menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Op welke dvd's in je collectie ben jij het meest trots?

zoeken in:
kiriyama
Mijn mooiste dvd(boxen):

- alien quadrilogy box.
- Stanley Kubrick tin pack
- ghost in the shell: 1st gig box.

MXO
kiriyama schreef:
Mijn mooiste dvd(boxen):

- alien quadrilogy box.
- Stanley Kubrick tin pack
- ghost in the shell: 1st gig box.

Stanley Kubrick tin Box is inderdaad ook mijn mooiste bezit! Mooie box met prachtige films.

Op mijn collectie postapocalyptische films en nog meer op mijn spaghetti western collectie.

Mijn Stargate boxen zijn mijn trots.

Maar ook die van:
Smallville
Startrek enterprice
Startrek TNG
Startrek Voyager
Startrek Deepspace nine

Survive style 5+
Kung fu Hustle (gekregen van een japanse vriend)
Kidzu ritan
Tonari no totoro
Happiness of the Katakuri's

- Camille (1936)
- Niagara
- All About Eve
- What Ever Happened to Baby Jane?
- Sparrows

Ik heb geen echte collectie, maar de dvd's Scenes uit een huwelijk en Persona van Zweeds topregisseur Ingmar Bergman vind ik veel te indrukwekkend om door te verkopen

Echt heel aparte films heb ik niet. Al ben ik wel erg blij met de film
英雄 [ying xiong] (hero). Maar die is niet moeilijk verkrijgbaar.

veron35
Ik ben het meest trots op Lonesome Dove die ik na 3 jaar eindelijk te koop zag liggen, The Shawshank Redemption die ik 2e hands voor 3 voor tien euro heb gekocht en Charro! wat de duurste singel disc is die ik tot nu toe heb. Die Elvis-film is alleen maar in Engeland verschenen en er zijn er niet veel van gemaakt.

Mijn 'My summer of love/Last resort 2 films bij elkaar-doosje' is mij toch zeer geliefd.

Onderhond schreef:
- Tenshi no Tamago

Zou ik ook ooit nog graag willen hebben.

Onderhond schreef:
- Tokyo.Sora

Dit is eigenlijk de enige DVD die ik heb, die echt moeilijk te krijgen is volgens mij.

Onderhond schreef:
- Tori

Geen dank.

Ik hoop over een kleine 2 maanden heel erg trots te kunnen zijn op mijn DVD-box van seizoen 2 van Twin Peaks.

Momenteel mijn Avalon Memorial Box en Sin City R3 Limited Edition/R2 Special Edition (tin)-combinatie.

Krijg binnenkort de Memento R1 Limited Edition en Big Fish R3 Limited Edition binnen, die ook een prominent plaatsje in mijn uitstalling zullen krijgen.

DVD's als Pi, Dead Leaves, Ghost In The Shell: Innocence 2-Disc en Vidocq 2-Disc koester ik ook, maar die zijn toch weer relatief makkelijker om aan te komen.

Mijn vet mooie groene armydoosje 2disc editie van Black Hawk Down vind ik wel héél stoer

Ik ben toch wel het meest trots op mijn 2 Ki-duk films:

- Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom
- Bin-Jip.

Mijn Lord of the Rings-box!

Alles van Das Boot natuurlijk.

ik ben vooral trots op 10th kingdom dat ringetje in minieserie is echt komisch

- Jigoku no Banken: Akai Megane
- Shiki-Jitsu
- Bu San
- Bakuretsu Toshi
- Electric Dragon 80.000 V

Niet echt moeilijk te vinden maar ik ben er best trots op.

het meest trots ben ik op PB seizoen 1

Inmiddels weer wat boxjes erbij die ook erg mooi zijn!

* Ken Loach Box
* Audrey Hepburn Collection
* Sophia Loren Collection

- Band of Brothers Tin Box
- Die Brücke

veron35
Novecento
Dances with Wolves 3 disc
The General 1927
Love me Tender
De Laatste Eenhoorn (puur nostalgie)
Rebel without a Cause
The Notebook

Allegro
Wong Kar Wai Box
Bin-Jip
Reconstruction
Taste of Tea
Dolls
Together

Sander2
De mooiste DVD in mijn collectie is zeker deze dubbel DVD van de schitterende film Ugetsu Monogatari:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews19/a%20Kenji%20Mizoguchi%20Ugetsu%20monogatari%20DVD%20Review/package-l%20Kenji%20Mizoguchi%20Ugetsu%20monogatari%20DVD%20Review%2011640.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Verder ben ik heel blij met mijn 9 criterion DVD's en mijn 18 DVD's uit de Masters of Cinema serie en in het bijzonder deze (die nog aan moet komen):

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews27/a%20mikio%20naruse%20three%20films/cov%20naruse%20package.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

veron35
veron35 schreef:
Novecento
Dances with Wolves 3 disc
The General 1927
Love me Tender
De Laatste Eenhoorn (puur nostalgie)
Rebel without a Cause
The Notebook

En nu ook The Wicker Man uit 1973! Er staan ook nog heel veel extra's op.

Falkor
- Titanic
- The neverending story
- Grease

veron35
Falkor schreef:
- The neverending story

Waarom ben je daar zo trots op? Ik zie hem vaak zat voor maar 2 of 3 euro in de winkel.

kiriyama
veron35 schreef:
(quote)

Waarom ben je daar zo trots op? Ik zie hem vaak zat voor maar 2 of 3 euro in de winkel.

Alsof dances with wolves zo moeilijk te verkrijgen is.

Falkor
veron35 schreef:
(quote)

nou...ik ben gewoon trots dat ik die film heb gekocht, omdat ik hem zo mooi vind!

veron35
kiriyama schreef:
(quote)

Alsof dances with wolves zo moeilijk te verkrijgen is.

De 3 disc kost nieuw zo'n 20 euro en hij is in vergelijking met The Neverending Story (waar ook weinig tot geen extra's op staan) moelijker te verkrijgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:58 uur

geplaatst: vandaag om 01:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.