3D
John Milton
-
- 21877 berichten
- 11876 stemmen
Maar een Black Panther is toch ook in een aantal voorstellingen in 2D te bekijken?
IH88
-
- 9092 berichten
- 3118 stemmen
Maar een Black Panther is toch ook in een aantal voorstellingen in 2D te bekijken?
Ja, dat wel. Maar de bioscopen zijn ook niet gek. Bij Kinepolis Wakanda Forever zijn er veel meer voorstellingen in 3D dan gewoon. Ook Screen X en MX4D (geen idee wat het betekent). 6 euro duurder dan 2D, maar of het een verbetering is...
skinny_tie
-
- 1228 berichten
- 3648 stemmen
De volledige agenda's voor 9 november en later zijn nog niet vastgesteld, dus momenteel kun je daar nog geen zekerheid over hebben, maar ik zie meerdere 2d-voorstellingen per dag, dus als je geen 3d wilt kijken dan kan dat gewoon.
Ik hou zelf juist wel van 3D en vind het jammer dat er weinig films meer zodanig uitkomen, gelukkig voor mij komen er nog veel oude 3D-films uit, zodat ik die films uit de jaren '50 en '80 nu ook in 3D kan kijken.
kappeuter (crew films)
-
- 73598 berichten
- 5854 stemmen
Waarom 3D-televisie is geflopt | De Standaard
Twaalf jaar geleden was het een uitgemaakte zaak: straks zou elk televisietoestel 3D-films zoals Avatar kunnen vertonen. Maar 3D-tv’s werden zowat de grootste flop uit de technologie-geschiedenis. Wat is er fout gelopen? Kort gezegd: alles.
(betaalartikel)
kappeuter (crew films)
-
- 73598 berichten
- 5854 stemmen
Wim Wenders over Anselm - Filmkrant
Met Anselm laat Wim Wenders 3D-cinematografie los op de monumentale kunstwerken van zijn land-, lot- en leeftijdgenoot Anselm Kiefer. “Eindelijk snapt zelfs Variety dat 3D een taal is en niet alleen een technologie.”
kappeuter (crew films)
-
- 73598 berichten
- 5854 stemmen