menu

Overig / Televisie / Jonathan Ross

zoeken in:

Hmz hoop dat hij zijn talkshow dan wel op een andere zender blijft doen, want ik kijk altijd. Lijkt wel alsof ze werkelijk iedereen op die bank weten te krijgen. Leuk programma!

Jammer! Ik hoop dat ie ergens anders dan volledig z'n gang kan gaan, denk dat ie door de BBC toch ook wel in de teugels werd gehouden.

Op een andere zender?
Dan zou dat waarschijnlijk dus een Britse commerciele zender zijn en die kan ik iig niet ontvangen.

Zat er ook wel aan te komen.

Ik neem niet aan dat ie wel bij BBC 3 4 (5?) aan de slag gaat zoals Graham Norton.

Geweldige man, zal zijn programma zeker missen.

Snap eigenlijk toch niet helemaal waarom hij nu weg gaat. Ik had het idee dat de BBC hem zo vaak mogelijk inzette om van hem een beetje het gezicht van de zender te maken. Ik schrik ook wel wat van het grote bedrag dat hij scheen te krijgen, maar dat is dan toch hun eigen schuld? Volgens andere artikelen gaat dit nog steeds over de prankcall die hij samen met Russell Brand deed. Was een ontzettend stomme actie van hem, maar hoop dat dit niet de reden is.

Ik las op de site van een Engelse krant dat de BBC eigenlijk met hem en zijn giga salaris in hun maag zat.

De algemene opinie aldaar schijnt te zijn dat het salaris in geen verhouding staat met de programma's die Ross er voor maakt.

Film '09 kon niet in de schaduw staan van wat het ooit met Barry Norman was (eerlijk gezegd keek ik zelf toen iedere week en nu heel sporadisch nog en ik denk veel meer mensen) en 1 keer in de week zijn talkshow, maar blijkbaar was dat ook een aflopende zaak, hoewel ik zelf nog regelmatig keek en het best vermakelijk vond.

Verder deed hij natuurlijk ook nog een radio programma, maar sinds dat schandaal mocht dat niet meer live en was het door alle restricties geen schim meer wat het ooit was.

Door echter al iemand anders naar voren te schuiven die Film '10 waarschijnlijk zou gaan doen en een andere wat komische presentator van BBC2 naar BBC1 te schuiven (die ook net een nieuw contract met een riant salaris had getekend), voelde Ross de bui al hangen en heeft hij de eer aan zich zelf gelaten en daarom aangekondigd niet meer verder voor de BBC te zullen werken.
Dat staat er iig te lezen.

Ik kijk op Youtube wel eens vaker (stukjes) van zijn interviews.

Ik vind het op zicht een leuke show.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:43 uur

geplaatst: vandaag om 14:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.