchtige schoolseries houden.

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Tweede aflevering meer van hetzelfde. Aardig, maar niet hoogstaand.

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zit het nu ook een klein beetje te volgen.
Erg cliché.. Maar zo fout dat het wel leuk wordt.
Amber Lancaster is echt echt echt een lekker ding, maar ze is 29.
Erger nog, die vriend van RJ is... 31!
En die spelen dus 16 jarigen?!
Ook nogal lame dat RJ een sukkel 1e klas moet voorstellen, maar al tijdens aflevering EEN! komt hij helemaal los en is dat nerdy antie-sociale imago helemaal weg.

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ok, gestopt na aflevering 8.
Dikke vriend Miles is by far het meest irritante personage dat ik ooit in een serie heb zien lopen.
Daarnaast is RJ totaal geen verlegen nerd, maar een echte womanizer die vrouw op vrouw versiert. Wat klopt hier niet?
Daarnaast erg veel gejatte grappen viel me op!

leandero
-
- 77 berichten
- 320 stemmen
Deze serie is aardig vermakelijk maar niet erg hoogstaand, het eerste seizoen was erg grappig maar het 2e valt tegen.. ze proberen er te veel drama in te gooien en dat werkt niet echt.
Toch wel leuk om te kijken aangezien het seizoen van HIMYM afgelopen is..

TragieStar.*
-
- 3260 berichten
- 1362 stemmen
Heb het ooit eens een aflevering gezien op MTV maar vond het allemaal wel mee vallen. Het was wel leuk, maar het is niet zo dat ik het vaker ga kijken.
Paul Iacono als R.J. Berger is wel schattig hoor. Hij lijkt echt op iemand die ik ken .

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zit het nu ook een klein beetje te volgen.
Erg cliché.. Maar zo fout dat het wel leuk wordt.
Amber Lancaster is echt echt echt een lekker ding, maar ze is 29.
Erger nog, die vriend van RJ is... 31!
En die spelen dus 16 jarigen?!
Ook nogal lame dat RJ een sukkel 1e klas moet voorstellen, maar al tijdens aflevering EEN! komt hij helemaal los en is dat nerdy antie-sociale imago helemaal weg.
Heb je ook bij The Big Bang Theory, die gasten zijn ook allemaal dik in de 30.
En deze serie is me te MTV-achtig.