• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.688 gebruikers
  • 9.420.048 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2

zoeken in:

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2940 stemmen

Eline, stout!

EDIT:

-Crepuscule

-Tetsuo

-Irreversible

-Srpski Film

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Geweldig, die nieuwe blu-ray uitgaves van Arrow. Die van Day en Dawn of the Dead had ik al. Nu:

(afbeelding)

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Muppets Triple Pack:

1) Muppets From Space

2) The Muppets Take Manhattan

3) Kermit's Swamp Years

Verschrikkelijke verpakking. Als ik geweten had dat ze zo verpakt waren van binnen, had ik hem nooit gekocht Heb nu zelf plastic sleeves gebruikt om de DVDs te verpakken. Lagen gewoon los in het doosje met een stukje karton ertussen. Niet aan te raden dus.

Naast deze afschuwelijke box ook het volgende gekocht:

(afbeelding)

Soul's Code

(afbeelding)

Alle Evil Dead nu

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nu is het ook voor mij FOEI. Niet meer kopen deze maand

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Boogeyman en Combus: FOEI.

*Maakt nog eens € 5 over voor '28 Weeks Later' en 'Wrong Turn'.

We zijn zwak.

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2940 stemmen

jij begon!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Laten we samen naar de Anonieme DVD-Verslaafden gaan. De ADV.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Je had zeker een geld overschot met al die toppertjes die je hebt gekocht Combustibility

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Qua prijs vond ik het allemaal wel meevallen. Er zit er geen een tussen die duurder was dan EUR 10,-. We hebben dit jaar bij mijn schoonfamilie ook niet aan kerst cadeautjes gedaan alleen aan mijn kant, dus tsja...

Probleem is, verzameling begint nu aardig op te lopen met films die ik WEL wil houden.

Mijn vriendjelief maar eens lief aankijken met de vraag of hij een mooie kast wil bouwen

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2940 stemmen

It's a date. Nog even en ik ben door mijn kerstbonus heen. En ik wil nog zoveel

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

haha ja, dan gaat het hard als je veel wilt hebben

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2940 stemmen

Misschien wil jou vriendjelief ook wel even een kast voor mij bouwen, of een lening

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Tss, ik wil ook een handig vriendjelief die kasten maakt voor mij. Of nog beter; dvd's koopt voor mij. (Droom verder.)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nu moet ik Wrong Turn 2 en Wrong Turn 3 dus ook nog hebben. Ach ja, loon is binnen zag ik net.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

(afbeelding)

€2

(afbeelding)

€2

(afbeelding)

€5

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2590 stemmen

Eww, zeker 3 jaar geleden wrong turn gekeken en nog steeds nachtmerries. Ik weet het, ik ben een watje.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Hah! Mijne kwam voorheen af en toe met een horror filmpje aanzetten voor me. Helaas bleek dat de films die hij meenam, ik deze meestal al in bezit had (niet altijd) Dus hij is er maar mee gestopt. Waardeerde het wel altijd als hij er met een thuis kwam. Wat betrefd de kast... Hij was voorheen timmerman. Dus dan neem ik maar aan dat hij wel kan "timmeren"!

Ontopic:

J0enne bij de boekenvoordeel geweest?

@ Eline, ik zoek alleen nog deel 1.... Deel 2 en 3 liggen bij de mediamarkt. Deel 3 voor 5 euro en deel 2 voor 8 euro. Al kun je ze via marktplaats denk ik wel goedkoper krijgen

Heeft trouwens bij sommige van jullie de post ook nog steeds vertraging? Sommige pakketjes krijg ik echt de volgende dag al binnen, andere laten weer op zich wachten...

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Nee bij de Mediamarkt haha!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Eww, zeker 3 jaar geleden wrong turn gekeken en nog steeds nachtmerries. Ik weet het, ik ben een watje.

Nogal ja, als je daar al nachtmerries van krijgt

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Combustibility schreef:

Heeft trouwens bij sommige van jullie de post ook nog steeds vertraging? Sommige pakketjes krijg ik echt de volgende dag al binnen, andere laten weer op zich wachten...

Ik heb het ook al, zit op 3 dvds nu al bijna 1,5 week tot 2 weken te wachten. Op ruiljedvd hebben weer mensen mijn dvds nog niet binnen, terwijl ze ruim voor de kerstdagen verstuurd zijn.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2590 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nogal ja, als je daar al nachtmerries van krijgt

Haha, horror is niet mijn genre

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Elineloves schreef:

Ik heb het ook al, zit op 3 dvds nu al bijna 1,5 week tot 2 weken te wachten. Op ruiljedvd hebben weer mensen mijn dvds nog niet binnen, terwijl ze ruim voor de kerstdagen verstuurd zijn.

