- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Movie Moments (v.h. Movie Minutes)
Movie Moments (v.h. Movie Minutes)
CintjeB
-
- 12 berichten
- 11 stemmen
Ik geloof dat het alleen gebeurde bij de oude stickers. De nieuwe zijn makkelijk. Als je er één wegkrast, kan je via de klantenservice een nieuwe code krijgen (moet je wel de mislukte sticker inscannen of een foto van maken en als bijlage meesturen).
Ok dankjewel voor je antwoord
davincstyle
-
- 242 berichten
- 189 stemmen
Deze codes werken allemaal nog !
TFAAJJNFPL
MMMG7WN0JM
MMMPTJWEFA
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
TFAR4FG6GY
ACT4UNWTSHZ
ACT3HCECE8S
ACT3F7SPLQA
ACT3MTK6UM8
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Erg jammer dat er geen klassieke Disney films of recente Pixar titels bij het huidige aanbod zitten.
Er zit al een hele tijd niets interessants voor me bij.
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Ik weet het. Het is inderdaad jammer. Ik zou er dan zeker een paar bestellen. Ik heb net The Chronicles of Narnia 1 (Blu-ray) en The Village besteld.
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
ze geven weer een gratis code weg op facebook MMMKSRDMCQ. gebruik ze voor dinsdag
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Top, the flash! Die van davincstyle werken ook nog voor het grootste gedeelte.
Jammer dat je verzendkosten moet betalen voor de dvd's, is het dus niet geheel gratis. Moet ik maar in één keer een hele rits aan dvd bestellen, anders bespaar ik niet veel geld uit als je het vergelijkt met een 5 voor €5 actie ofzo.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Dankjewel! Net de code die ik nog nodig had. Mercikes!
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
dank u, The Flash, kan nu eindelijk Ghost Whisperer Seizoen 1 bestellen!
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
@lefgozer
ik vind vijf dvd's of series voor 8.5 postkosten naar belgie geen prijs en nederland is zelfs minder
@ ibendb is ghostwisperer een leuke serie of weet ge dat niet?
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Dat is echt een mooie serie. Ik heb al een paar afleveringen gezien en ik ben echt geboeid.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik heb hier een dvd liggen waar die de code niet van pakt, moet ik dan een mailtje met een foto sturen?
Ook heb ik nog een dvd waarbij je echt nauwelijks kan krassen tot je daadwerkelijk de code ziet.
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Ja, gewoon een mailtje sturen naar de klantenservice met een foto van de sticker erbij. Ik heb dit ook al drie keer meegemaakt en het is best irritant.
davincstyle
-
- 242 berichten
- 189 stemmen
Erg jammer dat er geen klassieke Disney films of recente Pixar titels bij het huidige aanbod zitten.
Ja ze hadden vroeger wel heel veel pixar films maar die zijn er jammer genoeg uitgehaald. Denk aan Monters en co, Ratatouille, geloof ook Wall-E en hoop disney films (geen klassiekers)
Top, the flash! Die van davincstyle werken ook nog voor het grootste gedeelte.
Jammer dat je verzendkosten moet betalen voor de dvd's, is het dus niet geheel gratis. Moet ik maar in één keer een hele rits aan dvd bestellen, anders bespaar ik niet veel geld uit als je het vergelijkt met een 5 voor €5 actie ofzo.
Ik denk dat het bedrijf dan verlies maak als ze ook nog de verzendkosten moeten betalen!
Graag gedaan voor de codes!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Ik zag net dat er enkele nieuwe titels in de shop staan, waaronder Pirates of the Caribbean:
On Stranger Tides.
Regendrup
-
- 11 berichten
- 147 stemmen
Net 2 titels besteld: pirates of the caribbean 4 on stranger tides (blu-ray) en the chronicles of narnia 1 the lion the witch and the wardrobe (blu-ray). Mijn eerste blu-ray films!
Hoopte nog wat gratis codes tegen te komen, maar er werken er geen meer...
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
2 dagen geleden ook 2 Blu-ray's besteld. Ik moet weer codes sparen, want heb nu minder dan 300 punten.
