• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.922 acteurs
  • 199.225 gebruikers
  • 9.386.354 stemmen

Movie Moments (v.h. Movie Minutes)

zoeken in:

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik hoop gewoon dat ze nog eens korting geven in punten voor een volgende actie veel beter dan die vragen. als we allemaal eens op facebook dat voorstellen dan hoop ik dat ze eens luisteren.

ze zouden ook eens een echte !! actie van the avengers moeten doen of muppets (niet met vragen of zoiets)

weet iemand eigenlijk of er uberhaut nog gereageerd wordt op mails naar hun? op facebook alleszins niet

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Moet niet gekker worden, d'r zijn een aantal nieuwe titels! Tron, The Muppets, Instinct, Desperate Housewives, Cougar Town.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

nou poe poe zeg hahah.. Mochten wel wat meer worden. Iedereen staat nu 4 maanden te wachten ofzo op (meer) nieuwe producten.

Beter dan niks. Wel een bewijs dat ze leven, maar ze mochten van mij wel een tikkie meer producten op hebben gezet.

lpmhen

• 4 berichten
  • 0 stemmen

k.t...de codes werken niet meer sinds ze de site vernieuwd hebben met nieuwe titels..was leuk voor even....

ACT4UNWTSHZ

ACT3HCECE8S

ACT3MTK6UM8

ACT3F7SPLQA

TFAAJJNFPL

TFAMPSLAEG

TFAJCYNXQY

TFAR4FG6GY

MMMG7WN0JM

MMMQU9I8AA

MMMMHS07MH

werken niet meer bij mij

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Wat hebben ze eigenlijk vernieuwd?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Paar nieuwe titels.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Oh ja, ik lees het nu ook hierboven inderdaad.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

j0enne schreef:

Week of 2 duurt 't.

Oeh da's vrij lang...meende me te herinneren dat het sneller was, maar nu dus niet meer..

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

kan langer duren. Ik had een titel gewonnen via bieden en dit bleef duren en bleef. Na 2 weken heb ik ze gemailed over, kreeg ik een mail terug dat ze die helemaal vergeten waren op te sturen, na zo'n week kwam die aan.

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

Norma schreef:

(quote)

Oeh da's vrij lang...meende me te herinneren dat het sneller was, maar nu dus niet meer..

2 weken is het snelst voor hun. De eerste keer dat ik daar bestelde duurde het dacht ik een paar maanden

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik heb zelfs 6 maanden op wall e (toen die nog in de shop was) moetne wachten bij hun.

heb net zoals minotaures ook ooit eens een film met bieden gewonnen en toen ook redelijk lang moeten wachten en toen ook gemaild en dan wisten ze het ineens. gewoon vriendelijk mailen en ze lossen het wel op.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Van de Movie Minutes site:

(afbeelding)

"Van Minutes naar Moments!

Film omvat veel meer dan alleen beeld en geluid op disc of tapeje. Film is beleving, op ieder moment! Denk aan premières, (inter)nationale filmprijzen en -festivals, bergen vol merchandise of de talloze gesprekken en meningen (zowel on- als offline) die circuleren onder jullie filmliefhebbers. Om meer aan te sluiten op deze allesomvattende beleving zal Movie Minutes verder gaan onder een nieuwe naam: Movie Moments.

Wat verandert er voor jou?

Voorlopig nog even helemaal niks! In de loop van 2013 zullen we een geheel vernieuwde shop lanceren, met nóg meer films en andere leuke producten, die je met je Movie Moments spaarpunten tegen hoge kortingen kunt kopen. Maar tot dit zover is spaar je gewoon door in de winkel DVD's of Blu-ray's te kopen met de speciale Movie Minutes* sticker op de hoes. Iedere DVD of Blu-ray met deze speciale sticker is Movie Moments (punten) waard en vanaf 90 gespaarde Movie Moments kun je al je eerste product met korting bestellen. Volledig gratis producten bestellen is helaas niet (meer) mogelijk.

* Door onze naamswijziging (van Minutes naar Moments) zijn er nog geen stickers in omloop met het Movie Moments logo erop. Je spaart daarom voorlopig alleen nog maar stickers met Movie Moments erop. Zodra er ook Movie Moments stickers in omloop zijn, brengen we je direct op de hoogte."

Volledig gratis producten bestellen is helaas niet (meer) mogelijk.

Hmm....

