• 15.935 nieuwsartikelen
  • 178.873 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.526 stemmen

Movie Moments (v.h. Movie Minutes)

zoeken in:

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Minotaures schreef:

Aangezien je een man bent; nee.

dat heeft niks te maken met of je man of vrouw bent. Ik ben een vrouw en ik vind het maar niks

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Desperate Housewives is cool, ook voor mannen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Er zullen wel mannen zijn die het volgen. De meeste zullen het vast volgen met hun vriendin/vrouw, maar als je kijkt hoeveel mannen dit echt alleen volgen omdat het superleuk is zal het niet zo veel zijn. Dat indruk heb ik en ben er zeker van.

Musicer

• 614 berichten
  • 652 stemmen

Het wordt steeds bekeken als een vrouwenserie, vooral vanwege de vergelijkingen met Sex and the City en omdat het rond vrouwen draait, maar het is toch een compleet andere - en veel donkerdere - serie. Het is niet omdat de hoofddoelgroep vrouwen is, dat er geen mannen vrijwillig (mogen) kijken.

Een tweetal jaar terug was er een onderzoekje gedaan in Amerika en toen bleek toch dat 30% van de kijkers mannen waren. Niet zo slecht lijkt me

hey iedereen heeft iemand soms nog enkel movie minutes codes over die ik kan gebruiken om mijn dvd's te kunnen bestellen want ben al zo lang aan het wachten om deze dvd's te bestellen.

mvg blingboy71

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Kijk maar een pagina terug, zou ik zeggen.

ja heb ze gezien maar had deze codes al 4 maand geleden gebruikt om mijn vorige bestelling te kunnen doen.

dus als iemand nog andere codes heeft en deze aan mij wilt geven

reageer dan op mijn bericht.

mvg blingboy71

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Vreemd. Ik wacht meer dan 18 dagen op POTC 4 die ik tijdens een veiling heb gewonnen. Een aantal dagen geleden nog een mail gestuurd naar klantenservice, maar ik heb nog geen reactie gehad.

Dit vind ik toch wel teleurstellend, want mijn geboden punten zijn gewoon afgeschreven.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Onlangs een bestelling bestaande uit een DVD en een Blu-ray binnen gekregen. Het duurde tegen de 2 weken, maar ze zien er (zoals elke bestelling) er prima en netjes uit.

Ik hoop wel dat ze meer spullen (liefst nieuwe en oude titels op Blu-ray) in hun shop krijgen, dan kan ik mijn punten (tegen de 1,000) opmaken en dat er gewoon nieuwe titels in mijn kast kan komen staan.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ik hoop wel dat ze binnenkort Cars 2 aanbieden om te bestellen of misschien zelfs de Kung Fu Panda collection. Zou wel wat geld schelen om ze in een winkel te kopen.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ze zouden eens castle 2 en 1 voor een lager bedrag mogen weggeven. die spin off van cars takel die zouden ze eens mogen wegegeven

@ minotaures kung fu panda gaat niet is van dreamworks en niet disney.

davincstyle

• 242 berichten
  • 189 stemmen

Minotaures schreef:

Onlangs een bestelling bestaande uit een DVD en een Blu-ray binnen gekregen. Het duurde tegen de 2 weken, maar ze zien er (zoals elke bestelling) er prima en netjes uit.

Ik hoop wel dat ze meer spullen (liefst nieuwe en oude titels op Blu-ray) in hun shop krijgen, dan kan ik mijn punten (tegen de 1,000) opmaken en dat er gewoon nieuwe titels in mijn kast kan komen staan.

Hoe kom je in vredes naam aan 1000 punten :O

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Veel Disney in huis met punten en andere films.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben ook eens een keertje snel geweest.

Everybody’s Fine & The Boys Are Back

(afbeelding)

Movie Minutes Monday – De films ‘Everybody’s Fine’ en ‘The Boys Are Back’ zijn vanaf 20:00u samen verkrijgbaar voor maar 60 Movie Minutes!

Deze actie loopt tot dinsdag 20:00u, dus wees er snel bij! OP = OP

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ze zijn nu helaas uitverkocht.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Daarom check ik altijd Movie Minutes zodra ik ingelogd ben. Je weet nooit wat ze toevallig hebben toegevoegd voor weinig punten.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

Minotaures schreef:

Daarom check ik altijd Movie Minutes zodra ik ingelogd ben. Je weet nooit wat ze toevallig hebben toegevoegd voor weinig punten.

groot gelijk in maar deze films had ik al besteld vorig jaar. wel leuke acties maar ze zouden nu toch eens de shop moeten updaten

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Precies. Ze moeten wat oudere titels verwijderen en er nieuwe toevoegen. Tegen de tijd van nu, hebben de meeste leden die films al besteld.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Wellicht kunnen jullie deze code nog gebruiken:

bckcke8ph3

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

REGISTRATIE MISLUKT, DE CODE IS AL EERDER GEREGISTREERD

Helaas.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

hmm, sorry. Het viel te proberen natuurlijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ohhh dus daar zijn die Movie Minutes voor. Ik had echt geen idee wat het was altijd. Misschien toch maar eens zo'n code invullen als ik er een tegenkom.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Als je thuis films met een Movie Minutes sticker aan de voorkant hebt, moet je de achterkant controleren of er geen krasstickers op zijn geplakt. Vaak hebben Disney films de stickers of enkele TV series.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Shop is een beetje geupdate. Heb er meteen van gebruik gemaakt.

Musicer

• 614 berichten
  • 652 stemmen

Jammer dat er geen meer recente titels bij zijn, en 180 minutes voor een dvd is toch wat prijzig imo.

Wel leuk voor de fans dat ze ook effectief doorgaan met bepaalde series in de shop te zetten (Criminal Minds).

stooge

• 1 berichten
  • 0 stemmen

na wat gegoogle

ACT4UNWTSHZ

ACT3HCECE8S

TFAR4FG6GY

ACT3MTK6UM8

ACT3F7SPLQA

TFAAJJNFPL

TFAMPSLAEG

bij mij werkten ze

ben al een tijdje al jullie berichtjes aan het lezen, gaat er gezellig aan toe!

ook maar eens een account aangemaakt!

ALLEMAAL BEDANKT voor de movieminutes!

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

davincstyle schreef:

(quote)

Hoe kom je in vredes naam aan 1000 punten :O

dat is toch niet zo moeilijk tegenwoordig zijn die films zeer goedkoop cocktail, dead poets society en andere films zijn maar 3.9 bij mediamarkt en 1 code is al 30 punten. aan vrienden vragen is ook altijd goed om u punten aantal te verhogen en natuurlijk hier op moviemeter geregeld eens kijken of er nog zijn zo heb ik hier toch al 300 punten extra gevonden door de codes die hier stonden.

CintjeB

• 12 berichten
  • 11 stemmen

Hebben jullie ook vaak voor dat je de code mee weggekrabt hebben? Ik ben thans heel voorzichtig.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ik geloof dat het alleen gebeurde bij de oude stickers. De nieuwe zijn makkelijk. Als je er één wegkrast, kan je via de klantenservice een nieuwe code krijgen (moet je wel de mislukte sticker inscannen of een foto van maken en als bijlage meesturen).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.