- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach top 250, kan niet zo'n miskoop zijn lijkt me.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Klopt, maar heb zelf altijd moeite om die films te kijken met verschillende verhaallijnen die in elkaar overvloeien. Crash lijkt me ook 1 van de zovelen. Maar met zo'n gemiddelde zit je altijd wel goed ja. Geen schande om hem in je collectie te hebben.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Klopt, maar heb zelf altijd moeite om die films te kijken met verschillende verhaallijnen die in elkaar overvloeien. Crash lijkt me ook 1 van de zovelen. Maar met zo'n gemiddelde zit je altijd wel goed ja. Geen schande om hem in je collectie te hebben.
Dat probleem heb ik ook, maar bij Crash is het heel mooi gedaan. Normaal gesproken in films waarbij verschillende verhaallijnen lopen heb ik vooral moeite om mezelf in te leven met de personages, maar bij Crash lukt dat allemaal vrij goed! 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Sinds tijden nog eens aan het zoeken geweest in de Free Record Shop bij de budget DVDs en er een paar leuke films uitgehaald:

melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
@ Metalfist: Hoe duur was Make it Happen? Een vriendin van me is binnenkort jarig en ik wil een relaxpakket geven. Allemaal leuke dingetjes erin en dus ook een film. Deze film lijkt me perfect voor haar. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
@ Metalfist: Hoe duur was Make it Happen? Een vriendin van me is binnenkort jarig en ik wil een relaxpakket geven. Allemaal leuke dingetjes erin en dus ook een film. Deze film lijkt me perfect voor haar.
2.99 in de Free Record shop.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
He reppie, die doos van de Bart Smit met die 40 films ziet er mooier uit dan op het plaatje. Groot ding man haha, lijkt wel een puzzel.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Had ze al is in de Mediamarkt gezien
Alleen de kale discs zijn een beetje jammer. Voor de rest valt de kwaliteit inderdaad mee. Heb al drie films gekeken uit die box(afgezien van degene die ik al had en zo).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik moet ipv kopen, maar eens gaan kijken haha. Heb iets van 300 films en moet er nog 200 van zien of zo. Koop ik ze nou om de hoeveelheid en hoe mooi het staat of om de films zelf? Moet ik nog even voor mezelf achter komen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Jij zit nu net als ik in die fase van hebben om hebben
Ik koop meer dvd's dan dat ik ze ook kijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kan dit soort uitgaves alleen nergens meer kwijt, moet maar wat planken gaan ophangn of zo, want nog een kast erbij in de huiskamer is ook geen gezicht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Prima film, elke keer als die voorbij komt kijk ik hem weer.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Al een tijd niet gezien, maar Bullock en Gosling verdienen een herziening. Al zal hij ondertussen wel een beetje tegenvallen denk ik, een aantal jaar geleden was ik flink onder de indruk, maar nu... ik laat me verrassen.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen
Voor een tientje meegenomen uit Duitsland. Hier in Nederland nog erg duur.

En deze allemaal voor 3.- per stuk.

Zijn de special editions met vele extra's en bij elke film een unieke comic. Hellboy nu helemaal compleet.

Al een hele tijd naar op zoek. Lijkt me geweldig.

Voor de ninetees actie collectie.

Heerlijke films. Torque is vanwege de sound design al de moeite voor mij, Eight Legged Freaks is gewoon lekker fout.

Nog nooit gezien, maar voor 3.- zeker het proberen waard.

en

Kwam er nu pas achter dat dit het derde deel is uit de Vampires reeks. Lijkt me wel de moeite waard.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is dat dan Duits nagesynchroniseerd?
En zeker geen Nederlandse subs dan?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
@DVD-T waar heb je Vampire Hunters en die Hellboys gekocht ?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen
Is dat dan Duits nagesynchroniseerd?
En zeker geen Nederlandse subs dan?
Haha, ja zou je wel denken van die Duitsers
. Maar nein, zijn allen met een Engelse track en Vampire Hunters is zelfs Kantonees gesproken. 4 van de 10 hebben dan NL subs, maar Engels of geen ondertiteling heb ik ook geen problemen mee. Stond nog wel een prachtige S.E. van The Name of the Rose, maar die was wel nagesynchroniseerd. Die heb ik mooi laten staan.
@DVD-T waar heb je Vampire Hunters en die Hellboys gekocht ?
Uit Duitsland meegenomen. Ga daar een keer in de zoveel tijd naartoe (is maar een half uurtje rijden), kom daar vaak leuke films tegen van een euro tot een tientje.
sinterklaas
-
- 11824 berichten
- 3322 stemmen
Amsterdamned
Flodder
Flodder in de USA
Random Hearts
Kicks
The Spy Next Door
Imperial Figure
-
- 297 berichten
- 741 stemmen

En voor de rest wat videogames maar dat is voor gamesmeter bedoeld.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2590 stemmen
Leuke en vooral goede aankopen Imperial Figure 
TragieStar.*
-
- 3475 berichten
- 1650 stemmen
The Frighteners wil ik ook al heel lang zien, en lijkt me ook een leuke film 
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
Waar heb je die black rain kunnen aanschaffen? Vond ik een fantastische film.
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Nog maar eens een reeks mooie aankopen!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Waar heb je die black rain kunnen aanschaffen? Vond ik een fantastische film.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.