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Echt gratis waren de producten ook niet met de buitensporige verzendkosten.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik zie nu dat ze the mupets hebben weggedaan waarom? er staat nu ook beschikbaar bij de artikels betekent dat als die nul is dat die definitief uit de shop is? als dat zo is zouden ze dat wel mogen zeggen want dan bestel ik dirtect een paar dvd's

weet iemand daar een antwoord op ????!!!!!

Dragon.

• 40 berichten
  • 0 stemmen

Heb nog snel de Bluray's van 'Scary Movie 4' & 'The Chronicles of Narnia - Prince Caspian' besteld met die paar punten die nog had,gelukkig had ik er niet zoveel.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

weet iemand nu al iets meer via facebook vragen stellen lost niets op en mail blijkbaar ook niet. heeft iemand een idee dat ze toch zouden antwoorden op de vraag waarom muppets weg is en waarom 18 euro betalen terwijl er staat 17 voor 10 dvd's??

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

heb juist van hun mail gekregen dat ze vanaf augustus al u punten omzetten en verdubbelen. betekent dat ge oude punten die ge daarna nog vind niet meer geldig zijn weet iemand dat?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Gister toevallig weer een code bij TRON, maar d'r is gewoon nauwelijks door die kraslaag te komen. Ongelofelijk. Je ziet dus weer niks van de code.

Heb d'r hier nog 8-10 liggen met hetzelfde probleem.

De ene keer gaat 't moeiteloos en de andere keer is er geen doorkomen aan.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

gewoon mail suten met foto en dan sturen ze een nieuwe zo was het toch vroeger

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

weet iemand of de punten die nu op de teller staan verdubbelt worden tot 1 augustus of pas daarna???

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

heb mail terug gehad en punten voor 1 augustus worden verdubbelt. als iemand ze niet meer gebruikt wil ik ze altijd wel hebben laat maar iets weten

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Maar wat gaat d'r daarna precies gebeuren?

Verdubbelde punten, maar ook verdubbelde punten bij de films?

Of alleen nog maar dat je een bepaald aantal punten voor een film nodig hebt en dan daar nog een bepaald bedrag voor moet bijleggen wat nu in sommige titels ook al het geval is.

Heb nog zo'n 300 punten, morgen dan maar snel nog wat bestellen aangezien je niet weet wat er nu precies gaat gebeuren.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ze hebben ineens al nieuwe titels.

King Kong, The Bourne Supremacy, Despicable Me, Fast & Furious 5, Bridesmaids en The Incredible Hulk.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ja, zitten wel een paar grappige bij. Maar waarom Bourne 2? Doe dan alles of niets en ook met Fast Five zo...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ik heb ook weer een 'kapotte' sticker, waarbij de code volledig weggekrast wordt. Ondingen zeg.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

De punten die je in je bezat hebt zijn verdubbeld terwijl de films die je daarmee kunt 'kopen' hetzelfde aantal punten zijn gebleven.

Dat moet toch een fout zijn?

Zometeen dan maar wat bestellen, nu 640 punten en heb hier nog minstens 10 films liggen waarbij de kraslaag niet te zien is, waar niet doorheen te komen is of een code die niet werkt.

Edit:

Zo kan ik 't ook.

2 films zijn €4.25, meer en 't is maar liefst €8!

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ze heben wel puntenaantal verdubbelt maar er komen geen andere films bij in hun shop. wat voor nut heeft het dan ? ze maken wel reclame voor king kong en iron man 3 maar ge kunt niets nieuw bestellen???

ptrck

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand wellicht nog een code voor mij? Ik kom namelijk 20 punten tekort voor Desperate Housewives seizoen 5. Ik dacht leuk seizoen 6 en 7 via bol.com te kopen en daarbij MovieMinutes te krijgen om daarmee via MovieMinutes seizoen 5 te halen. Blijkt dat seizoen 7 helemaal geen MovieMinutes bevat.

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Elineloves schreef:

Ik heb ook weer een 'kapotte' sticker, waarbij de code volledig weggekrast wordt. Ondingen zeg.

Haha, ja hè ik dacht voor ptrck, maar zie niets. En de sticker kan je er ook maar beter op laten, om de cover niet te beschadigen.

ptrck

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Dk2008 schreef:

(quote)

Haha, ja hè ik dacht voor ptrck, maar zie niets. En de sticker kan je er ook maar beter op laten, om de cover niet te beschadigen.

Ja, die kraslaag is er inderdaad lastig af te halen bij sommige DVDs om de code nog duidelijk te zien. Jammer, maar toch bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.