- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Op Fight Club na (Die was €6,-), heb ik ze voor € 2,50 p/s via Marktplaats. Leuk man, daar snuffelen.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
haha ik weet er alles van. Haal er geregeld leuk spul vandaan voor weinig!
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Oh god, ik blijf bezig. Deze nog even meegepikt.
NU IS HET GENOEG.
Verslaving..

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Hehe snap wat je bedoeld, snuffelen op MP is erg leuk. Had er een jaar geleden ook last van. Snel gedaan op Marktplaats, kreeg op een gegeven moment standaard 5 pakketjes per dag binnen. Maar ben nu gestopt met verzamelen...
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ik ben in een veel te snel tempo mijn 'wil ik hebben' lijstje aan het afwerken. En dat zijn er nogal veel. En ik ben dan weer zo'n doos, als ik eenmaal (bijvoorbeeld) The Grudge en The Grudge 2 heb, wil ik 3 ook hebben, anders is het niet compleet. Of hij nou goed of slecht is, hij moet er bij staan. Zo blijf je bezig.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Ik ben in een veel te snel tempo mijn 'wil ik hebben' lijstje aan het afwerken. En dat zijn er nogal veel. En ik ben dan weer zo'n doos, als ik eenmaal (bijvoorbeeld) The Grudge en The Grudge 2 heb, wil ik 3 ook hebben, anders is het niet compleet. Of hij nou goed of slecht is, hij moet er bij staan. Zo blijf je bezig.
Ja ik ken het. Op een gegeven moment had ik ook een dikke stapel liggen die ik nog moest zien, maar daar kwam nooit wat van omdat ik intussen al weer tien anderen had gekocht. Wilde mijn verzameling ook inkrimpen tot alleen horror of Asian maar ook dat lukte niet echt. Met de komst van de Blu-ray ben ik meteen van mijn verzameldrang afgeraakt omdat het einde zoek was.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4144 stemmen
- Sitting Bull
- Don't Look in The Basement
- Popcorn
- Alienator
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2940 stemmen
Must buy more dvd's. Ben benieuwd naar Vcancy2 overigens.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
OldBoy is via ruil, en Vacancy 2 heb ik voor € 2,- gekocht.. so in my defence.. 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2940 stemmen
Het is al goed, heb hetzelfde probleem. Impulsief. Net een lading bestelt, oh kut die wil ik ook nog is op het moment een dagelijkse gedachte, maar met 2Eur voor Vacancy2 doe je het nog netjes. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ja toch!
Maar nu is het echt genoeg geweest wat kopen betreft, voor deze maand.
Alleen nog maar ruilen.
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2940 stemmen
'Deze maand' goed voornemen jongedame. Ik zal een poging wagen om hier een voorbeeld an te nemen maar twee dagen is veel hoor. Crepuscule (2009). 
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12165 stemmen

- Circle

- Silent Night, Deadly Night 5
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen

5.99 excl. verz. kosten. Zelfde geld voor Violent Cop.
movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3258 stemmen
Gekregen:

-Tarzan the Fearles
-Tarzan's Revenge.
-Tarzan and the trappers.
Gekocht:

Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2590 stemmen
5 voor 5 euro bij de Bart Smit
- Nachtrit
- True Romance
- Breakfast on Pluto
- Reprise
- Underworld
Had eigenlijk zin om flut filmpjes mee te nemen, maar deze lijken me allemaal, op Underworld na, wel iets 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beyond the Valley of the Dolls
.
Geen film maar wel filmgerelateerd. Een prachtig boek die inzage geeft in de ziel van de meest iconische, fragiele en aandoenlijkste bekendheid die deze wereld gekent heeft. Ik geloof niet in engelen, maar als ze bestonden, dan weet ik zeker dat Marilyn er één was. Mijn prijsbeestje in mijn Marilyn collectie, zonder twijfel.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit lalalalaallalalalalalaalalalalalalal 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3634 stemmen
Ach ja.... Uit de 5 voor 5 bak:
- Bound
- The Wrestler
- My Boss's Daughter
- Bring it On
- Griffin & Phoenix
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.