- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1571 stemmen
Zonet uit de brievenbus gehaald:
- The davinci code (ruil)
- Fireflies in the garden (ruil)
- Master and commander 2 disc SE (6 euro via ebay)
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Tenshi no Tamago (Jawel, eindelijk de legale versie.)
Eli, Eli, Lema Sabachthani?
Bi-Mong
Party 7
Kantoku . Banzai! (2-disc, Taiwan)
Akiresu to Kami
Kimyo na Sakasu
Rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. 
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Zonet bij Boudisque opgehaald,
- Körkarlen
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Gisteren gezien in het Filmhuis, vandaag meteen gekocht. 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2646 stemmen
Vandaag kreeg ik deze binnen
. Ben er heel blij mee
.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wow wyatt, mooi man. Ik heb ook een vitrinekast gekocht om dit soort dingen in te sparen. Hoeveel kostte het je?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Leuk ding Wyatt earp. Minas Tirith neen? Zal je zeker een fortuin gekost hebben
.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Mooie uitgave zeker 
Prijs valt nog wel mee, de Gift Set van Two Towers en Return of the King vindt je op Marktplaats voor 25-30 euro per stuk. Althans, voor degene die er snel bijzijn 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2646 stemmen
Dankje
. Is inderdaad Minas Tirith. Heb ik €70 euro voor moeten neertellen. Maar ik heb het er graag voor over
. Ik ben dol op zulk soor dingen.
Het is trouwens niet zo'n goedkoop plastic geval, maar echt eentje van goede kwaliteit. Ik moet wel zeggen dat ie op de foto groter lijkt dan dat ie in werkelijkheid is.
Edit: ik zie inderdaad dat van de eerste 2 films ook zo'n uitgave is. Deel 2 met gollum, en het eerste deel met die 2 reusachtige beelden in die rivier, waar onze reisgenoten onderoor varen in hun kano'tje.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach, misschien maar 5 keer zo klein als de maquettes die ze gebruikten voor de film. Bestond Minas Tirith maar echt. Hoe vet zou dat zijn. Loop je over de heuvel zie je dat in 1 keer uitgehouwen 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Vandaag meegenomen, de Billy Wilder Collection Box:
- The Apartment
- One, Two, Three
- Kiss Me, Stupid
- The Fortune Cookie
- Irma La Douce
- The Private Life of Sherlock Holmes
- Witness for the Prosecution
- Avanti!
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Vandaag gekocht de DVD van "La Règle du Jeu" (1939) van Jean Renoir die tot mijn grote verassing nu eindelijk ook eens in Nederland is uitgebracht.
Malick
-
- 9143 berichten
- 640 stemmen
Gisteren gezien in het Filmhuis, vandaag meteen gekocht.
Hele speciale film. Ik heb hem zelf twee keer in het filmhuis gezien. 
dimi303
-
- 3423 berichten
- 3706 stemmen
Corleone collector's edition vandaag in de bus.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dankje
. Is inderdaad Minas Tirith. Heb ik €70 euro voor moeten neertellen. Maar ik heb het er graag voor over
. Ik ben dol op zulk soor dingen.
Het is trouwens niet zo'n goedkoop plastic geval, maar echt eentje van goede kwaliteit. Ik moet wel zeggen dat ie op de foto groter lijkt dan dat ie in werkelijkheid is.
Edit: ik zie inderdaad dat van de eerste 2 films ook zo'n uitgave is. Deel 2 met gollum, en het eerste deel met die 2 reusachtige beelden in die rivier, waar onze reisgenoten onderoor varen in hun kano'tje.
Dan ben je toch een beetje afgezet. Heb ze ooit alledrie van eBay gekocht voor 80 euro inclusief verzending. Kwamen alleen nog wat inklaringskosten bij. Volgens mij waren ze oorspronkelijk in de winkel nog niet eens 60 euro.
Tenshi no Tamago (Jawel, eindelijk de legale versie.)
Waar? 
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen

- The Uninvited

- The Devil's Child

- Defiance
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Dan ben je toch een beetje afgezet. Heb ze ooit alledrie van eBay gekocht voor 80 euro inclusief verzending. Kwamen alleen nog wat inklaringskosten bij. Volgens mij waren ze oorspronkelijk in de winkel nog niet eens 60 euro.
Waar?
Yesasia, kost wel een kleine 45 euro, maar aangezien hij in m'n top 10 staat...
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11964 stemmen
En zojuist ontvangen, een dvd waar ik erg blij mee ben;

- Man's Best Friend
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Mooie uitgave zeker
Yep, zeer mooi gemaakt. Het is ook heel slim van ze: de giftsets zijn ook als een paar gemaakt. Je krijgt bijvoorbeeld Gollum en daarnaast is ook een Smeagol te koop. Samen vormen ze dan een set.
Ik heb zelf toen ook de versies in giftset gehaald, alleen omdat daar de extended editions in zaten. Naderhand waren die ook los verkrijgbaar en nu zelfs in één box. Ik zit er aan te denken die giftboxen weg te doen, het gaat mij alleen om de film. De giftsets staan nu maar op zolder, zonde als er liefhebbers voor zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een deel van het oeuvre van Jean Rollin. Erg benieuwd naar al heb ik nooit iets van de beste man gezien maar die covers zijn zo easy on the eyes
.

En:

En eindelijk
:

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Waar heb je die allemaal gevonden want zijn die normaal gezien niet zo'n 30€/stuk?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8213 stemmen
En zojuist ontvangen, een dvd waar ik erg blij mee ben;
(afbeelding)
- Man's Best Friend
Leuke pulp, echt iets voor jou vermoed ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar heb je die allemaal gevonden want zijn die normaal gezien niet zo'n 30€/stuk?
3 voor 25 bij de FRS
.
Edit: deze nog vergeten:

FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
Enkele gekregen en een aantal zelf aangeschaft:

Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Yep, zeer mooi gemaakt. Het is ook heel slim van ze: de giftsets zijn ook als een paar gemaakt. Je krijgt bijvoorbeeld Gollum en daarnaast is ook een Smeagol te koop. Samen vormen ze dan een set.
Ik heb zelf toen ook de versies in giftset gehaald, alleen omdat daar de extended editions in zaten. Naderhand waren die ook los verkrijgbaar en nu zelfs in één box. Ik zit er aan te denken die giftboxen weg te doen, het gaat mij alleen om de film. De giftsets staan nu maar op zolder, zonde als er liefhebbers voor zijn.
Ik heb meestal het omgekeerde probleem, bij mij moet het steeds mooier / groter worden; terwijl het meestal enkel om de film gaat.
Eerst had ik de trilogie in 2-disc variant, toen extended met Eng subs, en nu de extended trilogie met NL subs. Zit stiekem ook te denken aan de gift sets, maar ik denk dat mijn kast dan teveel gaat uitpuilen 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Haha, obsessie is leuk! Ik wil wel altijd de meest uitgebreide (eventueel limited) dvd-versie hebben, maar al die prutsels als beeldjes enzo eromheen hoeven voor mij niet. Hoewel ik het schaakspel van LotR wel érrug mooi vind!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.