- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- DVD Profiler
DVD Profiler
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik heb een klein probleempje met DVD Profiler. Ik heb de titel Hard-Boiled in bezit en wil hem toevoegen bij DVD Profiler. Het probleem is alleen dat de titel wordt beschermd door kinderslot, waardoor ik hem niet kan toevoegen. Je moet een wachtwoord invoeren om het kinderslot te verwijderen, maar mijn eigen wachtwoord werkt daarbij niet. Weet iemand de oplossing voor het probleem?
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij kun je dat kinderslot gewoon uitzetten als je inlogt op http://www.intervocative.com
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik weet niet precies waar ik dan moet kijken.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Via het programma zelf.
Hulpmiddelen > Kinderslot uitzetten
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Dat is nu juist het probleem, ik moet een wachtwoord invoeren, maar mijn wachtwoord werkt niet bij deze toepassing. Ik hoop dat ik er nog een keertje uit kom!
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8414 stemmen
Ben toch aan het overwegen om de betaalde 3.0 versie aan te schaffen, hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5192 stemmen
Goed, 3.0 heef t zoveel meer te bieden dan 2.5.
Als je al betalend gebruiker was van 2.5 of ouder kun je je liscentie gratis upgraden trouwens.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Maar 3.0 heeft als nadeel dat je bijna verplicht wordt om te registreren omdat hij maar 50 profiles van je eigen bestand binnenhaalt.
Ik heb het meteen weer eraf gegooid. Was dat verstandig ?
Vooraf las ik NERGENS dat die versie betalend zou zijn.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8414 stemmen
Staat er gewoon duidelijk bij hoor;
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Oh, dat heb ik niet gezien.
Ik had in m'n oude profilerer ineens een reclameboodschap bovenin: "DVD profiler Version 3.0 is now available. Click here to download now" en nergens zag ik toen een tekst dat het om een betalende versie zou gaan.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik heb gewoon betaald. Doe het niet vaak, maar het is eenmalig en een verrekte handig programma.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Kun je eigenlijk een excel file importeren?