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
Ja ze hadden vroeger wel heel veel pixar films maar die zijn er jammer genoeg uitgehaald. Denk aan Monters en co, Ratatouille, geloof ook Wall-E en hoop disney films (geen klassiekers)
heb toen de tekenfilms er nog instonden wall e bestelt er heeft toen ook pinochio ingestaan en dat is een klassieker en sneeuwwitje dacht ik. hebben ze eigenlijk ooit gezegd waarom ze die tekenfilms eruit hebben gedaan??
wil eigenlijk dat ze eens the lion king 3d of bella en het beest erin zetten of dat ze de niuewe marvel films eens in de shop zetten zoals captain america of nadat avengers op dvd is ook in de shop tevoorschijn komt.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Dat zou ik ook erg prettig vinden. 3,75 per 2 Blu-ray's scheelt wel dan ze in de winkel voor minimaal 14,99 per nieuwe titel aan te schaffen.
stargazer
-
- 17 berichten
- 70 stemmen
deze werkte nog steeds bij mij
TFAAJJNFPL
MMMG7WN0JM
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
TFAR4FG6GY
ACT4UNWTSHZ
ACT3HCECE8S
ACT3F7SPLQA
ACT3MTK6UM8
melanostalgia
-
- 35 berichten
- 42 stemmen
Ah, dus daar zijn die dingen voor! Oh god, al die stickers die ik weg heb gegooid, wat zonde
Ik zag die movieminutes stickers altijd aan voor een soort spam op mijn dvd hoesje. Voortaan ook maar sparen dus!
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Voor de 4de keer heb ik problemen met het krassen van de codes. De eerste keer was bij Narnia 1. Daar was de code onleesbaar, dan kon ik het kraslaagje niet wegkrassen en nu, bij The Help, heb ik op de een of andere manier door de sticker gekrast. Ik kras totaal niet hard en ik heb al meerdere keren gevraagd aan de klantendienst hoe dit komt en steeds antwoorden ze niet of sturen ze enkel een nieuwe code, nadat ik een foto van de sticker heb gestuurd, uiteraard. Weet iemand hier hoe dit komt?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Heb hetzelfde. Vaak een kapotte code, krijg dan netjes een nieuwe, soms ook nog met de opmerkinge: 'Volgende keer minder hard krassen'. 
Maar hoe het kan? Geen idee.
ibendb
-
- 5038 berichten
- 3228 stemmen
Dezelfde reactie ook, maar ik kras niet hard en meestal met een muntje. Kan daar toch niet aan liggen? Want bij kraslaagjes van andere acties heb ik geen schade aan de tekening eronder.
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
Ah, dus daar zijn die dingen voor! Oh god, al die stickers die ik weg heb gegooid, wat zonde
Ik zag die movieminutes stickers altijd aan voor een soort spam op mijn dvd hoesje. Voortaan ook maar sparen dus!
heel dom van u dat ge die hebt weggesmeten.
heb al veel dvd's zo kunnen bestellen.
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
^^Als je het niet weet kan het toch gebeuren dat je ze weggooit? Ik ben er ook pas recent achter gekomen dat ze ook effectief iets waard zijn (al valt dat te bediscussiëren als je het huidige aanbod doorneemt...).
the flash
-
- 317 berichten
- 103 stemmen
^^Als je het niet weet kan het toch gebeuren dat je ze weggooit? Ik ben er ook pas recent achter gekomen dat ze ook effectief iets waard zijn (al valt dat te bediscussiëren als je het huidige aanbod doorneemt...).
melanostalgia
-
- 35 berichten
- 42 stemmen
Hah, ik had me vergist, ik had die stickers er helemaal niet afgehaald! Gaat ook bijna niet, aangezien ze op het papieren hoesje zitten. Toch nog vier codes kunnen invoeren 
Er zitten inderdaad niet veel interessante films tussen, maar ik wilde Lost nog graag op dvd hebben, dus dat komt mooi uit.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Je kunt nu ook enkele DVD's met bijbetaling kopen:
Movie Minutes - Shop - movieminutes.nl
(gespaarde punten + bijbetaling)
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
Als je daar nog de verzendkosten bij rekent ben je bijna even duur bezig als wanneer je ze gewoon in de winkel haalt. Ze zouden beter de shop zelf eens goed updaten, zonder bijbetalingen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ja vind ik ook. Afgelopen jaar nogal dooie boel daar.
Ik heb veel punten maar kan er niks mee zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.