Oke bedankt. Bij mij dus ook. Begon al langzaam te denken dat de post hier niet helemaal lekker loopt. Dan valt er helaas niets anders te doen dan het nog even geduldig af te wachten.

soom

• 24923 berichten
  • 2755 stemmen

- Naissance des Pieuvres.

- Tony Takitani.

- Een deel van de Masters of Horror (John Carpenter).

- Super size me.

Lui (crew films)

• 3495 berichten
  • 12165 stemmen

Combustibility schreef:

(quote)

Oke bedankt. Bij mij dus ook. Begon al langzaam te denken dat de post hier niet helemaal lekker loopt. Dan valt er helaas niets anders te doen dan het nog even geduldig af te wachten.

Dat denk ik ook. Bij mij zijn er nu toch binnen een korte tijd al twee pakketjes zoek geraakt en zit nu weer te wachten op iets wat al bijna twee weken geleden verzonden is. Maar ik reken er al niet meer op dat ik dat pakketje nog ontvang.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Nou ja... de 15e en de 23e zijn er dus pakketjes verstuurd die nog niet aangekomen zijn, terwijl andere pakketjes die later verstuurd zijn wel direct de volgende dag ontvangen zijn.

Nu moet ik zeggen via moviemeter had ik ook een aantal dvd's gekocht, die waren zo'n drie weken onderweg voor ik ze binnen kreeg. Al die stakingen begrijp ik wel, maar post die "zoek" raakt of er zo lang over doet is toch wel erg jammer. Het zou maar een belangrijke brief zijn

Ja, "zoek" tussen aanhalingstekens, want mijn buurvrouw kwam laatst met een stapeltje post aan wat voor mij bedoeld was. Gewoon bij haar in de brievenbus geduwt, who cares Nu was zij gelukkig eerlijk, maar hier in Amsterdam (zeker niet waar ik (helaas) woon) zijn ze allemaal zo eerlijk.

maargoed, dit is allemaal offtopic gelul

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Ik vind het vervelender als mijn verstuurde dvd niet aankomt, dan andersom. Voel je je toch schuldig, en die ander denkt dan misschien dat je 'm opgelicht hebt (op ruiljedvd bijvoorbeeld). Hoop dat ze toch nog aankomen. Die waar ik mee geruild heb en die mijn DVD nog niet heeft, is toevallig ook uit Amsterdam en staat op ruiljedvd heel goed aangeschreven. Zonde.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Elineloves schreef:

Ik ben in een veel te snel tempo mijn 'wil ik hebben' lijstje aan het afwerken. En dat zijn er nogal veel. En ik ben dan weer zo'n doos, als ik eenmaal (bijvoorbeeld) The Grudge en The Grudge 2 heb, wil ik 3 ook hebben, anders is het niet compleet. Of hij nou goed of slecht is, hij moet er bij staan. Zo blijf je bezig.

Die ''obsessie'' had ik ook. Als ik American Pie 1 tot 6 had, dan moest 7 er ook bij. Als ik Van Wilder 1 had, dan moest deel 2 er ook bij.

Ben ik nu mee gestopt. Die films kijk ik soms nog wel, maar dan gooi ik ze weer weg. Komen niet in mijn kast. Heb ook al die shit films uit de kast nu weggehaald. American Pie 1-3 staan er nog, 4 tot einde kan mooi de deur uit. Tegenwoordig ga ik alleen nog maar voor kwaliteit in mijn kast.

Had een middagje de boel geordend. Bijna 200 dvd's uit mijn kast getrokken om nooit meer terug te zetten

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerlijk als je alleen maar een kast hebt met films die je zelf goed vindt. Alle troep die je dan nog tegenkomt verdwijnen in een andere kast. Zo kun je niet misgrijpen voor jezelf.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Heerlijk als je alleen maar een kast hebt met films die je zelf goed vindt. Alle troep die je dan nog tegenkomt verdwijnen in een andere kast. Zo kun je niet misgrijpen voor jezelf.

Ja, ik heb alleen nu ergens een paar grote stapels met kut films

Probeer ze voor weinig geld te slijten aan kennissen. Zo af en toe lukt het nog wel.

Vroeger ging ik voor kwantiteit merk ik nu. Tegenwoordig voor de kwaliteit. Ben tegenwoordig trots op mijn collectie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, als alle moviemeter-leden hun voorraad zouden verkopen, kunnen we er wel een miljoen aan over houden

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2554 stemmen

Al een tijdje geen film meer gekocht (laatste was Kickboxer en dat was begin november). Moet nog kijken welke films ik wil kopen, want ben momenteel zo op alles (behalve eten) aan het bezuinigen. Maar aan de andere kant, de Blu-ray 3 voor 30 actie stopt begin januari, moet dus snel me slag slaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.