• 15.926 nieuwsartikelen
  • 178.862 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.922 acteurs
  • 199.225 gebruikers
  • 9.386.354 stemmen

Movie Moments (v.h. Movie Minutes)

zoeken in:

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Die verzendkosten stijgen ook rap. Toch redelijk belachelijk om meer dan het dubbele te vragen van wat het eigenlijk kost.

lpmhen

• 4 berichten
  • 0 stemmen

belachelijk voor 1 dvd €4,25 tegenwoordig en voor 3 stuks €8,00..ik schrok ervan

maken ze dan zoveel verlies dat ze de verzendkosten omhoog schroeven?

dan vindt ik het niet gek dat iedereen zoveel mogelijk gratis movieminutes wil

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Vind dit ook bagger. Update gewoon de lijst. Ik, zoals vele anderen, heb ook veel punten waar ik niets mee kan.

Bijbetalen slaat inderdaad nergens op, evenals een verhoogde tarief voor verzenden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Helemaal niks nieuws bijgekomen afgelopen maanden.

Heb nu 370 punten op. Ik zal ze dan opmaken aan 2 bestellingen wat ik liever wat later had gehaald in de hoop dat er nieuwe interessante titels uitkwamen. Tevergeefs.

Heb dus 2 films besteld. Opvallend is dat ze het inderdaad 4,25 hebben gemaakt voor 2 films. Achja, beter dan helemaal geen Movie Minutes...

Nu dus 40 punten over.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik ook al gevraagd waarom ze nu ineens prijs verhogen (geen antwoord gehad alleen standaard dat ze het niet wisten). denk dat het komt omdat ze veel miramax films hebben verkocht aan entertainment one studio. the boys are back, pulp fiction, from dusk till dawn zijn nu van one studio. denk dat het niet lang meer zla duren of ze zeggen dat er niets nieuw van films bij komt alleen misschien series zoals criminal minds, castle of ...

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

MovieMinutes heeft vandaag een nieuwe code gegeven aangezien het de laatste tijd erg stil was op de site. Er zijn ook wat titels toegevoegd.

MMMQU9I8AA

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Dan maar eens Die Hard 3 en Lost seizoen 1 eraf halen voor 4,25€ totaal. Een koopje , of niet?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

ibendb schreef:

MovieMinutes heeft vandaag een nieuwe code gegeven aangezien het de laatste tijd erg stil was op de site. Er zijn ook wat titels toegevoegd.

MMMQU9I8AA

Thanks!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Bedankt voor de code!

Alleen zie ik geen nieuwe titels er tussen staan. Althans bij de films is er volgens mij niets veranderd.

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

Blind en Enemy of the State zijn nieuw. Ofwel heb ik lange tijd niet meer gekeken.

Musicer

• 614 berichten
  • 652 stemmen

^^het is dat laatste

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Krijg je bij series trouwens meer punten of ook gewoon 30?

Heb er momenteel 660.

En bij bestelde artikelen, zitten er daar ook weer gewoon op?

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Mijn ervaring is dat je bij series meer punten krijgt dan bij normale films. Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij 50??, iemand anders zal hier vast een exact antwoord op kunnen geven.

Op de bestelde artikelen zitten meestal wel nieuwe punten, maar zeker niet altijd (heb al een aantal films ontvangen waar dit niet op zat).

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Ja, het was inderdaad 50. Volgens mij is dit niet meer zo, is dit ook gewoon 30 voor nieuwe series. Bij oude series is het vaak wel nog 50.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik heb altijd 50 punten gekregen ok bij nieuwe zoals castle en desperate housewives.

het is leuk met die nieuwe code maar ik zou toch graag hebben dat ze nu wel de shop vernieuwen. ze moeten fright night, dirty sexy money seizoen 2 er eens bij zetten vind ik

lpmhen

• 4 berichten
  • 0 stemmen

hier weer een code die je kan gebruiken voor de liefhebbers

MMMMHS07MH

suc6 met sparen

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Thanks!

Nu nog eens een goede mogelijkheid vinden de punten te verzilveren.

Lang geleden dat er nieuwe films aan de shop werden toegevoegd...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Sta nu op 100, nog niet veel soeps dus.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Sta nu weer op 130, alleen heb nog best veel dvd's liggen waarbij of de code niet goed te lezen is, of waarbij je bijna niet door die kraslaag komt waardoor je dus helemaal niks meer ziet. Moet ik dan gewoon een mailtje sturen met desbetreffende dvd's?

Een tijdje geleden National Treasure 1+2(Blu-ray), The Chronicles of Narnia 1+2(Blu-ray) en Crimson Tide besteld.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Je kan een mail sturen, maar dan moet je een scan sturen geloof ik... voor zoiets kleins heb ik geen zin om zoveel moeite te doen. Had er ook zo'n 5 - 10 die slecht waren.

Ik check telkens de shop, maar zit nix interessant bij. Van mij mogen ze nog een zwik opzetten, want dit is wel mager.

lpmhen

• 4 berichten
  • 0 stemmen

deze werken ook nog steeds

ACT4UNWTSHZ

ACT3HCECE8S

ACT3MTK6UM8

ACT3F7SPLQA

TFAAJJNFPL

TFAMPSLAEG

TFAJCYNXQY

TFAR4FG6GY

MMMG7WN0JM

MMMQU9I8AA

ibendb

• 5038 berichten
  • 3228 stemmen

Zit momenteel op 370 punten en ik er zit echt niks in de shop dat me interesseert. De leuke titels moet je voor betalen.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

@lpmhen: bedankt. Binnenkort maar eens wat spul bestellen, punten rijzen een beetje de pan uit

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

DonOswaldo schreef:

@lpmhen: bedankt. Binnenkort maar eens wat spul bestellen, punten rijzen een beetje de pan uit

hier ook maar er is niet veel nieuw meer. hoop dat ze in januari de shop vernieuwen

benthe

• 470 berichten
  • 267 stemmen

Thanks for alle gratis codes! Ik had er 350 en had Grey's Anatomy S6+7 gekocht dus dacht weer twee nieuwe codes te kunnen toevoegen. Helaas dus niet, zaten geen codes bij. Wel raar aangezien op de achterkant van de dvd's wel movieminutes.com staat, maar oké. Toen googelde ik of ze er eigenlijk niet bij hoorde zitten en kwam ik bij dit topic. Gave it a try and well.. 290 punten later bestelde ik 4 nieuwe dvd's voor 8 euro met winkelwaarde van een euro of 65? Handig

PaulineC

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Na hoeveel tijd wordt dat pas verzonden? Ik ben al een week aan het wachten...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Week of 2 duurt 't.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

als het tegen de 2 weken duurt, moet je ze ff mailen.. een film duurde bij mij ook zo'n 2 weken, dus toen had ik ze gemailed, hadden ze het nog niet eens verstuurd! dus goed in de gaten houden die handel

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

denk dat ze niet meer elke week een actie doen. het is er nu heel stil geworden bij hun. denk dat ik binnenkort toch eens mijn punten ga gebruiken voor ze misschein zeggen dat ze ermee stoppen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Daar heb ik ook al aan gedacht. Met nog twee code's in te geven heb ik er 470. Het zo echt jammer zijn om deze kwijt te raken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.