• 13.094 nieuwsartikelen
  • 169.712 films
  • 11.134 series
  • 31.885 seizoenen
  • 630.525 acteurs
  • 196.370 gebruikers
  • 9.180.223 stemmen

Gratis Films?

zoeken in:

KeyserSose

• 43 berichten
  • 359 stemmen

Via onderstaande link ontvang je een 'gratis' ipod of 200euro. Een aantal vrienden van mij hebben hun kado serieus ontvangen. Het is een poging waard dacht ikzelf.

Wie het wel wil proberen: 200euro kun je leuk van naar de film. Geloof je er niet in, dan maak je er geen gebruik in.

-edit kos-

PS: het is niet geheel gratis, ze willen slechts wat info van je.

Wat denken jullie? Is dit onzin of werkt het echt? (vrienden van mij hebben dus hun kado dadwerkelijk ontvangen). En dan nog, kan het volgens jullie echt kwaad om wat info af te staan?

Mvg!

Goodfella_90

• 10405 berichten
  • 2557 stemmen

Haha, lekker handig gedaan. Ik heb via jouw link me aangemeld, dus nu zal jij er ook wel 1 bij hebben.

Ik heb er maar 5 nodig nodig.

-edit kos-

Als ik mijn prijs binnen heb, mag 1 van de 5 op loting een dvd bestellen op mijn kosten. Inschrijving is compleet gratis!

EDIT: Ik zie nu dat ik dan ook wat moet bestellen, dus never mind..

kos

• 46430 berichten
  • 8643 stemmen

Ik zit hier niet zo op te wachten, beetje vervelende spam.

Sneaky links verwijderd.

Het ging om deze site: http://www.doemaardiemp3speler.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.