- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Via ruil
Traffik (1989) (mini-serie)
Across 110th Street (1972)
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
Mooie uitgaves maar vind ik iets te prijzig die criterion reeks, heb er zelf maar twee: videodrome en seven samurai. Ik weet nog goed dat ik nog redelijk wat betaald heb voor beide in speciaalzaak in Brussel waar je veel regio 1 dvd's en zo kan verkrijgen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik weet nog goed dat ik nog redelijk wat betaald heb voor beide in speciaalzaak in Brussel waar je veel regio 1 dvd's en zo kan verkrijgen.
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
Nu vraag je iets. Het is al een heel eindje geleden dat ik er nog ben geweest. De naam zou ik niet direct kunnen zeggen maar het is in de omgeving van de AB.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
AB.
Wilde gok: Astrid Boulevard? Ancien Botanique?
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
Wilde gok: Astrid Boulevard?
Ah nee, dat is de Ancienne Belgique concertzaal. Sorry.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ah, geeft niet 
Mijn tweede gok was al beter.Ik ben wellicht binnenkort in Brussel vandaar. En behalve (de ook altijd dure) Fnac is het in België niet veel beter met de speciaalzaken als in Nederland (en Duitsland). Je moet er net tegenaan lopen.
dimi303
-
- 3426 berichten
- 3723 stemmen
Ah, geeft niet 
Mijn tweede gok was al beter.Ik ben wellicht binnenkort in Brussel vandaar. En behalve (de ook altijd dure) Fnac is het in België niet veel beter met de speciaalzaken als in Nederland (en Duitsland). Je moet er net tegenaan lopen.
Als je in Brussel bent ga je er zeker wel tegenkomen want er zijn er wel meerdere, ook winkels die speciaal gericht zijn op manga en alles wat daar bij komt kijken.
Taschen bookstore ook moest je dat interesseren.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Maar de betrokkenheid van Dahl zelf nam ook per seizoen af, na de 3e serie zitten zijn introducties er al niet meer bij en zijn er ook verhalen bij die niet van zijn hand zijn (dat begint al in het 2e seizoen).
Brix
-
- 19724 berichten
- 5154 stemmen
@Meneer Bungel:
Sorry, ik bedoelde een andere versie.
Ik had de link in je bericht niet aangeklikt, maar meteen op Amazon UK gekeken, en kwam hierbij terecht:
Tales Of The Unexpected - The Complete Series DVD: Amazon.co.uk: Tales of the Unexpected: Film & TV
Dit is toch een complete uitvoering, met de 9 seizoenen zie ik
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Wat een misser om dan maar 6 seizoenen in die andere box te doen. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Mooie uitgaves maar vind ik iets te prijzig die criterion reeks, heb er zelf maar twee: videodrome en seven samurai. Ik weet nog goed dat ik nog redelijk wat betaald heb voor beide in speciaalzaak in Brussel waar je veel regio 1 dvd's en zo kan verkrijgen.
Ik koop ze dan ook alleen als ze afgeprijsd zijn 
Brix
-
- 19724 berichten
- 5154 stemmen
Wat een misser om dan maar 6 seizoenen in die andere box te doen.
Zeg dat wel.
Je avatar spreekt boekdelen in verband hiermee 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Terwijl ik de titel lees zegt iemand in de film The Hostage op tv (in de auto) 'thanks for everything'
(moest t even melden hoe toevallig dat is)
edit: hoe bijzonder dingen soms ook zijn, dit was niet echt on topic
excuus,
dan maar de melding erbij over mn aanschaf van The Good Night
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Eens geprofiteerd van de 4 + 1 actie van Mediamarkt waar je zowel tv-series, films als cds kunt combineren:
Sherlock Holmes Box:
Sherlock Holmes and the Secret Weapon (1943)
2 Movie Box (al zie ik de link tussen beide films niet):
+ Live at Budokan van Bob Dylan
Modern Times van Bob Dylan
Physical Graffiti van Led Zeppelin
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3247 stemmen
Ik had 'm ook gekocht. (Was een reactie op topicvraag) 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen

Geduld loont. 
Expres niet gekocht in die actie van 3 voor €50 aangezien ik persé de tin box wil hebben omdat ik Band of Brothers ook heb in een tin box.
Nu stond die uit het niets op Zavvi voor €19,30! Wel op dvd maar dat maakt me helemaal niks uit.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

Seagal collectie begint z'n einde te naderen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

.jpg)