menu

Mijn Updates +
Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Op welke dvd's in je collectie ben jij het meest trots?

zoeken in:
Zelf ben ik wel trots op:
- Dead Leaves, prachtige editie
- Haute Tension
- Fresh (vreselijk moeilijk te krijgen)
- Survive Style 5+
- Pi

En verder ben ik wel trots op de edities, maar ze zijn niet echt speciaal:
- Gladiator Extended Edition
- Fight Club S.E.

- Dead Leaves (enige dvd die online besteld is, niet door mij, maar ach)
- Lord of the Rings Extended Edition Trilogy Box (niet speciaal, maar geweldige films, geweldige box, en mn eerste dvd ooit)
- Sin City Limited Edition met Hartigan en Nancy Gallaghan.

Toch wel op de DVD box van Laurel & Hardy. Prachtige box met al hun stomme, lange en korte films erin.

Ik ben het meeste trots op:
Fainaru Fantajî X (Final Fantasy X)

Ook wel op Final Fantasy VII: Advent Children, niet omdat hij speciaal is, maar omdat de film zo geweldig is.

Momenteel op m'n 007 Collector's Edition Boxset...

Rex the Runt Complete Series

Simpelweg omdat ik volgens mij een van de enige ben in Nederland die deze in bezit heeft
Dat denk ik omdat ik 1. Weinig Nederlanders deze serie kennen
2. De mensen die het kennen het vaak niet zo heel geweldig vinden
3. Hij niet in Nederlandse winkels (ook niet online) te krijgen is
4. Is geen Nederlandse editie

Ik weet niet of reden 3 nog steeds klopt. Hij is niet super zeldzaam want iedereen met een kreditcard kan er aan komen. Toch voel ik me wel een beetje uniek met die DVD. Ook 2 DVDs nie weinig Nederlanders hebben zijn Aqua Teen Hunger Force vol. 1 en Invader Zim (ik heb vol. 1 en 2) Ze zijn beide bij Boudisque te krijgen dus ik ben er zeker van dat er meer mensen in Nederland deze zullen hebben, toch zul je ze in de collectie van de gemiddelde Nederlander zeker niet aantreffen.

Ook trots ben ik op Nightmare Before Christmas, Big Fish, Adaptation en LotR Fellowship of the Ring e.e. omdat dat gewoon geweldig films zijn

Maar ik sta nog maar aan het begin van wat ik hoop dat een prachtige collectie gaat worden (met veel weirde cultfilms).

47 Ronin
Eén van m'n eerste online aankopen.

Mijn import collectie:

-Quartet(Merchant/Ivory)
-Howards End(Merchant/Ivory)
-Maurice(Merchant/Ivory)
-Where Angels Fear to Tread(Charles Sturridge)

M'n Ghibli box

IcU
Battle Royale SE 2 disc

Ong-Bak Special Edition. Zeer mooie hoes ook

En mijn Simpsons Season 1t/m5 ( moet de rest nog kopen). Die leen ik nooit uit en als iemand er al te lang naar kijkt heeft ie ruzie

Ik denk de hele collectie aan Kubrick-films. Met uitzondering van natuurlijk zijn verloren zoon Fear and Desire

- Total Recall tin (r1)
- T2 tin
- Monster Legacy Collection
- Hero Premium boxset (zwaar oop)

De tegenwoordig uitertszeldzame Collector's Edition van Snow White and the Seven Dwarfs. Tevens de mooiste DVD (box) uitgave die ik ooit heb gezien.

Toch wel het meest trots op al mijn disney dvd's en mijn mooie dvd box van friends!

Ooit ga ik nog trots zijn op mijn collectie horror en thrillers.

Wanneer ik mijn (kleine) dvd collectie bekijk dan kijk ik toch altijd met trots naar de volgende titels:

- Haute Tension
- Cannibal Holocaust

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://home.tiscalinet.ch/mpaa3/images/Cannibal%20Holocaust%20Cover.JPG

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Zonder twijfel de meest gruwelijke DVD front cover die ik in mijn bezit heb.

Waarom ben ik trots op deze dvd's? Voornamelijk omdat het geen gangbare horrors zijn en dat ze beide zwaar schokkend zijn. Je komt ze dus niet tegen in elke collectie.

606
Hellraiser serie.
scarface.

hellraiser is ook erg moeilijk te kopen

Ik denk dat het met de beschikbaarheid van Hellraiser wel goed zit eigenlijk. Over het algemeen toch nog erg gemakkelijk te verkrijgen? Het is een klassieker, overal bekend. Dit maakt de hele serie in je collectie er overigens niet minder op. Ben jaloers, wil ze ook graag.

606
Doom schreef:
Ik denk dat het met de beschikbaarheid van Hellraiser wel goed zit eigenlijk. Over het algemeen toch nog erg gemakkelijk te verkrijgen? Het is een klassieker, overal bekend. Dit maakt de hele serie in je collectie er overigens niet minder op. Ben jaloers, wil ze ook graag.

nou ben ik 2 jaar geleden begonnen met zoeken wat was dat erg nergens hadden ze Hellraiser.
nu heb ik 1,2 orgineel en rest jammer genoeg kopie maar heb ze wel

Volgens mij bestaat er al een lange tijd een Hellraiser box met de eerste zeven delen en is die momenteel in de aanbieding bij de Media Markt.

Zie: http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/nationaal_classic/index.php3.

Ik heb die box. Best vet, ik had hem voor €45.

1."There NEVER was a woman like Gilda!"

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img83.imageshack.us/img83/4758/gildausa0dr.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ver boven verwachting (R1 + R0)

2. ONCE UPON A TIME IN THE WEST, Special Edition (R2NL);

3. SULLIVAN'S TRAVELS, Criterion collection #118 (R-0)
Luminous new transfer, with digitally restored image and sound

AHWA
Seizoen 1 t/m 6 van The West Wing zijn m'n meest waardevolle dvd-bezit.

- Tenshi no Tamago
- Tokyo.Sora
- Tori
- Zoetrope
- Blame!
- ...

De helft van mijn collectie bestaat uit obscure en/of moeilijk te vinden films waar ik best trots op ben.

En... misschien dit weekend, als ik -hopelijk- de veiling gewonnen heb:

4. THE THIRD MAN, Criterion collection #64 (R-1)

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img73.imageshack.us/img73/3299/thirdmanthecl5.jpg

Luminous new transfer, with digitally restored image and sound

Complete box van "Oud Geld"

basketballerke
De special edition van C'era una Volta il West, de Godfather trilogie en de The Lord of the Rings trilogie.

basketballerke schreef:
De special edition van C'era una Volta il West

Bert1
Mijn "Fawlty Towers"-box.
Aan deze heb ik al erg veel plezier beleefd.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.