Via onderstaande link ontvang je een 'gratis' ipod of 200euro. Een aantal vrienden van mij hebben hun kado serieus ontvangen. Het is een poging waard dacht ikzelf.
Wie het wel wil proberen: 200euro kun je leuk van naar de film. Geloof je er niet in, dan maak je er geen gebruik in.
-edit kos-
PS: het is niet geheel gratis, ze willen slechts wat info van je.
Wat denken jullie? Is dit onzin of werkt het echt? (vrienden van mij hebben dus hun kado dadwerkelijk ontvangen). En dan nog, kan het volgens jullie echt kwaad om wat info af te staan?
Mvg!
Haha, lekker handig gedaan. Ik heb via jouw link me aangemeld, dus nu zal jij er ook wel 1 bij hebben.
Ik heb er maar 5 nodig nodig.
-edit kos-
Als ik mijn prijs binnen heb, mag 1 van de 5 op loting een dvd bestellen op mijn kosten. Inschrijving is compleet gratis!
EDIT: Ik zie nu dat ik dan ook wat moet bestellen, dus never mind..
Ik zit hier niet zo op te wachten, beetje vervelende spam.
Sneaky links verwijderd.
Het ging om deze site: http://www.doemaardiemp3speler.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2025 MovieMeter B.V.